@FritsFlitsquote:Op donderdag 25 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou een mens dat overleven, 168 uur zonder slaap?
Nope.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik functioneer al amper meer na 1 nachtje doorhalen...quote:Op donderdag 25 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel gezond als je ook nog eens drugs gebruikt om wakker te blijvenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flinke dosis 3-MMC erbijquote:Op donderdag 25 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:AI-overzicht
Nee, een mens kan 168 uur (7 dagen) zonder slaap niet gezond overleven; de meeste mensen ervaren al na 48-72 uur ernstige hallucinaties, verwarring en fysieke problemen, en hoewel het record op 11 dagen (264 uur) ligt, is dit extreem gevaarlijk en leidt langdurig slaaptekort uiteindelijk tot ernstige gezondheidsschade of zelfs de dood.
The man, the myth, the legend.quote:
Ik doe het gewoon op mandarijntjes en theequote:Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Flinke dosis 3-MMC erbij
je kan veel over die meid zeggen, maar met die taylorversie heeft ze gewoon gelijk gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |