Bazinquote:
een reclameboer vond van welquote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is er voor SR uberhaupt een doelgroep?
Jeetje, wat ben je laat. Je hebt Faded gemist.quote:
De magie van TS is dat ze zelf het normale meisje was en zingt over dingen die veel vrouwen / meisjes herkennen over hun eigen levenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik was erbij, en ben toen heel hard doorgelopen.
Prima popmuzikant hoor begrijp mij niet verkeerd, maar zo bijzonder, tja
Gelukkig kunnen wij Emmely ook elke avond zienquote:Op donderdag 25 december 2025 10:58 schreef Gretzl het volgende:
Beetje jaloers wel op Colin![]()
[ afbeelding ]
Mensen die wachten op het echte radio-evenementquote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is er voor SR uberhaupt een doelgroep?
+1quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik denk dat je er bij had moeten zijn eind jaren 2000's en mee groeide.
Dit ja, of je had Folklore/Evermore heel goed moeten vinden.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ik denk dat je er bij had moeten zijn eind jaren 2000's en mee groeide.
Zeg dat. @datismijnmening we missen je!!quote:Op donderdag 25 december 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening Kom eens snel terug, TayTay is erop.
Ik had nachtdienst.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je laat. Je hebt Faded gemist.
Nouja, je kunt niet zeggen dat het niet liep dit jaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mensen die wachten op het echte radio-evenement
Oh de ochtenddienst werd uitbesteed? Achja, je moet ergens je slaap halen he?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had nachtdienst.
Inderdaad vanmorgen wel een genotsuurtje misgelopen
Toch had ik dit jaar wel weer het oude glazen huis gevoel wat ik al n tijd niet meer heb gehadquote:Op donderdag 25 december 2025 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je kunt niet zeggen dat het niet liep dit jaar.
Maar over 2 weken luistert er weer geen hond naar 3.
En dan zeggen ze dat baby’s je slaap verstoren.quote:
Een van m'n kattenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie of wat zit er bij jullie onder de duim?
Hielp zeker wel mee dat ze dit jaar te gast waren in je oude thuisstad (heimat)?quote:Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch had ik dit jaar wel weer het oude glazen huis gevoel wat ik al n tijd niet meer heb gehad
En gifjes bakkenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij Emmely ook elke avond zien
Blin linkerduim en Mor rechterduim?quote:
Geslapen van half 5 tot 11. Ach ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat baby’s je slaap verstoren.
Dude wordt gewoon om 11 uur wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |