Ja, die ene maand per jaar een paar euro richting Fok kan ik wel hebbenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb een abbo genomen
Toch ingetrapt, wel genot nu
iedereen heeft het recht op zijn/haar/het slechte smaakquote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Is dit een slecht moment om te zeggen dat ik daar op heb gestemd?
Dan pasquote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Dit zijn wij over 5 minuten ook weer vergeten.
Dan vraag je er ook om ....quote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet je Skyradio eens aanzetten
Je overschat mijn kundigheid in het posten van afbeeldingen hier. Ik kan veel, maar dat gaat altijd mis.quote:
Precies dit ja 4 euro scheelt een hoop frustratiequote:Op donderdag 25 december 2025 00:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, die ene maand per jaar een paar euro richting Fok kan ik wel hebben
Ik namens mijn niet bestaande hondquote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mocht dit jaar ook namens mijn pa stemmen.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Is dit een slecht moment om te zeggen dat ik daar op heb gestemd?
Ik had eigenlijk al die metalnummers namens hem moeten doen, maar ik heb netjes een beetje aan hem gedacht en ook Elvis en CCR gekozenquote:
Caro Emerald-vibes.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel authentiek Sia, zoals ook in haar beginjaren. Da’s op zich wel een plus
Met de clip is ie helemaal leuk toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerstplaat veegt de vloer aan met vrijwel alle kerstdeuntjes die in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ staan (River van Joni ontbreekt helaas)
Die heb ik niet eens in de Snob gehoord nog. Hoop niet dat ie daar is uitgevallenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerstplaat veegt de vloer aan met vrijwel alle kerstdeuntjes die in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ staan (River van Joni ontbreekt helaas)
Die heeft voor mij een derde lijst ingevuldquote:Op donderdag 25 december 2025 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik namens mijn niet bestaande hond
Oh my sweet summer childquote:Op donderdag 25 december 2025 00:21 schreef peaceman het volgende:
de nummers worden lager, de hits worden groter
Ik wil tijdens Marco-dag nog iets doen met 'we hebben de boel gestript, klaar om te behangen'quote:Op donderdag 25 december 2025 00:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Houdt iemand dit jaar die berichtjes in de gaten? Hopen op een nieuwe 'wat is het toch een kanker' of 'Groetjes uit Ruinerwold, wij houden de deur dicht' ofzo.
Neejoh dat was fopjazz, dat was meer triphopquote:
Die van mij ook. Dat betekend dat onze ouders dus beiden in hetzelfde jaar zijn overleden als ik het goed heb.quote:
Tja, lelijke ziekte. Dan kan het snel gaan he?quote:
Dit biertje smaakt me eerder bitter eigenlijkquote:
wowquote:Op donderdag 25 december 2025 00:23 schreef Cee het volgende:
Ik draag nu sokken met vossen er op, komt toch wel erg dichtbij zo.
Ik zit op mobiel naar heb even een abonnement voor 30 dagen genomen. Dan heb je er geen last van.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zit er iemand op mobiel? Dat lijkt me met die pop-up-advertenties terror
Ik luister naakt vanuit bedquote:Op donderdag 25 december 2025 00:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil tijdens Marco-dag nog iets doen met 'we hebben de boel gestript, klaar om te behangen'
Een héle Bossche markt werd vanavond op kerstavond uitgespeeld toen het op 3FM nog even gedraaid werdquote:Op donderdag 25 december 2025 00:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh shit, het is 1e kerstdag, volgens mij heb ik Whamageddon overleefd
Ja, band on the runquote:Op donderdag 25 december 2025 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh dat was fopjazz, dat was meer triphop
Oh the Sweet ligt er bijna definitief uit? Jammer
Hoeveel betaal je daar voor?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel naar heb even een abonnement voor 30 dagen genomen. Dan heb je er geen last van.
Ik weer niet. In een fucking Youtube video kwam ie opeens voorbij en ook in de Albert Heijnquote:Op donderdag 25 december 2025 00:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh shit, het is 1e kerstdag, volgens mij heb ik Whamageddon overleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |