Als er een makkelijke manier was om de lijst hier te copy-pasten zou ik het doen maar ik ben te lui om 35 titels te typen. Maar het gaat van Yves Berendse naar Chop Suey.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld dat jij je lijstje niet met ons hebt gedeeld
(als samensteller van de fok 2000 weet ik dat, ik ben geen enge stalker. Al zie ik je naam in chocolademelkpakken)
Er kan nog van álles gebeuren.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat café is net zo dood als Tonny Eyk.
Zondagmiddag op de bank, regen tikt tegen het raam.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit blijft voor mij slaapmuziek
Why Worry vooral. Dat is toch wel de kutste plaat van DS.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit blijft voor mij slaapmuziek
Tis uitverkocht dus ze zn iig Met Zn Allenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat café is net zo dood als Tonny Eyk.
eensquote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Why Worry vooral. Dat is toch wel de kutste plaat van DS.
Twisting By The Pool wel de allerkutste imoquote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies, zeker lekker relaxt achterover met een jointjequote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
Qua tijdstip is dit wel lekkere chillmuziek hoor
screenshot makenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er een makkelijke manier was om de lijst hier te copy-pasten zou ik het doen maar ik ben te lui om 35 titels te typen. Maar het gaat van Yves Berendse naar Chop Suey.
Je lijstje in chatgpt gooien en vragen of die er een overzichtelijk lijstje voor een forum van wilt makenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er een makkelijke manier was om de lijst hier te copy-pasten zou ik het doen maar ik ben te lui om 35 titels te typen. Maar het gaat van Yves Berendse naar Chop Suey.
En dan nog zijn er zat artiesten die alleen maar muziek maken die vele malen kutter is dan Why Worry. (al vind ik dat zelf wel een fijne plaat trouwens)quote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben auto tune al jaren beuquote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jaahaa leuk, ik ben dat kut-auto'tje nu al beu.
Ja en het is inderdaad bijna niet te doenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zit er iemand op mobiel? Dat lijkt me met die pop-up-advertenties terror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |