Als ik terug kon in de tijd, wadabada yada wada make upquote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er een makkelijke manier was om de lijst hier te copy-pasten zou ik het doen maar ik ben te lui om 35 titels te typen. Maar het gaat van Yves Berendse naar Chop Suey.
Heb een abbo genomenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zit er iemand op mobiel? Dat lijkt me met die pop-up-advertenties terror
Met Brave surfen, geen last vanquote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja en het is inderdaad bijna niet te doen
Ik ook welquote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien een onpopulaire mening hier, maar: Ik vind dit best leuk
Nee, gewoon de standaard dubbele monitor setup.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Davina is veel ruiger. Dit is met meer souplessequote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dus heel lang gedacht dat dit een liedje van Davina Michelle was
Is dit een slecht moment om te zeggen dat ik daar op heb gestemd?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Why Worry vooral. Dat is toch wel de kutste plaat van DS.
Moet je Skyradio eens aanzettenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Dit zijn wij over 5 minuten ook weer vergeten.
Brave browserquote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
nicequote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mocht dit jaar ook namens mijn pa stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |