SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Op woensdag 24 december 2025 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
Rhys Lewis - This Time Of Year
quote:I'm pouring everybody a drink
But I'm holding back the tears as I think about
How Grandad liked the whiskey
And Grandma liked the gin
And Uncle Johnny wasn't fussed
He'd drink anything
So let's raise a glass to all those
We wish were sitting here
The ones we miss the most this time of year
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Helaas toepasselijk voor mij dit jaar en ik merk dat ik er de laatste weken ook veel mee bezig ben. En ik denk ook aan @:Melting nu. Melting
Freiheit - Keeping The Dream Alive (extended version)
Bedankt DJ11. Het was echt fijn weer. Ik ben er maandag in principe gewoon bij, als er niks raars gebeurt. En we gaan er gewoon vanuit dat er niks raars gebeurt.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik zeg alvast bedankt voor het luisteren... - het toetje komt eraan
Fijne kerstdagen en hopelijk tot maandag bij de jaarlijst. Ik verwacht rond 18:45 uur te beginnen; ik meld het uiteraard nog.
Hopelijk was het een mooi afscheidquote:Op donderdag 25 december 2025 15:50 schreef Melting het volgende:
Ik kon er gisteren niet bij zijn. We hadden het afscheid van mijn vader.
Vanavond draai ik ook niet, omdat het Kerstmis is.
Zaterdagavond ben ik er weer.
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:50 schreef Melting het volgende:
Ik kon er gisteren niet bij zijn. We hadden het afscheid van mijn vader.
Vanavond draai ik ook niet, omdat het Kerstmis is.
Zaterdagavond ben ik er weer.
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Ik heb de kersteditie gespeeld 1e Kerstadag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb 1e kerstdag voor het eerst Hitster gespeeld. Was leuk, maar het wreekte zich wel dat Melting niet zo streng is met het geven van zijn 0 punten. Ik werd afgestraft voor Peter Koelewijn and the rockets en af en toe een titel die niet helemaal exact goed was.
Je stelt me niet teleurquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de kersteditie gespeeld 1e Kerstadag.
Uiteraard verloren.
Grappig, ik heb ook op Eerste Kerstdag voor het eerst Hitster gespeeldquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb 1e kerstdag voor het eerst Hitster gespeeld. Was leuk, maar het wreekte zich wel dat Melting niet zo streng is met het geven van zijn 0 punten. Ik werd afgestraft voor Peter Koelewijn and the rockets en af en toe een titel die niet helemaal exact goed was.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Golden Earring - When the lady smiles
Ooit komt er een dag dat je een spel wint. Misschien wel The Connection #7quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de kersteditie gespeeld 1e Kerstadag.
Uiteraard verloren.
Ik heb verloren. Zat met mijn neef en mijn zoon in een team. We hebben verloren op Smalltown boy van Bronski Beat en dan met name het jaartal. We moesten beslissen of het tussen 1983 en 1985 of na 1985 was. Mijn zoon wist zeker dat het 1984 moest zijn, maar mijn neef en ik wisten het niet zeker en besloten dat het statistisch handiger was dat we het na 1985 zouden plaatsen, want dan was 1985 ook goed. Uiteraard had mijn zoon achteraf gewoon gelijk. Maar goed, waarom weet hij dat dan ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb ook op Eerste Kerstdag voor het eerst Hitster gespeeldWel de filmmuziek en tv-tune editie, dus knap lastig. Maar ons team - mijn oudste neefje en ik - heeft uiteraard wel gewonnen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb verloren. Zat met mijn neef en mijn zoon in een team. We hebben verloren op Smalltown boy van Bronski Beat en dan met name het jaartal. We moesten beslissen of het tussen 1983 en 1985 of na 1985 was. Mijn zoon wist zeker dat het 1984 moest zijn, maar mijn neef en ik wisten het niet zeker en besloten dat het statistisch handiger was dat we het na 1985 zouden plaatsen, want dan was 1985 ook goed. Uiteraard had mijn zoon achteraf gewoon gelijk. Maar goed, waarom weet hij dat dan ook
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
Tim Finn - There is fraction too much friction
Zulke dingen hoef je mijn neefjes echt niet te vragenquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb verloren. Zat met mijn neef en mijn zoon in een team. We hebben verloren op Smalltown boy van Bronski Beat en dan met name het jaartal. We moesten beslissen of het tussen 1983 en 1985 of na 1985 was. Mijn zoon wist zeker dat het 1984 moest zijn, maar mijn neef en ik wisten het niet zeker en besloten dat het statistisch handiger was dat we het na 1985 zouden plaatsen, want dan was 1985 ook goed. Uiteraard had mijn zoon achteraf gewoon gelijk. Maar goed, waarom weet hij dat dan ook
Misschien moeten we voortaan standaard de jaartallen erbij plaatsen van de nummers die we draaien?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geweldig! En het was nog lang onrustig in huize livelink.
Wij deden alleen jaartallen. Dat was al moeilijk genoeg met die kerstmuziek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien moeten we voortaan standaard de jaartallen erbij plaatsen van de nummers die we draaien?Dan kan Livelink alvast oefenen voor Kerst 2026.
Wij ook. Inderdaad moeilijk en soms ook best misleidend. Zo kwam Phantom Of The Opera voorbij. Die zou ik eind jaren 80, begin jaren 90 dateren, maar het fragment bleek uit 2004 te komen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij deden alleen jaartallen. Dat was al moeilijk genoeg met die kerstmuziek.
Dat maakt het wel moeilijk inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wij ook. Inderdaad moeilijk en soms ook best misleidend. Zo kwam Phantom Of The Opera voorbij. Die zou ik eind jaren 80, begin jaren 90 dateren, maar het fragment bleek uit 2004 te komen.Een latere re-make.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik had vanavond de wekker gezet voor de Top2000. Mijn broer was in het café tussen 04.00 en 06.00 omdat hij een artikel moest schrijven over de nieuwe top2000 dj Tim Op het Broek. Dus is hij eerst tijdens zijn draaibeurt in het café geweest en daarna had hij een interview met hem. Ik vond het wel grappig om te kijken of ik hem kon spotten.
Was leuk; hij was een paar keer goed in beeld, maar met een schrijfblokje, waar hij driftig op aan het schrijven was. Niet de typische café-bezoeker dus.
Nee, bepaald niet. Maar helaas de uren die die dj draait.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat tijdstip is ook niet ideaal.
Grappig. Toevallig vandaag nog een artikeltje over die DJ gelezen. Is trouwens een stuk jonger dan -ie eruit ziet. Geboren in 1982, hoorde ik hem op TV zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik had vanavond de wekker gezet voor de Top2000. Mijn broer was in het café tussen 04.00 en 06.00 omdat hij een artikel moest schrijven over de nieuwe top2000 dj Tim Op het Broek. Dus is hij eerst tijdens zijn draaibeurt in het café geweest en daarna had hij een interview met hem. Ik vond het wel grappig om te kijken of ik hem kon spotten.
Was leuk; hij was een paar keer goed in beeld, maar met een schrijfblokje, waar hij driftig op aan het schrijven was. Niet de typische café-bezoeker dus.
Ik snap dan ook niet dat ze ook voor dat tijdstip publiek kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, bepaald niet. Maar helaas de uren die die dj draait.
Er is ook een Guilty Pleasures-editie. Dat is misschien wel wat voor Vout.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat maakt het wel moeilijk inderdaad.
En er kwamen artiesten voorbij waar ik nog nooit van gehoord had.
Sowieso teveel muziek van na 2000.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
De vorige kende ik niet. Deze wel, maar hiervan weet ik naam noch titel.
Titel zal wel Comment te dir adieu zijn.
Dan ga ik dat nooit met hem spelen. Verlies ik zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is ook een Guilty Pleasures-editie. Dat is misschien wel wat voor Vout.
Goedenavond Symphonic. Genoten van het schaatsen?quote:
Tim is een bijzondere kerel. Tof, maar wel bijzonderquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grappig. Toevallig vandaag nog een artikeltje over die DJ gelezen. Is trouwens een stuk jonger dan -ie eruit ziet. Geboren in 1982, hoorde ik hem op TV zeggen.
Is weggegaan bij Kink FM omdat hij te depri werd van de muziek daar. Mocht daarna door een concurrentiebeding een halfjaar nergens anders werken.
Prima toch? Grijze muizen zijn er al genoeg (ook op de radio). Goedenavond, trouwens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tim is een bijzondere kerel. Tof, maar wel bijzonder
Welkom Ddm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tim is een bijzondere kerel. Tof, maar wel bijzonder
Het was wel heel spannend jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symphonic. Genoten van het schaatsen?
Datquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Mooi stukje instrumentale muziek, maar het zegt me niks.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Mooi stukje instrumentale muziek, maar het zegt me niks.
quote:
Ja, ik heb helaas zelf ook geen abonnement op de krant waar hij voor schrijft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het stukje van de broer van livelink staat helaas achter een paywall, maar het was vast een bijzonder artikel omdat het oa overeen bijzonder moment ging. Ik weet nu hoe de broer van livelink heet
Voor welke krant schrijft hij dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb helaas zelf ook geen abonnement op de krant waar hij voor schrijft.
De Limburger en soms voor De Telegraaf. Voor beide kranten heb ik geen abonnement.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor welke krant schrijft hij dan?
Meteen je voeten er maar onder geschoven?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag in Het Loo de diverse kersttafels van de Koninklijke familie bekeken.
Was er nog nooit geweest, maar het is een mooi plekje Nederland…
Oh, dat lijkt me inderdaad ook wel mooi. Iets waar je voor moet reserveren?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Dat is wel gaafquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Online kaarten bestellen kan wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me inderdaad ook wel mooi. Iets waar je voor moet reserveren?
Onder de kersttafel?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen je voeten er maar onder geschoven?
Al moet het 8 dagen per weekquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ik duw ze net zo lang door de strot tot......![]()
[ afbeelding ]
Was die dan zo lang?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef MadMaster het volgende:
De single versie heeft een vreemde afkap aan het eind, omdat de oorspronkelijke LP versie er niet op paste…
Dat was inderdaad een redelijk abrupte fade-outquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef MadMaster het volgende:
De single versie heeft een vreemde afkap aan het eind, omdat de oorspronkelijke LP versie er niet op paste…
Carlos Santana en vrienden kregen eerst geen platencontract, omdat ze altijd maar aan het jammen waren en nooit een einde aan hun songs maakten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef livelink het volgende:
Dire Straits - Twisting round the pool
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Twistin By The Pool - Dire Straits
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Poeh Poeh Poeh Poeh Poeh Poeh
Benson Hurst Blues van… ??
Ik kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Poeh Poeh Poeh Poeh Poeh Poeh
Benson Hurst Blues van… ??
Die heeft zelfs een paar kinderen gemaakt, ook hopeloos mislukt…quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Heeft André Hazes ook niet ooit zoiets gemaakt?
Maar serieus, die had ook een song met de titel 'Poei, poei, poei'.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Heeft André Hazes ook niet ooit zoiets gemaakt?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een paar kinderen gemaakt, ook hopeloos mislukt…
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Adele Bloemendaal het zal je mind maar wezen
Hoe toepasselijk
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een paar kinderen gemaakt, ook hopeloos mislukt…
Badoom Tsjing…quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Als je een nachtje wilt doorhalen voor de tv om te bingewatchen, dan is zo'n doorkijkblouse misschien wel handig.
Dan ga ik toch liever voor de slaapmutsjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Als je een nachtje wilt doorhalen voor de tv om te bingewatchen, dan is zo'n doorkijkblouse misschien wel handig.
Daar zou je uren mee kunnen vullen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Peace & Happiness zou zomaar een themashow kunnen zijn
Niet streng genoeg. Mijn Twisting Round the pool werd net goedgekeurd. Daar gaat het dus fout.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Hitster-strenge Melting?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet streng genoeg. Mijn Twisting Round the pool werd net goedgekeurd. Daar gaat het dus fout.
Toen we op huwelijksreis gingen was de radio ontvangst bij het inrijden van Italië bagger.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: met een beetje fantasie kon dit een James Bond-tune zijn.
Als ik mag kiezen….quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik vind het eerder tijd voor de wintertrain
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik vind het eerder tijd voor de wintertrain
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Gerry Rafferty (of toch Stealers Wheel)?
Nou, zeg dat welquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Ook nog de naam van een Nederlands duo. Snel weer vergeten
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Mother How Are You Today - Maywood
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
Maywood - Mother, how are you today
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Die hebben later nog heel wat mother gegooid…
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Nou zeg dat wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Badum - tsssquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Heb je de platenkast van mijn moeder geplunderd?
Ik weet niet helemaal wat ik las, maar het klonk net even andersquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit heb ik laatst ergens gehoord. George Harrison. Titel weet ik niet.
Give Me Lovequote:Op zaterdag 27 december 2025 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit heb ik laatst ergens gehoord. George Harrison. Titel weet ik niet.
Het heeft van die akkoordenwisselingen die erg aan "Something" doen denken. Ik kende het ook niet, maar heb het toevallig laatst een keer op YouTube gehoord.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar het zit goed in elkaar
My Sweet Lord zit er ook half in verwerkt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft van die akkoordenwisselingen die erg aan "Something" doen denken. Ik kende het ook niet, maar heb het toevallig laatst een keer op YouTube gehoord.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
My Sweet Lord zit er ook half in verwerkt.
George was de Modern Talking van de 60's, zeg maar…
Daar hoorde ik vandaag nog een mislukte versie van van Joe Cocker.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft van die akkoordenwisselingen die erg aan "Something" doen denken. Ik kende het ook niet, maar heb het toevallig laatst een keer op YouTube gehoord.
De titel is niet juist. Weet je die toevallig ook?quote:
Is dit dan With A Little Luck?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
De titel is niet juist. Weet je die toevallig ook?
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit dan With A Little Luck?
Dit is veel ouder, basis van de ska ooit…quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Bij deze moet ik altijd aan Cocaine van Dillinger denken
Het is een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is veel ouder, basis van de ska ooit…
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je Annie niet even uit het hoesje kunnen knippen?
Waarom?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je Annie niet even uit het hoesje kunnen knippen?
Symph heeft ze meerdere keren live gezien, maar pas toen Carola Anny had vervangen. Anny kan niet zo lekker zingenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Het was destijds nog maar een kind.
En hoe zeer ik ook geen fan ben van het oeuvre van BZN, heb ik wel respect voor de vele hits die ze hebben weten te scoren….
Ben je aan het overstappen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, even iets administratiefs aan het afhandelenIk luister gewoon mee hoor
BZN is me met de paplepel ingegoten, maar maar ik hoor Carola echt zoveel liever.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Het was destijds nog maar een kind.
En hoe zeer ik ook geen fan ben van het oeuvre van BZN, heb ik wel respect voor de vele hits die ze hebben weten te scoren….
BZN met Carola heb ik nooit wat gevonden, Carola vond ik een soort van Tante Sidonia.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft ze meerdere keren live gezien, maar pas toen Carola Anny had vervangen. Anny kan niet zo lekker zingen
Ik geef je helemaal gelijk. Zo’n tuttige uitstralingquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BZN met Carola heb ik nooit wat gevonden, Carola vond ik een soort van Tante Sidonia.
Zat niks in…
Ze had inderdaad maar een heel klein podium nodig, maar ze kon wel zingen…quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BZN met Carola heb ik nooit wat gevonden, Carola vond ik een soort van Tante Sidonia.
Zat niks in…
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er vandoor, dank wederom.
Adios!
Fijne avond, Mad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Harry Nilsson Everybody’s talking
Fijne avond verderquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:41 schreef livelink het volgende:
No more fear of flying - Gary Brooker
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:43 schreef Melting het volgende:
Ben heel benieuwd of jullie de Nederlandse damesgroep hierna kennen.
Dat ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Nee, wacht... ik ken ze wél. Ze hebben met "Waterman" aan het Songfestival meegedaan. Maar dat was Nederlandstalig.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Oscar harris song dor the children![]()
![]()
![]()
![]()
Die tijd ligt ver achter ons.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef livelink het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Oscar Harris een stamgast was in huize Melting.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:56 schreef livelink het volgende:
Ich bin wie du - Marianne Rosenberg
Oscar is gewoon verguisdquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:53 schreef livelink het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Oscar Harris een stamgast was in huize Melting.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Henk Wijngaard… Jeugdsentiment…
Vals sentiment maar toch….
Dat maakt het niet veel beterquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De oom van Shania Twain. It's all in the family
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:12 schreef DJ11 het volgende:
De onvolprezen Everly Brothers - Bye Bye Love
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Op een of andere manier zitten deze twee enorm in mijn pukkeltjes zone
Ik onderschat ze zeker niet, maar ik hoor ze niet zo graag, hoewel dit wel een van hun fijnste nummers was.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]Een hele generatie muzikanten die erna kwam, is schatplichtig aan ze. Ik vind dat ze fors worden ondergewaardeerd.
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik onderschat ze zeker niet, maar ik hoor ze niet zo graag, hoewel dit wel een van hun fijnste nummers was.
Als je teveel schaaft krijg je scherpe randjes, en dat is waarom ik er niet graag naar luister.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een leuke voor een clap show..
Geen idee wat dit is
Dat mag brother52 dan gaan doen. Die heeft nog meer themashows in de maak, geloof ik. Ik heb zelf ook nog de nodige mapjes. En DDM bracht me op het idee van Down Under; dat is ook een vet thema.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een leuke voor een clap show..
Geen idee wat dit is
Vergeet bij Down Under het Cocktail Trio nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat mag brother52 dan gaan doen. Die heeft nog meer themashows in de maak, geloof ik. Ik heb zelf ook nog de nodige mapjes. En DDM bracht me op het idee van Down Under; dat is ook een vet thema.
Ook komen er nog meerdere edities van The Connection aan in 2026.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:30 schreef livelink het volgende:
It never rains in Southern California - Albert Hammond
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef livelink het volgende:
De titel klopt helaas niet;
https://www.nbcnews.com/w(...)-rain-way-rcna251000
+1 scherpquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:29 schreef livelink het volgende:
De titel klopt helaas niet;
https://www.nbcnews.com/w(...)-rain-way-rcna251000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |