Je bent ook wel erg lekker natuurlijk. Hoewel je inmiddels wellicht wat te oud bent.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef Homijn het volgende:
Op sommige delen van dit forum praten users openlijk over hoe deze kerst het konijn gaan opdienen. Ik schuil niet voor niets.
Klopt. Het is niet te vreten.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik eet geen konijn. Niet uit principe, maar gewoon omdat het echt niet lekker is.
Ja. Ik heb deze keer maar eens voor het origineel gekozen. Niet voor de Dunglish variant of de cover van Todd Rundgren.quote:
Youp van 't Hek - Flappie
Toen ik nog konijn at, vond ik het erg lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik eet geen konijn. Niet uit principe, maar gewoon omdat het echt niet lekker is.
Ik heb het nooit lekker gevonden, veel te sterk van smaak.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen ik nog konijn at, vond ik het erg lekker
DEHAZE - Round And Round
Ik hou sowieso wel van wild, ik vind haas ook wel lekker, maar konijn veel lekkerder. Maar ik eet geen van beiden meer. Hertenvlees alleen nog wel in het seizoen.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het nooit lekker gevonden, veel te sterk van smaak.
Doe mij maar een lekkere hertenbiefstuk of reerug….
Bambi
Zo mooi ditquote:Op woensdag 24 december 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Maandag komt er een opvolger van deze plaat. Vorig jaar de #1 in mijn jaarlijst. Helaas heel 2025 niks van deze zanger gehoord. Hopelijk verandert dat komend jaar:DEHAZE - Round And Round
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Maandag komt er een opvolger van deze plaat. Vorig jaar de #1 in mijn jaarlijst. Helaas heel 2025 niks van deze zanger gehoord. Hopelijk verandert dat komend jaar:DEHAZE - Round And Round
We zijn gewoon in de war gebracht door die haasquote:Op woensdag 24 december 2025 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Hebben jullie echt *tig* keer opgemerkt dat "Round & Round" op Flappie lijkt. Draai ik 'm er heel bewust strak achteraan, zegt niemand iets...
Ik had er ongeveer om gevraagd zelfs, dus ik vond het een logisch vervolg.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Hebben jullie echt *tig* keer opgemerkt dat "Round & Round" op Flappie lijkt. Draai ik 'm er heel bewust strak achteraan, zegt niemand iets...
David Essex - A Winter's Tale
Ze heeft echt volledig gelijk. Het zijn zulke fatalistische beesten. Dat is de reden waarom ik geen nieuwe konijnen ga nemen ondanks mijn liefde voor hen. Lammetjes zijn er heilig bij. De enige reden dat er nog konijnen zijn is omdat ze zich nogal makkelijk vermenigvuldigen.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Nog meer konijnen?
Ze gaan allemaal die dood die konijnen
Bovenstaande tekst werd mede mogelijk gemaakt door Ddm
Ik hou het bij zalm dit jaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat vredig slapen
Fijne kerst allemaal. Probeer eens eend, hert en vooral haas met kerst.
Mijn zoon wil nu eigenlijk toch echt wel vegetariër worden en ik steun dat wel, dus we eten steeds minder vlees en vis.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet weing vlees en sowieso geen stuk vlees, bah. Konijn is supersmerig, wild lust ik niet, net als biefstuk en aanverwanten, ik krijg het ook niet gekauwd
Bertolf - Wintertime #2
Pet Shop Boys - Birthday Boy
Ik had PSB er ook niet direct uit gehaald inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Het standaard-kerstliedje heb ik helemaal aan het begin gedraaid. Deze vind ik veel mooier en in de tekst gaat het over kerstavond. Dus:Pet Shop Boys - Birthday Boy
Dit komt van hun gitaar-georiënteerde album Release uit 2002 en klinkt dus best een beetje anders dan een gemiddeld PSB-nummer.
Wij eten ook stukken minder vlees en ook lang niet dagelijks , maar vegetariër ga ik nooit worden.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon wil nu eigenlijk toch echt wel vegetariër worden en ik steun dat wel, dus we eten steeds minder vlees en vis.
Ik snap zo goed dat je fan bent van PSBquote:Op woensdag 24 december 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Het standaard-kerstliedje heb ik helemaal aan het begin gedraaid. Deze vind ik veel mooier en in de tekst gaat het over kerstavond. Dus:Pet Shop Boys - Birthday Boy
Dit komt van hun gitaar-georiënteerde album Release uit 2002 en klinkt dus best een beetje anders dan een gemiddeld PSB-nummer.
Nee, ik ga denk ik ook niet echt volledig vegetarisch, maar zoals vanavond hadden we wraps en dan doe ik het met bonen ipv gehakt. Dat vind ik dan een kleine moeite en even lekker.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij eten ook stukken minder vlees en ook lang niet dagelijks , maar vegetariër ga ik nooit worden.
Maar dat het stukken minder kan ben ik het volledig mee eens.
Stel je voor….. al die mensen….quote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Na de slotsong (straks) komt er nog een heel klein toetje (minder dan 2 minuten). Maar in het kader van "Ken uw DJ" - Wie raadt de slotsong?
Ik twijfel tussen Imagine en Leningrad. Ik ga dan toch voor Leningrad.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Na de slotsong (straks) komt er nog een heel klein toetje (minder dan 2 minuten). Maar in het kader van "Ken uw DJ" - Wie raadt de slotsong?
Nou dat, zo doen wij dat ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ga denk ik ook niet echt volledig vegetarisch, maar zoals vanavond hadden we wraps en dan doe ik het met bonen ipv gehakt. Dat vind ik dan een kleine moeite en even lekker.
Gelukkigquote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap zo goed dat je fan bent van PSB
Oeehhhh dat zou wel het ultieme toetje zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Imagine en Leningrad. Ik ga dan toch voor Leningrad.
Had ook maar zo gekund, maar die heb ik beiden in uitzending 500 gedraaid. Het is een ander typisch DJ11-nummer. Draai 'm bijna elk jaar op die plek inmiddelsquote:Op woensdag 24 december 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Imagine en Leningrad. Ik ga dan toch voor Leningrad.
Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
Ai, ik vrees dat ik het antwoord dan schuldig moet blijven. Het wijntje helpt niet mee. Seasons?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had ook maar zo gekund, maar die heb ik beiden in uitzending 500 gedraaid. Het is een ander typisch DJ11-nummer. Draai 'm bijna elk jaar op die plek inmiddels
Wel een knappe gok, want Rhys is inderdaad onderweg...quote:Op woensdag 24 december 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, ik vrees dat ik het antwoord dan schuldig moet blijven. Het wijntje helpt niet mee. Seasons?
Vind ik ook, maar helaas staan ze niet meer op de rol. Begin volgend jaar draai ik ze met het grootste plezierquote:Op woensdag 24 december 2025 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oeehhhh dat zou wel het ultieme toetje zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |