De sound wordt ook wel voor een groot deel bepaald door zijn stem hoor. Daar zit al van zichzelf een soort nostalgie in. Dit vind ik ook weer erg mooi.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Deze Zweedse band heb ik pas een aantal jaar geleden ontdekt, maar draait al bijna 30 jaar mee. Dit nummer komt uit hun begintijd (1997):Weeping Willows - Broken Promise Land
Het zou best eens kunnen dat ze komende maandag ook te horen zijn
Die stem doet zeker wonderen. Maar het is de hele sfeer, alsof het uit de 60s komtquote:Op woensdag 24 december 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
De sound wordt ook wel voor een groot deel bepaald door zijn stem hoor. Daar zit al van zichzelf een soort nostalgie in. Dit vind ik ook weer erg mooi.
Louis Armstrong - We Have All The Time In The World
Kevin Johansen & David Byrne - Last Night I Was Dreaming With You (album version)
Bedankt voor het luisteren. Fijne kerstdagen!quote:Op woensdag 24 december 2025 20:26 schreef Shii het volgende:
Ik moet er weer even vandoor helaas, bedankt voor de fijne muziek en gezelligheid. Tot de volgende keer weer.![]()
Fijne avond nog en fijne kerstquote:Op woensdag 24 december 2025 20:26 schreef Shii het volgende:
Ik moet er weer even vandoor helaas, bedankt voor de fijne muziek en gezelligheid. Tot de volgende keer weer.![]()
Fijne avond en Fijne Kerst, Shii!quote:Op woensdag 24 december 2025 20:26 schreef Shii het volgende:
Maar dan het origineel uitgevoerd door de componist.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
Strange, I've seen that face before
Tristan Brusch - Grundsolider Schläger
Ja, het zijn liedjes die raken. Ook al moet je er soms even aan wennen. Er staat geen enkel zwak nummer op dat album. Een paar uit de categorie redelijk/aardig, de rest van fraai tot zeer fraai.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
Mooi dit inderdaad ook weer van hem.
Klopt. Dat laatste stuk lijkt daar inderdaad op.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet nu waar het aan me doet denken: Wicked Game van Chris Isaak
Ah, dat is vervelend.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik val zonder wijn ook al half in slaap, heb erg slecht geslapen vannacht
New Order - Touched By The Hand Of God (7-inch edit)
Het wordt meegezongen hier naast me.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik kon niet zo veel kerstigs van New Order vinden. Dan houden we het maar op God:New Order - Touched By The Hand Of God (7-inch edit)
DDMomentje van vandaag.
Ik had me net bedacht dat dat mijn eindtijd zou worden, inderdaad. En ik heb nu toch maar een wijntje gepakt.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb wel muziek tot 22:00 uur, maar dat lijkt me een tikje ambitieus. Ik ga vast dingen schrappen en richt me op uiterlijk 21:30 uur (als jullie dat redden)
Proost. En 21:30 uur gaat me lukkenquote:Op woensdag 24 december 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had me net bedacht dat dat mijn eindtijd zou worden, inderdaad. En ik heb nu toch maar een wijntje gepakt.
Yup. Met mijn favoriete nummer van ze:quote:
Eurythmics - There Must Be An Angel (Playing With My Heart)
Over dat familielid van je waar het wat minder goed is afgelopen?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:43 schreef Homijn het volgende:
Mijn verzoekje wordt niet vergeten, toch?
De DJ weet wel wat ik bedoel. Ik heb niet voor niets overal Radio 49 zitten promoten.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over dat familielid van je waar het wat minder goed is afgelopen?
Vertel me eerst eens waarom jullie zo ongelooflijk eigenwijs zijn. Ik had vanmiddag het hok van mijn konijn beschermd tegen de koude wind door een doek voor te hangen. Gevolg; mijn konijn heeft sindsdien de hele middag geweigerd zijn hok in te gaan. Net heb ik de doeken maar weer weggehaald, want de kans dat hij omkomt van de kou is alleen maar groter geworden.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:43 schreef Homijn het volgende:
Mijn verzoekje wordt niet vergeten, toch?
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Vertel me eerst eens waarom jullie zo ongelooflijk eigenwijs zijn. Ik had vanmiddag het hok van mijn konijn beschermd tegen de koude wind door een doek voor te hangen. Gevolg; mijn konijn heeft sindsdien de hele middag geweigerd zijn hok in te gaan. Net heb ik de doeken maar weer weggehaald, want de kans dat hij omkomt van de kou is alleen maar groter geworden.
Wij willen ook warmte en gezelligheid. Niet zo'n koud k*thokquote:Op woensdag 24 december 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Vertel me eerst eens waarom jullie zo ongelooflijk eigenwijs zijn. Ik had vanmiddag het hok van mijn konijn beschermd tegen de koude wind door een doek voor te hangen. Gevolg; mijn konijn heeft sindsdien de hele middag geweigerd zijn hok in te gaan. Net heb ik de doeken maar weer weggehaald, want de kans dat hij omkomt van de kou is alleen maar groter geworden.
Nee hoor, dat wil je helemaal niet. Je wilt gewoon wat je niet hebt.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wij willen ook warmte en gezelligheid. Niet zo'n koud k*thok
Game, set and match: Livelinkquote:Op woensdag 24 december 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wil je helemaal niet. Je wilt gewoon wat je niet hebt.
Dat is correct ende tevens juist:quote:
Gilbert O'Sullivan - Christmas Song (I'm Not Dreaming Of A White Christmas)
Ik eet geen konijn. Niet uit principe, maar gewoon omdat het echt niet lekker is.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef Homijn het volgende:
Op sommige delen van dit forum praten users openlijk over hoe deze kerst het konijn gaan opdienen. Ik schuil niet voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |