Erg mooi. ik denk dat ik het nu pas begon te waarderen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Een aangepaste versie van het nummer dat in 2022 totaal onverwacht naar #1 in mijn jaarlijst kroop, terwijl het pas in december verscheen:The Lathums - Turmoil (from The Warehouse)
Zou maar zo kunnen. Er komen van allerlei instrumenten voorbij vanavond, zelfs acapella zang. We kunnen alle kanten op. Verzoekjes zijn welkom via DMquote:
Ladytron - Light & Magic
Very nicequote:Op woensdag 24 december 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
We gaan even de vocoder-hoek in. De bekende nummers zijn een beetje versnipperd over de uitzendingLadytron - Light & Magic
Jon and Vangelis - I'll Find My Way Home
Right Said Fred - Those Simple Things (7-inch edit)
De versie op hun debuutalbum (Up) klinkt totaal anders (slottrack van het album). De single is helemaal opnieuw opgenomen met orkest erop, etc.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Dit kende ik niet van ze, maar nu wel gelukkig
Als jij dat wilt...quote:Op woensdag 24 december 2025 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Ga je na deze 2000 miles ook nog 500 mile lopen?
The Pretenders - 2000 Miles
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 december 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
note to self: niet hetzelfde nummer in beide spelers klaarzetten
Golden Earring - Another 45 Miles
En dat nog wel hoogzwangerquote:Op woensdag 24 december 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Verdomd, ik dacht dat we inmiddels wel een keer in Bethlehem waren, maar we moeten kennelijk nog een stukje:Golden Earring - Another 45 Miles
Altijd die heldere ster blijven volgen. Heb net het kerstverhaal van Dick Bruna gelezenquote:Op woensdag 24 december 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Verdomd, ik dacht dat we inmiddels wel een keer in Bethlehem waren, maar we moeten kennelijk nog een stukje:Golden Earring - Another 45 Miles
Dan kom je vanzelf bij de stal inderdaad:quote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Altijd die heldere ster blijven volgen. Heb net het kerstverhaal van Dick Bruna gelezen
Ik herken zequote:Op woensdag 24 december 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
The Killers hadden een tijd dat ze elk jaar een kerstnummer uitbrachten. Dit is er een voorbeeld van. Er zingen twee andere bekende mensen op mee...
Ik hoor het.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
The Killers hadden een tijd dat ze elk jaar een kerstnummer uitbrachten. Dit is er een voorbeeld van. Er zingen twee andere bekende mensen op mee...
Inderdaad wel een ondankbare taak om de man van Maria te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
The Killers feat. Elton John & Neil Tennant - Joseph, Better You Than Me
Yup. Ik had ooit de Engelse versie van zijn boek, met kartonnen uitdrukversie van de kerststal. Maar die heb ik verpatst. Ik heb nu de Nederlandse versie in een jubileumuitvoering met goudkleurige opdruk, maar zonder kerststal.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kom je vanzelf bij de stal inderdaad:
[ afbeelding ]
The Associates - Breakfast
Vroeger hadden wij altijd na de nachtmis het kerstontbijt. Dan hadden we alles al klaargezet voordat we naar de nachtmis gingen en als we dan om 02.00 thuis kwamen met zijn allen ontbijten en dan rond 03.00 naar bed. Dat maakte op mij als kind veel meer indruk dan opblijven voor Oud en Nieuw ooit gedaan heeft.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Het is kerstavond, maar dankzij Livelink gaan we toch even aan het ontbijt![]()
The Associates - Breakfast
Ik hoor het er niet in, in ieder geval.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:12 schreef Shii het volgende:
Waarom moest ik denken aan 'Here comes the rain again'?
Geen ideequote:Op woensdag 24 december 2025 20:12 schreef Shii het volgende:
Waarom moest ik denken aan 'Here comes the rain again'?
Nu niet meer, maar was wel even een bepaald deel waarvan ik dacht, huh, dat herken ik.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het er niet in, in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |