Kijk, goed bezig. Ik denk dat ik morgen vroeg op ga staan en dan de rest van het huis ga schoonmaken voordat het bezoek komt. Mijn beste vriendin maakt nooit schoon als er bezoek komt, want het wordt dan toch weer vies, maar die mate van zen heb ik nog niet bereikt.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog eentje en dan ga ik de kachel eens schoonmaken, zodat we daar vanavond ook weer plezier/warmt van mogen krijgen...
OK, dat is ook een instelling, zoals je vriendin die heeft.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig. Ik denk dat ik morgen vroeg op ga staan en dan de rest van het huis ga schoonmaken voordat het bezoek komt. Mijn beste vriendin maakt nooit schoon als er bezoek komt, want het wordt dan toch weer vies, maar die mate van zen heb ik nog niet bereikt.
En terecht. Het lijkt me wel gezellig, zo'n kachel, maar ook best wat gedoe. Mijn ouders hadden vroeger een open haard, maar ook dat was best veel werk. Toen we klein waren hadden ze hem best vaak aan, maar op een gegeven moment nooit meer.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat is ook een instelling, zoals je vriendin die heeft.
Als ik de (pellet)kachel zo niet schoonmaak, dan houdt 'ie er op een gegeven moment vanzelf mee op wegens allerlei ingebouwde beveiligingen e.d.
Het voordeel van een pelletkachel is dat er een glazen raampje voor de vuurbron zit, dus er komt geen vuil je kamer in.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En terecht. Het lijkt me wel gezellig, zo'n kachel, maar ook best wat gedoe. Mijn ouders hadden vroeger een open haard, maar ook dat was best veel werk. Toen we klein waren hadden ze hem best vaak aan, maar op een gegeven moment nooit meer.
Ja, dat valt wel mee dan. Kun je er ook water op koken? Dat leek me altijd het toppunt van gezelligheid; een kachel met een ketel erop.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel van een pelletkachel is dat er een glazen raampje voor de vuurbron zit, dus er komt geen vuil je kamer in.
Moet nu alleen elke dag de asla leeghalen en wat as wegvegen van de randen.
3 Minuten werk...
Nee, water kan je er niet op koken, daarvoor is de buitenkant te geïsoleerd.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat valt wel mee dan. Kun je er ook water op koken? Dat leek me altijd het toppunt van gezelligheid; een kachel met een ketel erop.
Goed om te weten, lijkt me. Fijne avond gewenst!quote:Op woensdag 24 december 2025 17:23 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor het meeluisteren.
W11 kan de boel in ieder geval aan, op de microfoon dan na...
Helaas was ik gewoon aan het werk. Ik heb van dat werk waarbij je rond kerst en de jaarwisseling geen vrij kunt krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit moment is er muziek op de stream, ad random.
De USB microfoon heeft er geen zin meer in onder W11...
Tijdstip vooraf-track: 18:56:30 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - XI-mas
Nee, het begon gewoon zoquote:Op woensdag 24 december 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
Klonk dit in het begin heel raar of was mijn geluid even mis?
Het is wel mooi, maar het Ave Maria is altijd mooi.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het begon gewoon zoBeetje vreemde track die ik pas één keer eerder gedraaid. Totaal misplaatst, midden in de zomer
Zeker wel bijzonder. Daarom ook deze track als opener gekozen. Zet hopelijk een beetje de toon.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel mooi, maar het Ave Maria is altijd mooi.
Een vout verzoekje?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik sneak er vanavond ook nog een niet eerder gedraaid nummer van een bepaalde Duitse zanger in. Verder heb ik nog een verzoekje in te willigen, maar dat stel ik altijd uit. Vanavond misschien maar eens doen.
Nee hoor. Het komt van een bepaald konijn dat elk jaar maar blijft aandringen.quote:
Steven P. Greenberg - Funkytown (Christmas)
Welkom. En dien ook gerust verzoekjes in, via DMquote:Op woensdag 24 december 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
Intgetuned, maar ik moet ook zo koterslingeren!
Wees je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
Intgetuned, maar ik moet ook zo koterslingeren!
Pet Shop Boys - It Doesn't Often Snow At Christmas (new version)
Ik heb dit nummer nooit geassocieerd met Kerst.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het komt van een bepaald konijn dat elk jaar maar blijft aandringen.![]()
Nu:Steven P. Greenberg - Funkytown (Christmas)
Ik ook niet, tot een dik halfuur geleden toen ik nog wat muziek bij elkaar sprokkeldequote:Op woensdag 24 december 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer nooit geassocieerd met Kerst.
Faithless - Take The Long Way Home (radio mix)
Hier mag van mij wel een Same Title achteraan...quote:Op woensdag 24 december 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft ook nog even een Suus-liedje voor Theo Thee klaargezet
Eerst maar even deze, waar ik gewoon weer even zin in heb. Zwaar onderschatte single:Faithless - Take The Long Way Home (radio mix)
Supertramp - Take The Long Way Home
Gavin Bryars with Tom Waits - Jesus' Blood Never Failed Me Yet (single)
The Lathums - Turmoil (from The Warehouse)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |