Ja, best wel. Nu snel mijn luiken sluiten.quote:Op zondag 21 december 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
Dat was een lekkere show. Hopelijk heeft het voor jou de nodige rust gebracht na deze ontregelende dag, Melting.
Welterusten!
In beide gevallen moet je er rekening mee houden dat ik druk bezig ben met het huis opruimen en schoonmaken, vanwege het bezoek op 1e kerstdag, dus dan luister ik wel, maar post niet zo actief mee. Maar als ik een voorkeur kan opgeven, dan is het toch wel op woensdagavond. Ik denk dat ik dan meer behoefte heb aan ontspanning.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Even peilen wat mijn kerstuitzending betreft: hebben jullie die liever morgen (dinsdag) of woensdag, op kerstavond?
Ik kan beide kanten op
Op dit moment is er muziek op de stream, ad random.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk snel weer eens een echte uitzendingGeldt ook voor ene Symphonic.
Mooi, wij zijn net aangesloten bij kpn en hebben Zeus als browser op hun kastje weten te zetten. We horen Radioquote:Op woensdag 24 december 2025 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit moment is er muziek op de stream, ad random.
De USB microfoon heeft er geen zin meer in onder W11...
Dank voor de bevestiging dat er iets te horen is.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi, wij zijn net aangesloten bij kpn en hebben Zeus als browser op hun kastje weten te zetten. We horen Radio
Nee, na het veel te dure en teleurstellende diner een paar jaar geleden gaan we met dezelfde vrienden als altijd terug naar het Corona concept:quote:Op woensdag 24 december 2025 14:44 schreef livelink het volgende:
Gaan jullie weer uit eten met Kerst?
Wij weer zoals de laatste jaren op 1e Kerstdag de familie bij mij thuis, helaas zonder mijn broer die in Bonaire is en zijn kinderen die Kerst bij hem vieren. Dus een wat uitgedund gezelschap. En met mijn steeds meer dementerende vader die ook volledig aan een rolstoel gekluisterd is. Dus dat is ook een steeds grotere uitdaging. Maar zolang het nog kan....quote:
Ah, wij hebben elk jaar 2 familiedagen. Hoewel ik besloten heb dat ik in 2026 mijn vader niet meer mee ga nemen naar Zuid-Limburg (hoewel ik er tegen die tijd wellicht anders over denk).quote:Op woensdag 24 december 2025 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Verder een dag gourmetten bij mijn schoonouders.
Zondag nog een familiedag.
Voor het eerst in eeuwen...
Mijn schoonmoeder gaat ook achteruit de laatste tijd, dus wat je zegt: Zolang het nog kan...quote:Op woensdag 24 december 2025 14:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij weer zoals de laatste jaren op 1e Kerstdag de familie bij mij thuis, helaas zonder mijn broer die in Bonaire is en zijn kinderen die Kerst bij hem vieren. Dus een wat uitgedund gezelschap. En met mijn steeds meer dementerende vader die ook volledig aan een rolstoel gekluisterd is. Dus dat is ook een steeds grotere uitdaging. Maar zolang het nog kan....
Leuk.quote:En 2e Kerstdag ga ik met mijn dochter naar de Notenkraker (ballet). Daar verheug ik me enorm op.
quote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben bij de laatste keer dat ik er bij aanwezig was wel in slaap gevallen, maar het blijft een mooi stuk...
Ik was vandaag vrij, maar ben ondertussen ook aan het opruimen en zo in huis. En zojuist mijn konijn wat meer beschermd tegen de kou en de wind. Hij moet deze kerst per slot van rekening ook nog overleven.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Sorry dat ik niet meteen reageer, maar ik ben ondertussen ook nog gewoon aan het werk.
Ben de enige van ons team die aanwezig is en de boel bewaakt, zowel qua mail als qua operatie...
Maar ik brei daar zo een einde aan, ik voed de stream zo met nog wat songs.
Als je buiten niks te zoeken hebt, dan kan je inderdaad beter binnen blijven.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij, maar ben ondertussen ook aan het opruimen en zo in huis. En zojuist mijn konijn wat meer beschermd tegen de kou en de wind. Hij moet deze kerst per slot van rekening ook nog overleven.
Ow...quote:Op woensdag 24 december 2025 16:03 schreef livelink het volgende:
Mijn man wordt zojuist gebeld vanwege een storing op zijn werk![]()
Hopelijk betekent dat niet dat hij de halve kerst bezig is met zijn werk.
Ja, het was voor hem nu al moeilijk om iemand te pakken te krijgen, merkte ik net. Maar is gelukt. De storing ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan zijn kant, maar goed. Uiteindelijk is het toch een groot issue als de verpleging niet kan werken, dus hoewel het dan niet zijn verantwoordelijkheid is, maakt hij zich er toch wel druk over.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Ik hoop dat mij iets dergelijks bespaard blijft, het is nu buiten de kerstdagen om al een ramp om sommige mensen te pakken te krijgen...
Vaak kan je er zelf helemaal niets aan doen, behalve coördineren, begeleiden en afstemmen.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het was voor hem nu al moeilijk om iemand te pakken te krijgen, merkte ik net. Maar is gelukt. De storing ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan zijn kant, maar goed. Uiteindelijk is het toch een groot issue als de verpleging niet kan werken, dus hoewel het dan niet zijn verantwoordelijkheid is, maakt hij zich er toch wel druk over.
Ja, duidelijk beter!quote:Op woensdag 24 december 2025 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, dit heet wel 'The Nutcracker', maar heeft daar niets mee te maken.
Volgende plaat is hopelijk beter wat dat betreft...
Het is de vraag of dit een aanvulling op de al aanwezige versies is, maar het is wel het thema van de Notenkraker...quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:30 schreef livelink het volgende:
Je bent het draaien nog niet verleerd, MadMaster.
Griekenland met Kerst. De eilanden zijn dan wel uitgestorven, volgens mij. Geen toerist te vinden.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan zo naar warmere oorden, naar Griekenland...
Nee, alle restaurants en hotels zijn dan ook gesloten.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Griekenland met Kerst. De eilanden zijn dan wel uitgestorven, volgens mij. Geen toerist te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |