Ja, best wel. Nu snel mijn luiken sluiten.quote:Op zondag 21 december 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
Dat was een lekkere show. Hopelijk heeft het voor jou de nodige rust gebracht na deze ontregelende dag, Melting.
Welterusten!
In beide gevallen moet je er rekening mee houden dat ik druk bezig ben met het huis opruimen en schoonmaken, vanwege het bezoek op 1e kerstdag, dus dan luister ik wel, maar post niet zo actief mee. Maar als ik een voorkeur kan opgeven, dan is het toch wel op woensdagavond. Ik denk dat ik dan meer behoefte heb aan ontspanning.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Even peilen wat mijn kerstuitzending betreft: hebben jullie die liever morgen (dinsdag) of woensdag, op kerstavond?
Ik kan beide kanten op
Op dit moment is er muziek op de stream, ad random.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk snel weer eens een echte uitzendingGeldt ook voor ene Symphonic.
Mooi, wij zijn net aangesloten bij kpn en hebben Zeus als browser op hun kastje weten te zetten. We horen Radioquote:Op woensdag 24 december 2025 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit moment is er muziek op de stream, ad random.
De USB microfoon heeft er geen zin meer in onder W11...
Dank voor de bevestiging dat er iets te horen is.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi, wij zijn net aangesloten bij kpn en hebben Zeus als browser op hun kastje weten te zetten. We horen Radio
Nee, na het veel te dure en teleurstellende diner een paar jaar geleden gaan we met dezelfde vrienden als altijd terug naar het Corona concept:quote:Op woensdag 24 december 2025 14:44 schreef livelink het volgende:
Gaan jullie weer uit eten met Kerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |