Was die dan zo lang?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef MadMaster het volgende:
De single versie heeft een vreemde afkap aan het eind, omdat de oorspronkelijke LP versie er niet op paste…
Dat was inderdaad een redelijk abrupte fade-outquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:34 schreef MadMaster het volgende:
De single versie heeft een vreemde afkap aan het eind, omdat de oorspronkelijke LP versie er niet op paste…
Carlos Santana en vrienden kregen eerst geen platencontract, omdat ze altijd maar aan het jammen waren en nooit een einde aan hun songs maakten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef livelink het volgende:
Dire Straits - Twisting round the pool
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Twistin By The Pool - Dire Straits
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Poeh Poeh Poeh Poeh Poeh Poeh
Benson Hurst Blues van… ??
Ik kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Poeh Poeh Poeh Poeh Poeh Poeh
Benson Hurst Blues van… ??
Die heeft zelfs een paar kinderen gemaakt, ook hopeloos mislukt…quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Heeft André Hazes ook niet ooit zoiets gemaakt?
Maar serieus, die had ook een song met de titel 'Poei, poei, poei'.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Heeft André Hazes ook niet ooit zoiets gemaakt?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een paar kinderen gemaakt, ook hopeloos mislukt…
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Adele Bloemendaal het zal je mind maar wezen
Hoe toepasselijk
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een paar kinderen gemaakt, ook hopeloos mislukt…
Badoom Tsjing…quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Als je een nachtje wilt doorhalen voor de tv om te bingewatchen, dan is zo'n doorkijkblouse misschien wel handig.
Dan ga ik toch liever voor de slaapmutsjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Als je een nachtje wilt doorhalen voor de tv om te bingewatchen, dan is zo'n doorkijkblouse misschien wel handig.
Daar zou je uren mee kunnen vullen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Peace & Happiness zou zomaar een themashow kunnen zijn
Niet streng genoeg. Mijn Twisting Round the pool werd net goedgekeurd. Daar gaat het dus fout.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Hitster-strenge Melting?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet streng genoeg. Mijn Twisting Round the pool werd net goedgekeurd. Daar gaat het dus fout.
Toen we op huwelijksreis gingen was de radio ontvangst bij het inrijden van Italië bagger.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: met een beetje fantasie kon dit een James Bond-tune zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |