quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit dan With A Little Luck?
Dit is veel ouder, basis van de ska ooit…quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Bij deze moet ik altijd aan Cocaine van Dillinger denken
Het is een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is veel ouder, basis van de ska ooit…
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je Annie niet even uit het hoesje kunnen knippen?
Waarom?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je Annie niet even uit het hoesje kunnen knippen?
Symph heeft ze meerdere keren live gezien, maar pas toen Carola Anny had vervangen. Anny kan niet zo lekker zingenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Het was destijds nog maar een kind.
En hoe zeer ik ook geen fan ben van het oeuvre van BZN, heb ik wel respect voor de vele hits die ze hebben weten te scoren….
Ben je aan het overstappen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, even iets administratiefs aan het afhandelenIk luister gewoon mee hoor
BZN is me met de paplepel ingegoten, maar maar ik hoor Carola echt zoveel liever.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Het was destijds nog maar een kind.
En hoe zeer ik ook geen fan ben van het oeuvre van BZN, heb ik wel respect voor de vele hits die ze hebben weten te scoren….
BZN met Carola heb ik nooit wat gevonden, Carola vond ik een soort van Tante Sidonia.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft ze meerdere keren live gezien, maar pas toen Carola Anny had vervangen. Anny kan niet zo lekker zingen
Ik geef je helemaal gelijk. Zo’n tuttige uitstralingquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BZN met Carola heb ik nooit wat gevonden, Carola vond ik een soort van Tante Sidonia.
Zat niks in…
Ze had inderdaad maar een heel klein podium nodig, maar ze kon wel zingen…quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BZN met Carola heb ik nooit wat gevonden, Carola vond ik een soort van Tante Sidonia.
Zat niks in…
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er vandoor, dank wederom.
Adios!
Fijne avond, Mad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Harry Nilsson Everybody’s talking
Fijne avond verderquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Adios!
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:41 schreef livelink het volgende:
No more fear of flying - Gary Brooker
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:43 schreef Melting het volgende:
Ben heel benieuwd of jullie de Nederlandse damesgroep hierna kennen.
Dat ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Nee, wacht... ik ken ze wél. Ze hebben met "Waterman" aan het Songfestival meegedaan. Maar dat was Nederlandstalig.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Oscar harris song dor the children![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |