Omdat we Bart beu warenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:05 schreef Koen66 het volgende:
waarom eigenlijk geen Bart deze keer?
In jouw regio was dat vorige week toch nog zo?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vroeger was er ook geen riolering maar toch zouden we het nu best jammer vinden als het er niet meer was.
Luister. Ik wil in elk geval wachten tot middernacht voor we echt ruzie gaan maken, want anders telt het niet mee voor de postcount.quote:
Floor Godin.quote:
Blanke man van middelbare leeftijd trekt leren motorjack aan en gaat achter zijn piano zitten.quote:
Dit is jaarlijks toch wel het topic waar het beste van het beste van FOK! samenkomt om massaal pareltjes te plaatsen.quote:
Daar gaat de eerste top2000 relquote:Op woensdag 24 december 2025 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Luister. Ik wil in elk geval wachten tot middernacht voor we echt ruzie gaan maken, want anders telt het niet mee voor de postcount.
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:07 schreef Redefine het volgende:
Douwe Bob en 'Does you mother know' dat slaat op de vraag of die moeders weten hoeveel kinderen Douwe bij andere moeders heeft.
Ook hier de lijst der lijsten.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is jaarlijks toch wel het topic waar het beste van het beste van FOK! samenkomt om massaal pareltjes te plaatsen.
joden haten maakt je toch eerder populair tegenwoordigquote:
Alleen door de VVD.quote:
Dilan wil ook wel een kindje van Douwe stiekem hoor ....quote:Op woensdag 24 december 2025 23:08 schreef Momo het volgende:
Dilan gooit nu een kerstkransje naar de TV
We gaan genieten van de vele stijgers van Marco B.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is jaarlijks toch wel het topic waar het beste van het beste van FOK! samenkomt om massaal pareltjes te plaatsen.
Moeten we wel lang wachten. Maar dan krijgen we ook gelijk alles.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
We gaan genieten van de vele stijgers van Marco B.
Wilde het net zeggen ja, ik mis Bart.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb liever de mash-ups dan deze camp show.
Bring the mash-ups backquote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef Evenstar het volgende:
Nou, dit was best een leuk nummer,en nu totaal verkracht.
aan het eind smeken we om Bartquote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen ja, ik mis Bart.
Ja of allebei niet. Gewoon om 12 uur beginnenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb liever de mash-ups dan deze camp show.
We merken het volgend jaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan er niet op de opening show van top2000 worden bezuinigd.
Je gebed is verhoord.quote:
Dan hoop ik op Mental Theo, dat 'ie het netjes in twee minuten en 48 seconden propt. Leuke beat eronder en door.quote:
Op naar nummer 2000quote:Op woensdag 24 december 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hoop ik op Mental Theo, dat 'ie het netjes in twee minuten en 48 seconden propt. Leuke beat eronder en door.
Bingoquote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef Redefine het volgende:
Het is wachten totdat er zo nog een artiest een ultra slow variant van een lekker up tempo nummer ten gehore brengt, zodat we alles weer hebben gehad
Dit is de beste optie.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of allebei niet. Gewoon om 12 uur beginnen
Nou is Stil in mij ook weer geen echt up tempo nummer, maar toch valt deze Miss Montreal versie toch wel al in de categorie die ik schetstequote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef Redefine het volgende:
Het is wachten totdat er zo nog een artiest een ultra slow variant van een lekker up tempo nummer ten gehore brengt, zodat we alles weer hebben gehad
ik vermoed niet de laatstequote:Op woensdag 24 december 2025 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer wordt een klassieker verkracht
Volgend jaar duwen ze ze de lijst in.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die AVROTROS moet en zal ook alles verbeterezangersen
In ons land is men dol op het verslomen van 'klassiekers'. Dan duikelt men over elkaar heen om te zeggen hoe mooi het isquote:Op woensdag 24 december 2025 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer wordt een klassieker verkracht
ssssssttttttttttttttquote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgend jaar staat dit in de lijst
Dat vinden de mense thuis geweldig.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Evenstar het volgende:
Een behoorlijk traag nummer nog trager maken, waarom is dat nou zo'n trend ....
Dan ben ik al knock-out voordat de top2000 begint.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
hmmm bij ieder verkracht nummer een rum
Ik hoop Dodenrit.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:14 schreef Evenstar het volgende:
Welk nummer gaat de godin doen trouwens, is dat al bekend?
ik ben ook bang dat ik mezelf overschatquote:Op woensdag 24 december 2025 23:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik al knock-out voordat de top2000 begint.
Dat zal in de stijl van deze avond wel een powerballad versie worden.quote:
Pokemon thema songquote:Op woensdag 24 december 2025 23:14 schreef Evenstar het volgende:
Welk nummer gaat de godin doen trouwens, is dat al bekend?
Dan mag ze nu alvast wel beginnenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal in de stijl van deze avond wel een powerballad versie worden.
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
hmmm bij ieder verkracht nummer een rum
Dan is Omsk wel heel erg ver weg ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan mag ze nu alvast wel beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |