De actie begint vroeg, een film naar mijn hart.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, dank.
Dit wordt mijn eerste keer kijken dus ik weet daar nog niks van. Ben benieuwd. Zin in. Net opgezet as we speak
Och ja we hebben natuurlijk 1e KD erbij gekregen tov vroegerquote:Op woensdag 24 december 2025 21:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij kijkt uit naar de laatste 27 uur met fijne meezingers?
Zo jammer dit.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga niet bij de aftrap zijn. Dan liggen de tiran en ik allang op bed.
quote:Op woensdag 24 december 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga niet bij de aftrap zijn. Dan liggen de tiran en ik allang op bed.
Ik zit nog aan het bierquote:Op woensdag 24 december 2025 22:22 schreef peaceman het volgende:
Net thuis uit de kroeg. Niet dronken, wel genoeg gedronken...
Hopelijk haal ik de start.
Dat is een prestatie want er zijn veel onafzichtelijke.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net de allerslechtste kerstfilm ever gezien
quote:Op woensdag 24 december 2025 22:22 schreef peaceman het volgende:
Net thuis uit de kroeg. Niet dronken, wel genoeg gedronken...
Hopelijk haal ik de start.
Ze volgen ook allemaal hetzelfde patroon. Maar omdat t een kerstfilm is ligt de lat al heel laag. Deze ging er toch nog onderdoorquote:Op woensdag 24 december 2025 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is een prestatie want er zijn veel onafzichtelijke.
Heb je je pannen al klaargelegd?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:39 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Jeroen van Inkel nog ademt en we met hem moeten beginnen
Om Van Inkel mee neer te slaan?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je je pannen al klaargelegd?
Is van Inkel al in tha House?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:42 schreef Evenstar het volgende:
Zo, ik zet de shotjes alvast klaar!
eensquote:Op woensdag 24 december 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
Vind het wel nog steeds jammer dat ze van het mashup-format zijn afgestapt.
Jazeker, beetje de vingertoppen sparen nog.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe je minder je best als dat niet zo is?
Je moet altijd presteren.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe je minder je best als dat niet zo is?
Ik heb al genoeg drank op om van Inkel te doorstaanquote:Op woensdag 24 december 2025 22:42 schreef Evenstar het volgende:
Zo, ik zet de shotjes alvast klaar!
Vroeger was er helemaal geen mash-up en dat was primaquote:Op woensdag 24 december 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
Is gewoon de NPO3 stream.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ] Kijk hier live naar de Openingsshow van de NPO Radio 2 Top 2000
Stream is online te vinden.
Ja, al begon het wel een beetje door te slaan qua lengte.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
Ja vroeger was er ook geen riolering maar toch zouden we het nu best jammer vinden als het er niet meer was.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vroeger was er helemaal geen mash-up en dat was prima
That’s what she said.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al begon het wel een beetje door te slaan qua lengte.
Deze vergelijkingquote:Op woensdag 24 december 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vroeger was er ook geen riolering maar toch zouden we het nu best jammer vinden als het er niet meer was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |