Op naar nummer 2000quote:Op woensdag 24 december 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hoop ik op Mental Theo, dat 'ie het netjes in twee minuten en 48 seconden propt. Leuke beat eronder en door.
Bingoquote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef Redefine het volgende:
Het is wachten totdat er zo nog een artiest een ultra slow variant van een lekker up tempo nummer ten gehore brengt, zodat we alles weer hebben gehad
Dit is de beste optie.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of allebei niet. Gewoon om 12 uur beginnen
Nou is Stil in mij ook weer geen echt up tempo nummer, maar toch valt deze Miss Montreal versie toch wel al in de categorie die ik schetstequote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef Redefine het volgende:
Het is wachten totdat er zo nog een artiest een ultra slow variant van een lekker up tempo nummer ten gehore brengt, zodat we alles weer hebben gehad
ik vermoed niet de laatstequote:Op woensdag 24 december 2025 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer wordt een klassieker verkracht
Volgend jaar duwen ze ze de lijst in.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die AVROTROS moet en zal ook alles verbeterezangersen
In ons land is men dol op het verslomen van 'klassiekers'. Dan duikelt men over elkaar heen om te zeggen hoe mooi het isquote:Op woensdag 24 december 2025 23:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weer wordt een klassieker verkracht
ssssssttttttttttttttquote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgend jaar staat dit in de lijst
Dat vinden de mense thuis geweldig.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Evenstar het volgende:
Een behoorlijk traag nummer nog trager maken, waarom is dat nou zo'n trend ....
Dan ben ik al knock-out voordat de top2000 begint.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
hmmm bij ieder verkracht nummer een rum
Ik hoop Dodenrit.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:14 schreef Evenstar het volgende:
Welk nummer gaat de godin doen trouwens, is dat al bekend?
ik ben ook bang dat ik mezelf overschatquote:Op woensdag 24 december 2025 23:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik al knock-out voordat de top2000 begint.
Dat zal in de stijl van deze avond wel een powerballad versie worden.quote:
Pokemon thema songquote:Op woensdag 24 december 2025 23:14 schreef Evenstar het volgende:
Welk nummer gaat de godin doen trouwens, is dat al bekend?
Dan mag ze nu alvast wel beginnenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal in de stijl van deze avond wel een powerballad versie worden.
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:13 schreef Koen66 het volgende:
hmmm bij ieder verkracht nummer een rum
Dan is Omsk wel heel erg ver weg ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan mag ze nu alvast wel beginnen
Ook niet via het spoor?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:17 schreef Strani het volgende:
Nou ik denk dat we gerust kunnen stellen dat we deze niet aan zagen komen.
Hij probeerde het nog even kort door zijn hand nonchalant in zijn broekzak te houden.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Guus heeft niet de swag voor dit nummer
Dat is de bezuiniging die je hoort.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit lijkt teveel op t origineel, wegbezuinigen
helaas hij viel door de mandquote:Op woensdag 24 december 2025 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij probeerde het nog even kort door zijn hand nonchalant in zijn broekzak te houden.
Ik zou hem eerder versnellen om ongehavend Omsk te bereiken.quote:
Dat heb ik eigenlijk met bijna alle nummers van Doe Maar zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |