Ook nog eens lekker divers!!quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom gooit ie niet gewoon met gemengde setjes.
Ja mag het ff na 3 vijfsettersquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Merk hoeft alleen niet in te kakken en dan zijn we rap klaar.
Noa Lynn had ook gewoon moeten winnenquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wright heeft stinkende mazzel dat hij slechts Noa-Lynn in de eerste ronde had.
Was t maar Greaves geweest jaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wright heeft stinkende mazzel dat hij slechts Noa-Lynn in de eerste ronde had.
Deze loting valt voor mijn gevoel erg onleuk uit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was t maar Greaves geweest ja
In het deel van Edhouse had ook een Harrysson of Manby mogen zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze loting valt voor mijn gevoel erg onleuk uit.
Dan had Wright natuurlijk wel een werkend setje gevonden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:46 schreef BB-King het volgende:
Zelfs Barney had van deze Wright gewonnen.
Ja echt.
en Wade.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:46 schreef Red_85 het volgende:
Aaaaaaah!
Yes!
Price en wright er uit.
En ook nog voor kerst!!
Fijn!
Wie?quote:
Toch wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie?
Mr prozac doet al jaren niet meer mee.
... dacht ik?
Pff.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is zijn vrouw, die naast zichzelf ook Peter aan de Mounjaro heeft gezet.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie?
Mr prozac doet al jaren niet meer mee.
... dacht ik?
Net als V Barneveld.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach wright heeft gewoon zijn tijd gehad. Gebeurt weleens.
Ja toen de guldens nog getimmerd werdenquote:
hij gaat binnenkort heel veel verliezen begreep ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
YTD OoM staat Wright 30e dus dat valt nog best mee.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel.
Vierde keer op rij R2 eruit
Omdat hij altijd geplaatst was voor majors en in de vrij gesloten Euro Tour-seeding zat. Nu dreigt die positie in rap tempo verloren te gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ytd OoM staat Wright 31e dus dat valt nog best mee, Barney staat 37e ter vergelijk.
Hij gaat veek majorgeld verliezen als ie op deze voet doorgaat jaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij gaat binnenkort heel veel verliezen begreep ik.
En niks onverdiend of zo. Dunt lekker uit zoquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:53 schreef Szura het volgende:
Gesneuvelde seeds
Wade
Dobbie
Price
RSmiss
De Decker
Raketgeleerde Chizzy
Geurnie
Depri Dimi
Joyce
Mental Menzies
MSmiss
Dolle Dirk
Clown
Nijman
Kalen
Prachtig rijtje vergane glorietroep
Dolanquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:53 schreef Szura het volgende:
Gesneuvelde seeds
Wade
Dobbie
Price
RSmiss
De Decker
Raketgeleerde Chizzy
Geurnie
Depri Dimi
Joyce
Mental Menzies
MSmiss
Dolle Dirk
Clown
Nijman
Kalen
Prachtig rijtje vergane glorietroep
Ross Smith had gewoon pech.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En niks onverdiend of zo. Dunt lekker uit zo
Kon je een paar jaar terug toch echt wel een prima tournooi mee organiseren.quote:
Hij schijnt erg goed te zijn in zaalindelingenquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kon je een paar jaar terug toch echt wel een prima tournooi mee organiseren.
Dat je daar R Smith en Menzies aan offert vind ik niet zo ergquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In het deel van Edhouse had ook een Harrysson of Manby mogen zitten.
Wie wil niet naast wie zitten dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij schijnt erg goed te zijn in zaalindelingen
Vooraf kon je ook niet voorspellen dat Reyes na jaren afwezigheid zo goed zou zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je daar R Smith en Menzies aan offert vind ik niet zo erg
Vooral jammer dat van seeds met een waardeloos jaar (Cullen, Dimitri, Edhouse, Wright) vreselijk oninteressante spelers profiteren. Terwijl ik Greaves, Williams, Reyes het meer had gegund. Eigenlijk valt alles verkeerd.
Baetens tegen een ontketende Dirk, die vervolgens verliest van Hurrell is ook zo iets.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooraf kon je ook niet voorspellen dat Reyes na jaren afwezigheid zo goed zou zijn.
Greaves, Harrysson, Manby, Sedlacek, Krcmar, Baetens, Crabtree, Reyes.. het had allemaal iets beter verspreid gekund. Nebrida had ook een van de matige seeds omver kunnen kegelen bijvoorbeeld.
Ik zie Gian van Veen ook als 'een van ons'. Het is een echte sympathieke dartsautist.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Baetens tegen een ontketende Dirk, die vervolgens verliest van Hurrell is ook zo iets.
Reyes had ik overigens wel verwacht. Die liet in die qualifier al direct zien helemaal terug te zijn en is op het WK gewoon een gevaarlijke klant. Ik vind het bewonderenswaardig hoe vVeen twee ontzettende valkuilen vakkundig heeft overleefd. Terwijl Littler en Humphries hem cadeau kregen eigenlijk.
Moet ook zeggen dat vVeen, Humphries en Aspinall de enige sterke spelers met voor mij bovengemiddelde sympathie zijn die nog over zijn gebleven. En die zitten allemaal aan dezelfde kant van het bracket.
Gian is toch best sociaalquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie Gian van Veen ook als 'een van ons'. Het is een echte sympathieke dartsautist.
Ja, eens. Hij zal nu ook wel zeker zijn van een PL-plekje, dat zou toch mooie extra podiumervaring zijn voor hem. Littler en Humphries zijn nog wel een brug te ver, maar plek 3 of 4 in de ranglijst zie ik hem wel echt overnemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie Gian van Veen ook als 'een van ons'. Het is een echte sympathieke dartsautist.
Kou is emotiequote:Op dinsdag 23 december 2025 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vorst op komst. Is dit warme bad daar tegen bestand? @:Doevelaer
Yep, hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:25 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk komt @:monkyyy met ons meekijken?
Wie studio?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
20:00 uitzending 20:15 pijltjes gooien.
Blouche?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:04 schreef BB-King het volgende:
Co heeft een kerstblouche aan.
Ron Meulendijk heeft vanmiddag ook een "kersttrui" bij de Zeeman gehaald.
Ga je toch lekker naar opsporing verzocht kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Tuurlijk het draait weer om de Nederlanders.
Klink vooral alsof je niet weet hoe je blouse spelt maar ok.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klinkt wat chiquer dan een bloes.
Hang op bel uw bank.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar opsporing verzocht kijken
Touché.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Klink vooral alsof je niet weet hoe je blouse spelt maar ok.
Ja, dan wil @Dr_Flash wel opblijven voor die groene mongool.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
Neen.
WE, @:Dr_Flash, geven ALLES voor het vlaggetje!
Varken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit ineens flink te niezen.
CORRED
Ergens kriebel aan of zo ouwe reus?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dan wil @:dr_flash wel opblijven voor die groene mongool.
"Het heerst"quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
CORRED
Morgen de gifspuit halen @Calandquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
CORRED
Serieus.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen die dat zeggen echt heel ziek worden
Wright.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:16 schreef BB-King het volgende:
Dat klinkt inderdaad heel gek Ron.
Wie haalt er nu voordeel als je verkouden bent.
Nolles-allergie.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is die 1,50 m of zo?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Oh ja, dit kereltje. Gekke bekken trekken voor de camera.
quote:
Het heerst.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Bijna gemist he. In mijn hoofd is het weekend. Ben helemaal in de war met de dagen.
Goedenavond Donna, leuk dat je er bent.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Bijna gemist he. In mijn hoofd is het weekend. Ben helemaal in de war met de dagen.
In de middeleeuwen ging je daarvoor op de brandstapel wegens hekserij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:23 schreef Zipportal het volgende:
Hood heeft twee verschillende kleur paar ogen.
nounonunou.gifquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik gun jou jeuk op je rug en hele korte armpjes
Snap ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:22 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:23 schreef Zipportal het volgende:
Hood heeft twee verschillende kleur paar ogen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de middeleeuwen ging je daarvoor op de brandstapel wegens hekserij.
KPN says noquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Donna, leuk dat je er bent.
Welkom in het warme bad.
Ja, goed gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Het is ook wel een verschijning die hood haha
Haha nee i know. Ik ken Danny al langer dan Danny.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet de baas van FOK! he
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:31 schreef Donna het volgende:
KPN zegt weer yes. We hebben weer beeld.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:31 schreef Donna het volgende:
KPN zegt weer yes. We hebben weer beeld.
Heeft geen tour card. Zal wellicht wel meedoen aan Q-school weerquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is die gebleven? Doet niks meer toch?
quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:39 schreef Slobeend het volgende:
Hij zou ook in je tuin kunnen staan.
quote:
Koop een abo.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Erg vervelend al die ads op dat shirt
Wat ordinair.quote:
Ja. Heb altijd bij hem in de klas gezeten en is nu mijn (om de hoek) buurman.quote:
Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt een mening over de frontpage?
Houd dit soort humor in VBL.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja het lijkt allemaal voor Nop te zijn geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |