hij gaat binnenkort heel veel verliezen begreep ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
YTD OoM staat Wright 30e dus dat valt nog best mee.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel.
Vierde keer op rij R2 eruit
Omdat hij altijd geplaatst was voor majors en in de vrij gesloten Euro Tour-seeding zat. Nu dreigt die positie in rap tempo verloren te gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ytd OoM staat Wright 31e dus dat valt nog best mee, Barney staat 37e ter vergelijk.
Hij gaat veek majorgeld verliezen als ie op deze voet doorgaat jaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij gaat binnenkort heel veel verliezen begreep ik.
En niks onverdiend of zo. Dunt lekker uit zoquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:53 schreef Szura het volgende:
Gesneuvelde seeds
Wade
Dobbie
Price
RSmiss
De Decker
Raketgeleerde Chizzy
Geurnie
Depri Dimi
Joyce
Mental Menzies
MSmiss
Dolle Dirk
Clown
Nijman
Kalen
Prachtig rijtje vergane glorietroep
Dolanquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:53 schreef Szura het volgende:
Gesneuvelde seeds
Wade
Dobbie
Price
RSmiss
De Decker
Raketgeleerde Chizzy
Geurnie
Depri Dimi
Joyce
Mental Menzies
MSmiss
Dolle Dirk
Clown
Nijman
Kalen
Prachtig rijtje vergane glorietroep
Ross Smith had gewoon pech.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En niks onverdiend of zo. Dunt lekker uit zo
Kon je een paar jaar terug toch echt wel een prima tournooi mee organiseren.quote:
Hij schijnt erg goed te zijn in zaalindelingenquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kon je een paar jaar terug toch echt wel een prima tournooi mee organiseren.
Dat je daar R Smith en Menzies aan offert vind ik niet zo ergquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In het deel van Edhouse had ook een Harrysson of Manby mogen zitten.
Wie wil niet naast wie zitten dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij schijnt erg goed te zijn in zaalindelingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |