Vooraf kon je ook niet voorspellen dat Reyes na jaren afwezigheid zo goed zou zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je daar R Smith en Menzies aan offert vind ik niet zo erg
Vooral jammer dat van seeds met een waardeloos jaar (Cullen, Dimitri, Edhouse, Wright) vreselijk oninteressante spelers profiteren. Terwijl ik Greaves, Williams, Reyes het meer had gegund. Eigenlijk valt alles verkeerd.
Baetens tegen een ontketende Dirk, die vervolgens verliest van Hurrell is ook zo iets.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooraf kon je ook niet voorspellen dat Reyes na jaren afwezigheid zo goed zou zijn.
Greaves, Harrysson, Manby, Sedlacek, Krcmar, Baetens, Crabtree, Reyes.. het had allemaal iets beter verspreid gekund. Nebrida had ook een van de matige seeds omver kunnen kegelen bijvoorbeeld.
Ik zie Gian van Veen ook als 'een van ons'. Het is een echte sympathieke dartsautist.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Baetens tegen een ontketende Dirk, die vervolgens verliest van Hurrell is ook zo iets.
Reyes had ik overigens wel verwacht. Die liet in die qualifier al direct zien helemaal terug te zijn en is op het WK gewoon een gevaarlijke klant. Ik vind het bewonderenswaardig hoe vVeen twee ontzettende valkuilen vakkundig heeft overleefd. Terwijl Littler en Humphries hem cadeau kregen eigenlijk.
Moet ook zeggen dat vVeen, Humphries en Aspinall de enige sterke spelers met voor mij bovengemiddelde sympathie zijn die nog over zijn gebleven. En die zitten allemaal aan dezelfde kant van het bracket.
Gian is toch best sociaalquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie Gian van Veen ook als 'een van ons'. Het is een echte sympathieke dartsautist.
Ja, eens. Hij zal nu ook wel zeker zijn van een PL-plekje, dat zou toch mooie extra podiumervaring zijn voor hem. Littler en Humphries zijn nog wel een brug te ver, maar plek 3 of 4 in de ranglijst zie ik hem wel echt overnemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie Gian van Veen ook als 'een van ons'. Het is een echte sympathieke dartsautist.
Kou is emotiequote:Op dinsdag 23 december 2025 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vorst op komst. Is dit warme bad daar tegen bestand? @:Doevelaer
Yep, hoe laat begint het?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:25 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk komt @:monkyyy met ons meekijken?
Wie studio?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
20:00 uitzending 20:15 pijltjes gooien.
Blouche?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:04 schreef BB-King het volgende:
Co heeft een kerstblouche aan.
Ron Meulendijk heeft vanmiddag ook een "kersttrui" bij de Zeeman gehaald.
Ga je toch lekker naar opsporing verzocht kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Tuurlijk het draait weer om de Nederlanders.
Klink vooral alsof je niet weet hoe je blouse spelt maar ok.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klinkt wat chiquer dan een bloes.
Hang op bel uw bank.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar opsporing verzocht kijken
Touché.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Klink vooral alsof je niet weet hoe je blouse spelt maar ok.
Ja, dan wil @Dr_Flash wel opblijven voor die groene mongool.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
Neen.
WE, @:Dr_Flash, geven ALLES voor het vlaggetje!
Varken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit ineens flink te niezen.
CORRED
Ergens kriebel aan of zo ouwe reus?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dan wil @:dr_flash wel opblijven voor die groene mongool.
"Het heerst"quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
CORRED
Morgen de gifspuit halen @Calandquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
CORRED
Serieus.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen die dat zeggen echt heel ziek worden
Wright.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:16 schreef BB-King het volgende:
Dat klinkt inderdaad heel gek Ron.
Wie haalt er nu voordeel als je verkouden bent.
Nolles-allergie.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is die 1,50 m of zo?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Oh ja, dit kereltje. Gekke bekken trekken voor de camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |