De hele familiestructuur gaat naar de klotequote:Op dinsdag 23 december 2025 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat mij opvalt is het enorme aantal single ouders, zowel aan man als vrouw zijde. Dat is ook geen gezonde ontwikkeling.
Wat je tegen sm seks hebt en wat dat onderwerp volgens jou met de opvoeding te maken heeft.quote:
Ik schrik er echt van dat vrouwen zo over mannen denken. Substituut voor hun moeder. Weet niet in wat voor milieu jij je begeeft, maar ik zie vrijwel nooit dat soort mannen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen generatie issue is.
Mannen willen vooral een substituut voor hun moeder (en eerlijk is eerlijk, dat is ook wel fucking chill natuurlijk). Vrouwen hebben daar geen bandbreedte meer voor omdat ze zelf ook moeten werken tegenwoordig, en de rest van het gezin draaiende houden.
Het probleem is dat wij moeders zelf onze zonen zo opvoeden. Zolang wijzelf dit zorgende rolmodel zijn, zullen onze zonen dit rolmodel nastreven in hun huwelijk.
Dus voor ons volwassen vrouwen is het te laat. Wij moeten collectief kappen met het pamperen van onze mannen en zoons. Behandel ze gewoon zoals je dochter en dan komt het voor de volgende generaties wel goed.
Check deze van Chris Rock, man spreekt zoveel waarheidquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, zo fout wat je hier zegt. Maar eigenlijk is het wel zo.
Dat klopt deels, denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen generatie issue is.
Mannen willen vooral een substituut voor hun moeder (en eerlijk is eerlijk, dat is ook wel fucking chill natuurlijk). Vrouwen hebben daar geen bandbreedte meer voor omdat ze zelf ook moeten werken tegenwoordig, en de rest van het gezin draaiende houden.
Het probleem is dat wij moeders zelf onze zonen zo opvoeden. Zolang wijzelf dit zorgende rolmodel zijn, zullen onze zonen dit rolmodel nastreven in hun huwelijk.
Dus voor ons volwassen vrouwen is het te laat. Wij moeten collectief kappen met het pamperen van onze mannen en zoons. Behandel ze gewoon zoals je dochter en dan komt het voor de volgende generaties wel goed.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:19 schreef Seven. het volgende:
Mannen willen vooral een substituut voor hun moeder (en eerlijk is eerlijk, dat is ook wel fucking chill natuurlijk).
En dan kappen met die onzin als 'pappadag'quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt deels, denk ik.
Mannen worden nog steeds opgevoed om te werken.
Daarom mag voor mij de werkweek voor mannen wel weer naar 40+ uren en de vrouwen meer thuis en minder werken, dan klopt het weer allemaal.
SM = social media gok ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat je tegen sm seks hebt en wat dat onderwerp volgens jou met de opvoeding te maken heeft.
Die mannen zijn er zeker wel (veel ook) maar de norm? Nee.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik schrik er echt van dat vrouwen zo over mannen denken. Substituut voor hun moeder. Weet niet in wat voor milieu jij je begeeft, maar ik zie vrijwel nooit dat soort mannen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, mannen en vrouwen zijn niet 99 % hetzelfde, want de meeste mannen willen partners die zich vrijwillig laten paren, vinden hun eigen orgasme dus belangrijker dan de partner.
Ja en dan gaan die vrouwen weer klagen dat hun man zo weinig thuis is en de vrouwen meer in het huishouden moeten doen en dat ze een connectie missen enzo.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt deels, denk ik.
Mannen worden nog steeds opgevoed om te werken.
Daarom mag voor mij de werkweek voor mannen wel weer naar 40+ uren en de vrouwen meer thuis en minder werken, dan klopt het weer allemaal.
Daar was ooit een sire campagne voor: https://sire.nl/campagnes/mannen-erbij-betrekken/quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja en dan gaan die vrouwen weer klagen dat hun man zo weinig thuis is en de vrouwen meer in het huishouden moeten doen en dat ze een connectie missen enzo.
Klagen doen ze toch wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja en dan gaan die vrouwen weer klagen dat hun man zo weinig thuis is en de vrouwen meer in het huishouden moeten doen en dat ze een connectie missen enzo.
Dit soort troep vind je wel vaker als ''columns'' bij allerlei kranten en bladen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:28 schreef probeer het volgende:
Zwaar generaliserend en dus dom broddelwerkje wat niets te zoeken heeft in enig zichzelf respecterend nieuwsmedium.
Maar dat is het AD dan ook al lang niet meer.
Ja wtf is dit voor een dom artikel.quote:
Idd. Een relatie bestaat uit geven en nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En dat is hetzelfde als er zelf ervaring mee op doen?
[..]
Een kans maken? Waarom wordt er altijd over gesproken in kans maken? ik wil helemaal geen kans. vrouwen die mij een "kans geven" die kunnen gelijk weer oprotten. Ik wil geen kans. Ik wil een gelijkwaardige relatie met liefde respect genegenheid aandacht, de hele rataplan.
Met iets minder neem ik gewoon geen genoegen. Geef die kans maar aan iemand die gaat pokeren.
Vrouwen als deze columniste willen dus vooral nemen en hebben wellicht ook gewoon niet zoveel te geven.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idd. Een relatie bestaat uit geven en nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |