Totaaldarts!quote:
Pijltjes in zijn lege achterhoofd gooien.quote:Op maandag 22 december 2025 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen tegen Klompvoet mag hij winnen.
Het is wel te hopen dat Gian vanavond niet in de Soutarval trapt.quote:Op maandag 22 december 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit WK gaat niet zo leuk worden na Kerst vrees ik. Veel te veel seeds eruit, en een hoop doodsaaie rommel door.
Heeft net zijn kerstbonus verdiend dus dat komt allemaal goed uit.quote:Op maandag 22 december 2025 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wessel gaat een paar gram wit bestellen om de kerst door te komen
Als ik Jerry was zou ik de rest van het WK boycottenquote:Op maandag 22 december 2025 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
Jerry is ziedend omdat het vlaggetje verloren hep.
Nog 0 zets voor Nederland ouwe reus.quote:Op maandag 22 december 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Meneer djerrie is eigekbest wel geïrriteerd.
Q school begint 2 dagen na het WK dus als ie serieuze plannen heeft is dat sowieso een goed ideequote:Op maandag 22 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik Jerry was zou ik de rest van het WK boycotten
Nou, vreselijk.quote:Op maandag 22 december 2025 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog 0 zets voor Nederland ouwe reus.
Niet iedereen uit dat hetzelfde hé. Hij is er echt wel goed ziek van denk ik.quote:Op maandag 22 december 2025 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
'Gewoon jammer. Volgend jaar weer een kans"
gast je had deze partij nooit hoeven te verliezen. Je moet woest zijn op jezelf
Ik vond dat Menzies het wel goed kon uiten.quote:Op maandag 22 december 2025 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet iedereen uit dat hetzelfde hé. Hij is er echt wel goed ziek van denk ik.
Lekker met 140 man op straat rondom een Philips kathodestraalbuis uit 1978quote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden ze in Kenia massaal meekijken?
nationale vrije dagquote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden ze in Kenia massaal meekijken?
Dit dreigt een WK2007-achtig toernooi te worden, waar iedereen vooraf het WK in potlood al een droomfinale had ingevuld. En we eigenlijk slaapwandelend naar die finale gaan.quote:Op maandag 22 december 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit WK gaat niet zo leuk worden na Kerst vrees ik. Veel te veel seeds eruit, en een hoop doodsaaie rommel door.
Jij bent een bijzondere user.quote:Op maandag 22 december 2025 15:29 schreef GertKuyt het volgende:
Klaargekomen op het gefaal van Belchinees Walgelijke Wessel.
HIVedquote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Munyua lijkt mij iemand die zijn speer overal insteekt. Veelwijverij genot.
Als iemand jarig is roepen ze daar HIV HIV Hoera.quote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Munyua lijkt mij iemand die zijn speer overal insteekt. Veelwijverij genot.
Chlamunyuaquote:Op maandag 22 december 2025 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als iemand jarig is roepen ze daar HIV HIV Hoera.
Alle ‘riskante’ hindernissen voor Littler en Humphries worden zo wel uitgedund. Bunting heeft ook een aardig vrij schema naar de halve finale. Kwart van vGerwen/Anderson/Rock kan nog wel leuk worden.quote:Op maandag 22 december 2025 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit dreigt een WK2007-achtig toernooi te worden, waar iedereen vooraf het WK in potlood al een droomfinale had ingevuld. En we eigenlijk slaapwandelend naar die finale gaan.
Dat is West-Afrika.quote:Op maandag 22 december 2025 15:49 schreef BB-King het volgende:
Zou mij niks verbazen als Munyua voodoo heeft toegepast.
Dat is ie de hele tijd aan het doen. Hij prikt steeds die pijlen ergens in.quote:Op maandag 22 december 2025 15:49 schreef BB-King het volgende:
Zou mij niks verbazen als Munyua voodoo heeft toegepast.
Littler gaat de WK's gewoon domineren de komende jaren, wen er maar aan.quote:Op maandag 22 december 2025 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle ‘riskante’ hindernissen voor Littler en Humphries worden zo wel uitgedund. Bunting heeft ook een aardig vrij schema naar de halve finale. Kwart van vGerwen/Anderson/Rock kan nog wel leuk worden.
Daar hoeven we niet aan te wennen als hij bijna alle televisietoernooien wint.quote:Op maandag 22 december 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Littler gaat de WK's gewoon domineren de komende jaren, wen er maar aan.
Maar was hij net als Nelis de Ruiter ook excellent?quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney was voorheen ‘the Dude’
John McDonald op een sticker. Dat is vast waar je vroeger altijd van gedroomd hebtquote:Op maandag 22 december 2025 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Raymond van Mattaveld (glitter)
4 danseressen (!!)
John McDonald
Luke Humphries highlight (kampioen)
Flights Rob Cross
Op zich is dat niet zo’n punt, zolang er in de latere fases van het toernooi wel spelers overblijven die hem over een langer format kunnen gaan bijbenen. Dat valt nu wel tegen.quote:Op maandag 22 december 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Littler gaat de WK's gewoon domineren de komende jaren, wen er maar aan.
Kamervragen?!?!quote:
Ok. Vooruit.quote:Op maandag 22 december 2025 16:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scorend gaat ook over de eerste negen darts.
Lijkt mij toch wel lastig spelen. Maar Doets is niet iemand bij wie het in zijn hoofd gaat zitten tegen een makkelijke tegenstander, dat maakt het voor hem ideaal.quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Munyua was de slechtste winnaar van de eerste ronde, maatje.
Daarom ja, die gozert heeft rust verdiend na al dat driven home for Christmas.quote:Op maandag 22 december 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie dagen voor Kerst, poëtisch
Slechter dan Ian White ja?quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Munyua was de slechtste winnaar van de eerste ronde, maatje.
Dat kan echt nietquote:Op maandag 22 december 2025 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja toen gebeurde dit, oh ja toen dit nog.
Kijk aan, de middag krijgt wat kleur.quote:Op maandag 22 december 2025 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.instagram.com/bibirangel__/
Doets die goed
Gvdquote:
Als je kan kiezen tussen een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving en een theatervoorstelling van Bevers zijn er Bijna, hoe laat zou je naar de tandarts gaan?quote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dit soort theater lijkt mij de hel op aarde.
Die stond niet op mijn lijstje in het "Wie gaan er dood in 2025?" topic.quote:
Wel bij @onlogisch ?quote:Op maandag 22 december 2025 16:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die stond niet op mijn lijstje in het "Wie gaan er dood in 2025?" topic.
Het is niet altijd feest.
Duidelijk de wedstrijd verkochtquote:Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had even een afspraak elders, maar Wessel “Koning Toto” Nijman heeft het voor de verandering weer eens niet laten zien op tv begrijp ik?
Het leek wel doorgestoken kaart hoe slecht Wessel was.quote:Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had even een afspraak elders, maar Wessel “Koning Toto” Nijman heeft het voor de verandering weer eens niet laten zien op tv begrijp ik?
Lijkt me leuker dan de Kuipquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Één van mijn vrienden gaat rond iedere Kerst met zijn vriendin naar de balletvoorstelling van de Notenkraker
En hij zegt dat ie het leuk vindt
Dan is zijn vriendin waarschijnlijk ook de Notenkraker.quote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Één van mijn vrienden gaat rond iedere Kerst met zijn vriendin naar de balletvoorstelling van de Notenkraker
En hij zegt dat ie het leuk vindt
quote:Op maandag 22 december 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me leuker dan de Kuip
Je bent er wel Realatief zijn klaar mee.quote:Op maandag 22 december 2025 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Nu al geen zin in al de Rea grapjes van types als @:zorro
Deze opmerking brengt je op de Road To Hellquote:Op maandag 22 december 2025 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Nu al geen zin in al de Rea grapjes van types als @:zorro
Dat was een grapje van jou in het Feyenoord-topic, toch?quote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister toch maar weer mooi genoten Jan Plug.
Je zou verwachten dat iermand met zo'n naam alles goed dicht houdt van achter.quote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat was die slecht hé.quote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was een grapje van jou in het Feyenoord-topic, toch?
Broer van Butt?quote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Okee denk dat ik met 5 pakjes wel weer genoeg gezien heb ookquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ricky Evans (glitter)
Gerwyn Price (champion)
Sebastian Bialecki
Michael Smith
Kyle Anderson 9 darter (rip)
Je verwacht het niet met Wessel Whitequote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het leek wel doorgestoken kaart hoe slecht Wessel was.
Ik heb mij laten vertellen dat hij al bijna net zo goed was als Hanckoquote:Op maandag 22 december 2025 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat was die slecht hé.
Maar ik vind het wel een echt goede naam.
Jaquote:Op maandag 22 december 2025 16:16 schreef TjjWester het volgende:
Heeft Kenia serieus zijn Ambassadeur gestuurd?
Nou nou nouquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Mooi zo weg met die zwarte circusact, vanavond Gates nog even verliezen en het WK is weer van ONS.
Nou nou nouquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Mooi zo weg met die zwarte circusact, vanavond Gates nog even verliezen en het WK is weer van ONS.
Sowwwwwwwwquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Also, also, also.quote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Sowquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt geluk dat er hier geen mods zijnquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Zit Gates bij jou achterin de spelersbus?quote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Cameraadschap.quote:Op maandag 22 december 2025 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zit die Bas Muijs ongelofelijk in camera te kijken. Je praat toch tegen Koert?
Hendriks praat alsof hij nooit genoeg zuurstof heeft gehadquote:Op maandag 22 december 2025 16:24 schreef BB-King het volgende:
Ricky Evans ziet er altijd uit alsof hij ieder moment aan het zuurstof moet.
Ricky is een warm bad.quote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hou van Ricky. Heta zal dit nooit kunnen.
Hallo poepz0rquote:Op maandag 22 december 2025 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wade moet weer met bonkers opkomen.
een leuk feitje; daar ben ik ook mee opgekomen. Hier eindigt het poepz0r verhaal.
Ja deze was wel heel opzichtigquote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
Jerry begrijpt vraag niet maar antwoord wel BINGO
Terwijl dit geen heel lastige vraag was.quote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
Jerry begrijpt vraag niet maar antwoord wel BINGO
Vanzelfsprekend hadden we hem echter al in een eerder stadium afgevinkt. Immers niet de eerste keer dat Jerry te gast wasquote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja deze was wel heel opzichtig
Waar Jerry is de vraag wat hij in de koffie moet nog lastigquote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terwijl dit geen heel lastige vraag was.
Sta je zelf ook op die domme plaatjes of zoquote:Op maandag 22 december 2025 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wade moet weer met bonkers opkomen.
een leuk feitje; daar ben ik ook mee opgekomen. Hier eindigt het poepz0r verhaal.
Er is wel een publieksplaatje dus wellicht @fetX wel.quote:Op maandag 22 december 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je zelf ook op die domme plaatjes of zo
quote:Op maandag 22 december 2025 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is wel een publieksplaatje dus wellicht @:fetx wel.
Bij Toon Greebe kon deze walkon op een gegeven moment niet meerquote:Op maandag 22 december 2025 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa i’m still standing god
quote:Op maandag 22 december 2025 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Toon Greebe kon deze walkon op een gegeven moment niet meer
quote:Op maandag 22 december 2025 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
SOW.quote:Op maandag 22 december 2025 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker omdat ie wit is.quote:
Gaat daar zijn opkomstnummer over?quote:
Mwah. Geen groot Wade-fan hierquote:Op maandag 22 december 2025 16:45 schreef SamCooke het volgende:
Jammer dat ze niet allebei door kunnen.
Kan wel de eerste keer zijn dat hij de kerst overleeftquote:Op maandag 22 december 2025 16:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Evans wordt echt per jaar trager.
Hij heeft al een keer op Boxing Day gegooid. WK2016.quote:Op maandag 22 december 2025 16:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kan wel de eerste keer zijn dat hij de kerst overleeft
Hij overleeft al jaren de Kerstquote:Op maandag 22 december 2025 16:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kan wel de eerste keer zijn dat hij de kerst overleeft
Baxter ook een keer in 2014 of 2015 dacht ik.quote:Op maandag 22 december 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij overleeft al jaren de Kerst
Vorige jaren Chizzy en Aspinall eruit gesmeten
Chris Rea heeft de kerst dit jaar niet gehaald.quote:Op maandag 22 december 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij overleeft al jaren de Kerst
Vorige jaren Chizzy en Aspinall eruit gesmeten
Evans is lastig voor Kerst, maar een makkie na Kerst. Best of 7 overleeft hij conditioneel nooitquote:Op maandag 22 december 2025 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vorig jaar chokete Ricky tegen Owen, afschuwelijk.
Jij zegt: hoopvol voor de Charlie Manby-trein?quote:Op maandag 22 december 2025 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Evans is lastig voor Kerst, maar een makkie na Kerst. Best of 7 overleeft hij conditioneel nooit
Chris Landman ook niet.quote:Op maandag 22 december 2025 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Chris Rea heeft de kerst dit jaar niet gehaald.
Al besproken.quote:Op maandag 22 december 2025 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Chris Rea heeft de kerst dit jaar niet gehaald.
Hij verliest dan vaak meteen ook dik valt me op.quote:Op maandag 22 december 2025 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Evans is lastig voor Kerst, maar een makkie na Kerst. Best of 7 overleeft hij conditioneel nooit
Dit werd van de week al uitgelegd, dat hij de World Cup wil spelen. Maar deze jongen komt gelukkig nooit bij de twee beste Nederlanders.quote:
Op het podium niet saai. Best wel een vechtertje.quote:Op maandag 22 december 2025 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
Kevin is wat saai maar lijkt me een prima vent.
Moet ik mij zorgen gaan maken?quote:Op maandag 22 december 2025 16:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Chris Landman ook niet.
Een slecht jaar voor de Chrisjes.
Ja, dat is me niet ontgaanquote:Op maandag 22 december 2025 16:50 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Dit werd van de week al uitgelegd, dat hij de World Cup wil spelen. Maar deze jongen komt gelukkig nooit bij de twee beste Nederlanders.
Die 2-4 tegen Gurney herinner ik mij, dat was een barslechte wedstrijd en daarna gingen ze nog smerig zoenen ook.quote:Op maandag 22 december 2025 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij verliest dan vaak meteen ook dik valt me op.
Gewoon lekker StripChat tussendoor hierquote:Op maandag 22 december 2025 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Jerry en Bas Muijs zo'n verschrikkelijk duo dat ik tussen de sets door maar een kerstfilm ben gaan kijken
Moet je dan kledingstukken uittrekken?quote:Op maandag 22 december 2025 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon lekker StripChat tussendoor hier.
Ik heb één Chris met een hanenkammetje meegemaakt, anderhalf jaar geleden.quote:Op maandag 22 december 2025 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ken nog wel een paar Chrissen die ook naar god mogen.
Dat staat je geheel vrij.quote:Op maandag 22 december 2025 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet je dan kledingstukken uittrekken?
Laten we hopen dat we daarom in de laatste week van Jerry in de studio zijn verlost maar hem kennende zal ie wel weer totaal onvoorbereid richting Q school gaanquote:Op maandag 22 december 2025 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gek idee dat Q-School over twee weken alweer in volle gang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |