Daarom ja, die gozert heeft rust verdiend na al dat driven home for Christmas.quote:Op maandag 22 december 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie dagen voor Kerst, poëtisch
Slechter dan Ian White ja?quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Munyua was de slechtste winnaar van de eerste ronde, maatje.
Dat kan echt nietquote:Op maandag 22 december 2025 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja toen gebeurde dit, oh ja toen dit nog.
Kijk aan, de middag krijgt wat kleur.quote:Op maandag 22 december 2025 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.instagram.com/bibirangel__/
Doets die goed
Gvdquote:
Als je kan kiezen tussen een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving en een theatervoorstelling van Bevers zijn er Bijna, hoe laat zou je naar de tandarts gaan?quote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dit soort theater lijkt mij de hel op aarde.
Die stond niet op mijn lijstje in het "Wie gaan er dood in 2025?" topic.quote:
Wel bij @onlogisch ?quote:Op maandag 22 december 2025 16:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die stond niet op mijn lijstje in het "Wie gaan er dood in 2025?" topic.
Het is niet altijd feest.
Duidelijk de wedstrijd verkochtquote:Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had even een afspraak elders, maar Wessel “Koning Toto” Nijman heeft het voor de verandering weer eens niet laten zien op tv begrijp ik?
Het leek wel doorgestoken kaart hoe slecht Wessel was.quote:Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had even een afspraak elders, maar Wessel “Koning Toto” Nijman heeft het voor de verandering weer eens niet laten zien op tv begrijp ik?
Lijkt me leuker dan de Kuipquote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Één van mijn vrienden gaat rond iedere Kerst met zijn vriendin naar de balletvoorstelling van de Notenkraker
En hij zegt dat ie het leuk vindt
Dan is zijn vriendin waarschijnlijk ook de Notenkraker.quote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Één van mijn vrienden gaat rond iedere Kerst met zijn vriendin naar de balletvoorstelling van de Notenkraker
En hij zegt dat ie het leuk vindt
quote:Op maandag 22 december 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me leuker dan de Kuip
Je bent er wel Realatief zijn klaar mee.quote:Op maandag 22 december 2025 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Nu al geen zin in al de Rea grapjes van types als @:zorro
Deze opmerking brengt je op de Road To Hellquote:Op maandag 22 december 2025 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Nu al geen zin in al de Rea grapjes van types als @:zorro
Dat was een grapje van jou in het Feyenoord-topic, toch?quote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister toch maar weer mooi genoten Jan Plug.
Je zou verwachten dat iermand met zo'n naam alles goed dicht houdt van achter.quote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat was die slecht hé.quote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was een grapje van jou in het Feyenoord-topic, toch?
Broer van Butt?quote:Op maandag 22 december 2025 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Okee denk dat ik met 5 pakjes wel weer genoeg gezien heb ookquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ricky Evans (glitter)
Gerwyn Price (champion)
Sebastian Bialecki
Michael Smith
Kyle Anderson 9 darter (rip)
Je verwacht het niet met Wessel Whitequote:Op maandag 22 december 2025 16:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het leek wel doorgestoken kaart hoe slecht Wessel was.
Ik heb mij laten vertellen dat hij al bijna net zo goed was als Hanckoquote:Op maandag 22 december 2025 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat was die slecht hé.
Maar ik vind het wel een echt goede naam.
Jaquote:Op maandag 22 december 2025 16:16 schreef TjjWester het volgende:
Heeft Kenia serieus zijn Ambassadeur gestuurd?
Nou nou nouquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Mooi zo weg met die zwarte circusact, vanavond Gates nog even verliezen en het WK is weer van ONS.
Nou nou nouquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Mooi zo weg met die zwarte circusact, vanavond Gates nog even verliezen en het WK is weer van ONS.
Sowwwwwwwwquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Also, also, also.quote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Sowquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt geluk dat er hier geen mods zijnquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Zit Gates bij jou achterin de spelersbus?quote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Cameraadschap.quote:Op maandag 22 december 2025 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zit die Bas Muijs ongelofelijk in camera te kijken. Je praat toch tegen Koert?
Hendriks praat alsof hij nooit genoeg zuurstof heeft gehadquote:Op maandag 22 december 2025 16:24 schreef BB-King het volgende:
Ricky Evans ziet er altijd uit alsof hij ieder moment aan het zuurstof moet.
Ricky is een warm bad.quote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hou van Ricky. Heta zal dit nooit kunnen.
Hallo poepz0rquote:Op maandag 22 december 2025 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wade moet weer met bonkers opkomen.
een leuk feitje; daar ben ik ook mee opgekomen. Hier eindigt het poepz0r verhaal.
Ja deze was wel heel opzichtigquote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
Jerry begrijpt vraag niet maar antwoord wel BINGO
Terwijl dit geen heel lastige vraag was.quote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
Jerry begrijpt vraag niet maar antwoord wel BINGO
Vanzelfsprekend hadden we hem echter al in een eerder stadium afgevinkt. Immers niet de eerste keer dat Jerry te gast wasquote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja deze was wel heel opzichtig
Waar Jerry is de vraag wat hij in de koffie moet nog lastigquote:Op maandag 22 december 2025 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terwijl dit geen heel lastige vraag was.
Sta je zelf ook op die domme plaatjes of zoquote:Op maandag 22 december 2025 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wade moet weer met bonkers opkomen.
een leuk feitje; daar ben ik ook mee opgekomen. Hier eindigt het poepz0r verhaal.
Er is wel een publieksplaatje dus wellicht @fetX wel.quote:Op maandag 22 december 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta je zelf ook op die domme plaatjes of zo
quote:Op maandag 22 december 2025 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is wel een publieksplaatje dus wellicht @:fetx wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |