Totaaldarts!quote:
Pijltjes in zijn lege achterhoofd gooien.quote:Op maandag 22 december 2025 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen tegen Klompvoet mag hij winnen.
Het is wel te hopen dat Gian vanavond niet in de Soutarval trapt.quote:Op maandag 22 december 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit WK gaat niet zo leuk worden na Kerst vrees ik. Veel te veel seeds eruit, en een hoop doodsaaie rommel door.
Heeft net zijn kerstbonus verdiend dus dat komt allemaal goed uit.quote:Op maandag 22 december 2025 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wessel gaat een paar gram wit bestellen om de kerst door te komen
Als ik Jerry was zou ik de rest van het WK boycottenquote:Op maandag 22 december 2025 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
Jerry is ziedend omdat het vlaggetje verloren hep.
Nog 0 zets voor Nederland ouwe reus.quote:Op maandag 22 december 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Meneer djerrie is eigekbest wel geïrriteerd.
Q school begint 2 dagen na het WK dus als ie serieuze plannen heeft is dat sowieso een goed ideequote:Op maandag 22 december 2025 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik Jerry was zou ik de rest van het WK boycotten
Nou, vreselijk.quote:Op maandag 22 december 2025 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog 0 zets voor Nederland ouwe reus.
Niet iedereen uit dat hetzelfde hé. Hij is er echt wel goed ziek van denk ik.quote:Op maandag 22 december 2025 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
'Gewoon jammer. Volgend jaar weer een kans"
gast je had deze partij nooit hoeven te verliezen. Je moet woest zijn op jezelf
Ik vond dat Menzies het wel goed kon uiten.quote:Op maandag 22 december 2025 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet iedereen uit dat hetzelfde hé. Hij is er echt wel goed ziek van denk ik.
Lekker met 140 man op straat rondom een Philips kathodestraalbuis uit 1978quote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden ze in Kenia massaal meekijken?
nationale vrije dagquote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden ze in Kenia massaal meekijken?
Dit dreigt een WK2007-achtig toernooi te worden, waar iedereen vooraf het WK in potlood al een droomfinale had ingevuld. En we eigenlijk slaapwandelend naar die finale gaan.quote:Op maandag 22 december 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit WK gaat niet zo leuk worden na Kerst vrees ik. Veel te veel seeds eruit, en een hoop doodsaaie rommel door.
Jij bent een bijzondere user.quote:Op maandag 22 december 2025 15:29 schreef GertKuyt het volgende:
Klaargekomen op het gefaal van Belchinees Walgelijke Wessel.
HIVedquote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Munyua lijkt mij iemand die zijn speer overal insteekt. Veelwijverij genot.
Als iemand jarig is roepen ze daar HIV HIV Hoera.quote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Munyua lijkt mij iemand die zijn speer overal insteekt. Veelwijverij genot.
Chlamunyuaquote:Op maandag 22 december 2025 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als iemand jarig is roepen ze daar HIV HIV Hoera.
Alle ‘riskante’ hindernissen voor Littler en Humphries worden zo wel uitgedund. Bunting heeft ook een aardig vrij schema naar de halve finale. Kwart van vGerwen/Anderson/Rock kan nog wel leuk worden.quote:Op maandag 22 december 2025 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit dreigt een WK2007-achtig toernooi te worden, waar iedereen vooraf het WK in potlood al een droomfinale had ingevuld. En we eigenlijk slaapwandelend naar die finale gaan.
Dat is West-Afrika.quote:Op maandag 22 december 2025 15:49 schreef BB-King het volgende:
Zou mij niks verbazen als Munyua voodoo heeft toegepast.
Dat is ie de hele tijd aan het doen. Hij prikt steeds die pijlen ergens in.quote:Op maandag 22 december 2025 15:49 schreef BB-King het volgende:
Zou mij niks verbazen als Munyua voodoo heeft toegepast.
Littler gaat de WK's gewoon domineren de komende jaren, wen er maar aan.quote:Op maandag 22 december 2025 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle ‘riskante’ hindernissen voor Littler en Humphries worden zo wel uitgedund. Bunting heeft ook een aardig vrij schema naar de halve finale. Kwart van vGerwen/Anderson/Rock kan nog wel leuk worden.
Daar hoeven we niet aan te wennen als hij bijna alle televisietoernooien wint.quote:Op maandag 22 december 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Littler gaat de WK's gewoon domineren de komende jaren, wen er maar aan.
Maar was hij net als Nelis de Ruiter ook excellent?quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney was voorheen ‘the Dude’
John McDonald op een sticker. Dat is vast waar je vroeger altijd van gedroomd hebtquote:Op maandag 22 december 2025 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Raymond van Mattaveld (glitter)
4 danseressen (!!)
John McDonald
Luke Humphries highlight (kampioen)
Flights Rob Cross
Op zich is dat niet zo’n punt, zolang er in de latere fases van het toernooi wel spelers overblijven die hem over een langer format kunnen gaan bijbenen. Dat valt nu wel tegen.quote:Op maandag 22 december 2025 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Littler gaat de WK's gewoon domineren de komende jaren, wen er maar aan.
Kamervragen?!?!quote:
Ok. Vooruit.quote:Op maandag 22 december 2025 16:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scorend gaat ook over de eerste negen darts.
Lijkt mij toch wel lastig spelen. Maar Doets is niet iemand bij wie het in zijn hoofd gaat zitten tegen een makkelijke tegenstander, dat maakt het voor hem ideaal.quote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Munyua was de slechtste winnaar van de eerste ronde, maatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |