Niet iedereen uit dat hetzelfde hé. Hij is er echt wel goed ziek van denk ik.quote:Op maandag 22 december 2025 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
'Gewoon jammer. Volgend jaar weer een kans"
gast je had deze partij nooit hoeven te verliezen. Je moet woest zijn op jezelf
Ik vond dat Menzies het wel goed kon uiten.quote:Op maandag 22 december 2025 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet iedereen uit dat hetzelfde hé. Hij is er echt wel goed ziek van denk ik.
Lekker met 140 man op straat rondom een Philips kathodestraalbuis uit 1978quote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden ze in Kenia massaal meekijken?
nationale vrije dagquote:Op maandag 22 december 2025 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden ze in Kenia massaal meekijken?
Dit dreigt een WK2007-achtig toernooi te worden, waar iedereen vooraf het WK in potlood al een droomfinale had ingevuld. En we eigenlijk slaapwandelend naar die finale gaan.quote:Op maandag 22 december 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit WK gaat niet zo leuk worden na Kerst vrees ik. Veel te veel seeds eruit, en een hoop doodsaaie rommel door.
Jij bent een bijzondere user.quote:Op maandag 22 december 2025 15:29 schreef GertKuyt het volgende:
Klaargekomen op het gefaal van Belchinees Walgelijke Wessel.
HIVedquote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Munyua lijkt mij iemand die zijn speer overal insteekt. Veelwijverij genot.
Als iemand jarig is roepen ze daar HIV HIV Hoera.quote:Op maandag 22 december 2025 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
Munyua lijkt mij iemand die zijn speer overal insteekt. Veelwijverij genot.
Chlamunyuaquote:Op maandag 22 december 2025 15:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als iemand jarig is roepen ze daar HIV HIV Hoera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |