abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2025 @ 23:51:45 #176
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219565269
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2025 23:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als die dat had kunnen verkopen als zodanig, hadden er geen absurde bonussen uitgedeeld hoeven worden.
Ze verkopen uiteindelijk dit verhaal aan de gehele maatschappij.
The End Times are wild
  maandag 22 december 2025 @ 23:52:00 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219565271
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2025 23:50 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, dat is de definitie van hard power.
Dat bedoel ik ook.
The End Times are wild
pi_219565275
Leuk weer, ipv nieuwtjes posten en discussies is het weer desinformatie weerleggen :')
pi_219565278
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ze verkopen uiteindelijk dit verhaal aan de gehele maatschappij.
Ja, en nog steeds moeten er bonussen gegeven worden, mission failed.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_219565282
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat bedoel ik ook.
?

Dus trump gaat z'n carriers sturen om het allemaal wel ff te beslechten?

:')
  maandag 22 december 2025 @ 23:55:02 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219565283
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:53 schreef havanagila het volgende:
Leuk weer, ipv nieuwtjes posten en discussies is het weer desinformatie weerleggen :')
Het ging juist eigenlijk best goed in dit topic vond ik. Tot nu dan
The End Times are wild
  maandag 22 december 2025 @ 23:56:36 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219565286
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2025 23:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
?

Dus trump gaat z'n carriers sturen om het allemaal wel ff te beslechten?

:')
Nee, mijn punt was dat als je over zoveel hard power beschikt, je altijd wel invloed kunt uitoefenen, ook als je op soft power hebt ingeleverd.
Maar zie dat je weinig interesse hebt in een werkelijke discussie die tot inzicht leidt en eerder gewoon stug overal tegenin gaat, enkel om er tegenin te gaan. Dus houd ik het voor gezien.
The End Times are wild
pi_219565289
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, mijn punt was dat als je over zoveel hard power beschikt, je altijd wel invloed kunt uitoefenen, ook als je op soft power hebt ingeleverd.
Maar zie dat je weinig interesse hebt in een werkelijke discussie die tot inzicht leidt en eerder gewoon stug overal tegenin gaat, enkel om er tegenin te gaan. Dus houd ik het voor gezien.
Lol. Alsof jezelf oh zo open staat voor discussie, en nooit doordramt.
pi_219565300
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:56 schreef LXIV het volgende:
En dat werd niet betwist.

Ik wees je er op dat van alle argumenten, die westerse leiders hebben om aan deze oorlog een einde te breien, "Trump een succesje gunnen" gewoon niet eens op de lijst staat.

quote:
Uh huh.

Tot de volgende keer ;)
pi_219565355
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Als ze in 2022 een betere situatie hadden kunnen tekenen dan de situatie nu is is dat behoorlijk zinloos zelfs.
Hey, wat leuk, PHP, ben jij dat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het al een betere situatie had opgeleverd, (Nee, zie boven), had oekraine niet alle sovjet voorraaden er door heen kunnen draaien, hadden ze het professionele leger van rus niet uitgeschakeld, stond de rus economie er vele malen beter voor dan dat het nu doet. Zeg maar: had rus rustig over een jaartje of 2 verder kunnen gaan.

Maar goed, behalve zo af en toe drogredenen de wereld in slingeren, ben je helaas af en toe ook niet te beroerd om kremlin/php talking points over te nemen.
pi_219565767
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waar staat dat? Zijn jullie nu allemaal bezig om hier dingen te bedenken die andere users gezegd zouden hebben en daar dan tegen in te gaan?
Er is wel degelijk geroepen dat de Russische economie ieder moment zou instorten. In 2022 al. Nog steeds niet gebeurd .Rusland zal het economisch vast moeilijk hebben, twijfel ik niet aan. De vraag is of dit binnen afzienbare termijn (<1 jaar) ook leidt tot het verliezen van de oorlog om die reden.
Kennelijk voel je je aangesproken?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219565770
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het al een betere situatie had opgeleverd, (Nee, zie boven), had oekraine niet alle sovjet voorraaden er door heen kunnen draaien, hadden ze het professionele leger van rus niet uitgeschakeld, stond de rus economie er vele malen beter voor dan dat het nu doet. Zeg maar: had rus rustig over een jaartje of 2 verder kunnen gaan.

Maar goed, behalve zo af en toe drogredenen de wereld in slingeren, ben je helaas af en toe ook niet te beroerd om kremlin/php talking points over te nemen.
Ach, je moet toch wat als je Oekraïne beschouwt als een corrupt kutland dat onze hulp niet waard is.
pi_219565786
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Oh. Nee, ik wil gewoon dat aan deze ellende een einde komt omdat het steeds verder uit de hand loopt.

De reden dat ik erop hoopte was dat men het wellicht zou doen om Trump te pleasen rond kersttijd.
Trump pleasen rond kersttijd.

Dan spoor je ook niet :o

Dan heb je echt niets geleerd van het afgelopen jaar Trump.
pi_219565833
quote:

[..]

SPOILER

Nou het is voor Oekraïne wel zinvol zoniet zelfs geen keuze, maar voor een individu vrij zinloos, lijkt me.
Lig je in zo modderpoel. Als dode nr 176.264.
Vakman pur sang
pi_219565845
quote:

[..]

SPOILER

Heb jij eigenlijk niet door dat juist jij ontzettend vatbaar bent voor propoganda?
Want jij praat de westerse propoganda na, dat Oekraïne ongeveer heilig is en en Rusland de duivel.

Als je nuchter en objectief zou zijn dan zou je veel kritischer moeten zijn naar Oekraïne en Zelensky. Dat zou de NL staat ook moeten doen, niet direct applaudisseren maar korthouden en kritisch zijn.

Laat me duidelijk zijn, Rusland moet je helemaal aanpakken, invallen misschien en de boel er maar regelen. Maar Oekraïne net zo, je moet veel kritischer zijn op dat hele zooitje. Veel meer voor NL/EU zijn en niet zo dom alleen maar juichen voor Oekraïne. Dom gedoe.,
Vakman pur sang
pi_219565865
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 07:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Heb jij eigenlijk niet door dat juist jij ontzettend vatbaar bent voor propoganda?
Want jij praat de westerse propoganda na, dat Oekraïne ongeveer heilig is en en Rusland de duivel.

Als je nuchter en objectief zou zijn dan zou je veel kritischer moeten zijn naar Oekraïne en Zelensky. Dat zou de NL staat ook moeten doen, niet direct applaudisseren maar korthouden en kritisch zijn.

Laat me duidelijk zijn, Rusland moet je helemaal aanpakken, invallen misschien en de boel er maar regelen. Maar Oekraïne net zo, je moet veel kritischer zijn op dat hele zooitje. Veel meer voor NL/EU zijn en niet zo dom alleen maar juichen voor Oekraïne. Dom gedoe.,
Jij bent dus voorstander voor een militaire inval in Rusland om Rusland aan te pakken, maar kritisch tegenover het ondersteunen van Oekraïne bij de verdediging tegen de Russische invasie?

Hoe werkt dat precies?
  Moderator dinsdag 23 december 2025 @ 07:29:12 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219565867
Rusland invallen ... ja hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219565892
Rusland binnenvallen heeft in het verleden tot grote successen geleid. Ik zou de inval plannen in oktober.
  Moderator dinsdag 23 december 2025 @ 07:41:52 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219565896
ik denk toch dat het niet zo'n goed ideetje is
pi_219565914
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 07:39 schreef JopieKlaassen het volgende:
Rusland binnenvallen heeft in het verleden tot grote successen geleid. Ik zou de inval plannen in oktober.
Vaak bi-J te bange.
Vakman pur sang
pi_219565916
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 07:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij bent dus voorstander voor een militaire inval in Rusland om Rusland aan te pakken, maar kritisch tegenover het ondersteunen van Oekraïne bij de verdediging tegen de Russische invasie?

Hoe werkt dat precies?
Ja als je wat wil doen aan de Russen dan moet je er zelf wat aan doen hè?
Ik zie weinig verschil tussen Oekraïners en Russen, qua taal, cultuur, de neiging tot corruptie en uiterlijk. Waarom denken we dat Oekraïne dat gaat opknappen voor ons?
Vakman pur sang
pi_219565918
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 december 2025 07:41 schreef sp3c het volgende:
ik denk toch dat het niet zo'n goed ideetje is
Ze hebben toch nauwelijks nog een leger, rijden op paarden, de economie is dood.
Hoe kan dat geen goed idee zijn dan?

Het zal zijn als het invallen van België.
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 23 december 2025 @ 07:51:32 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219565919
er valt niks op te knappen voor ons

Rusland is Oekraine binnen gevallen en Oekraine probeert zichzelf te verdedigen ... hebben wij verder niets mee te maken
  Moderator dinsdag 23 december 2025 @ 07:51:49 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219565920
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ze hebben toch nauwelijks nog een leger, rijden op paarden, de economie is dood.
Hoe kan dat geen goed idee zijn dan?
noeks
pi_219565921
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 december 2025 07:51 schreef sp3c het volgende:
er valt niks op te knappen voor ons

Rusland is Oekraine binnen gevallen en Oekraine probeert zichzelf te verdedigen ... hebben wij verder niets mee te maken
Te simplistisch. Deze oorlog draait om de toekomst van Rusland t.o.v. de EU.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')