Ze heeft nieteens een wiki page. Dat je dan uberhaupt mee mag doen met een bn'er programma.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:35 schreef Meke het volgende:
Delilah heeft nu iets meer dan 600 volgers op Insta, benieuwd hoeveel dat er aan het eind van dit seizoen zijn
Nouja, wel een behoorlijk gevulde IMDB-pagina. Ik vind dat juist ook altijd wel leukquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft nieteens een wiki page. Dat je dan uberhaupt mee mag doen met een bn'er programma.
Haar bekendheid zal iig een mega boost krijgen, als ze er niet de 1e 2 afleveringen al uitligt dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, wel een behoorlijk gevulde IMDB-pagina. Ik vind dat juist ook altijd wel leuk![]()
Zitten wel vaker leuke mensen tussen die behoorlijk succesvol in hun entertainmentbaan zijn, maar niet per sé persoonlijk zich heel erg profileren.
Uitstekend gecast dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft nieteens een wiki page. Dat je dan uberhaupt mee mag doen met een bn'er programma.
Ze zeggen nu op socials dat die vingerafdrukken een ‘technische fout’ zijn en volledig los staat van het seizoen en het spelverloop.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:01 schreef Klaverblauwtje het volgende:
En waarom hebben alleen Geraldine en Nasrdin een groene vingerafdruk?
Ja, het waren blijkbaar precies de plekken en percentages van de kandidaten van het jubileumseizoen. Dus iemand heeft gewoon namen en foto's als 'kandidaat 1' en 'kandidaat 2' klaargezet, zonder de rest te resettenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze zeggen nu op socials dat die vingerafdrukken een ‘technische fout’ zijn en volledig los staat van het seizoen en het spelverloop.
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:09 schreef TLC het volgende:
Ik ken er welgeteld 4, Quinty heeft het toch weleens vergeschopt bij de Slimste Mens ?
Opnames zijn normaal gesproken ergens in mei/juniquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer zijn de opnames eigenlijk geweest? Bram is DJ/sidekick bij Qmusic maar hij is wel vaker afwezig. Dus daarin kunnen we niets opmaken
Wel een liedje over haar....Hey there Delilahquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ach ga toch weg, niemand heeft ooit van deze delilah gehoordquote:Op zondag 4 januari 2026 07:29 schreef Yesse het volgende:
Oh is het weer tijd voor het jaarlijkse “ik ken deze BN’ers niet, dus ze zijn niet bekend” dans? Wie is de mol is een programma met zo’n 3 miljoen kijkers. Die zijn niet allemaal hetzelfde, dus is er een BN’er voor ieder type kijker. En het is de NPO dus wordt er ook een podium gegeven aan mensen die minder bekend zijn. Arjen Lubach is nu alom bekend maar was in 2010 iemand die vooral nog in het theater stond en achter de schermen schreef. Dus wie weet wat de ‘onbekenden’ van dit seizoen nog gaan doen.
Maar voor de vorm; ik ken (vaag) Bram, Daan, Quinty, Eveline, Geraldine, Matteo, Milan en Nasrdin.. en zoveel tv kijk ik nu ook weer niet.
Ik ken er 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker de stagiair op zaterdagavond de website live late zetten.
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:07 schreef byah het volgende:
Hoe weet je dat nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker de stagiair op zaterdagavond de website live late zetten.
Het kwam precies overeen met het jubileumseizoen. Ik ga ervanuit dat de makers van de site 0,0 voorkennis hebben want dat is voor hen echt niet nodig. Je wilt dat zo min mogelijk mensen weten wie de Mol en de volgorde van de afvallers zijn.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)elijke-spoilers.html
Is er ook niet ooit eens bevestigd dat de webmasters en redactie van het molboekje expres niks weten over de volgorde van het spel? Ook dat er geen hints in dingen als de app, website of molboekje zal zitten.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Het kwam precies overeen met het jubileumseizoen. Ik ga ervanuit dat de makers van de site 0,0 voorkennis hebben want dat is voor hen echt niet nodig. Je wilt dat zo min mogelijk mensen weten wie de Mol en de volgorde van de afvallers zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |