abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220642309
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 11:51 schreef valleilijn het volgende:

[..]
Tsja het punt dat al die sponzen die worden weggetieft slecht voor met milieu zijn is op zich terecht. Maar dan moet je wel een andere goede oplossing hebben om lopers voldoende te koelen. In Leiden hebben ze genoeg ervaring met lopers die onwel worden door de warmte...
Vaak is er meer zooi van de verpakkingen van alle gelletjes die iedereen weggooit over het hele parkoers.
pi_220643937
Wie bedenkt dit _O- Ik vraag me ook af waar je 42km lang een natte spons moet bewaren zonder die te verliezen of schuurplekken te krijgen.
pi_220643996
Rotterdam had in 2019 bekertjes met daarin al een spons met een inkeping. Kon je ideaal drinken zonder dat het gelijk je neus in klotste en daarna had je een spons die nat was. Was echt ideaal, maar ik snap het afval-argument ook wel….
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220649654
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 10:46 schreef Kwalberto het volgende:
Wie bedenkt dit _O- Ik vraag me ook af waar je 42km lang een natte spons moet bewaren zonder die te verliezen of schuurplekken te krijgen.
Dit is inderdaad wel heel overdreven idealisme en plichtsbesef. Het middel is erger dan de kwaal en staat op gespannen voet met veiligheid (in verband met warmtestress).

Is het misschien een grap van die één spons?

[ Bericht 3% gewijzigd door core2duo op 25-04-2026 09:21:46 ]
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_220652921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Vaak is er meer zooi van de verpakkingen van alle gelletjes die iedereen weggooit over het hele parkoers.
Die verpakking van de gelletjes moeten de fabrikanten gewoon biologisch afbreekbaar maken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:33:09 #281
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220653172
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:11 schreef core2duo het volgende:
Vinden jullie al dan niet groeten een van de lastigere aspecten van het hardlopen? Net als linkerkant/rechterkant van de weg – waarbij je dan precies een loper tegemoet loopt die precies de andere keuze maakt als jij. Nu kan ik sociale dingen niet zo goed aanvoelen.
Ik loop altijd aan de linkerkant, of het nou een weg, fietspad of voetpad is, ben eigenlijk niet anders gewend. En als ik een tegenligger tegenkom zie ik al vrij vroeg wie er gaat opschuiven. En dan een knikje, hoi, of ff de klauw omhoog. Veel moeilijker maak ik het niet.

Overigens is dat aan de linkerkant lopen niet in elk land gemeengoed ben ik achter gekomen.
pi_220654553
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Die verpakking van de gelletjes moeten de fabrikanten gewoon biologisch afbreekbaar maken.
Probeer jij maar eens een vochtig goedje goedkoop in een verpakking te krijgen die niet aangetast wordt door het goedje, en die ook niet zomaar breekt.
pi_220654564
De loterij voor de Londen marathon is weer open, zie hier.

Morgen is de marathon zelf, en het is het eerste echt lekker warme weekend in het VK, zal dus zwaar worden voor velen.
pi_220654604
Die sponsen doen me denken aan de marathon van Parijs waar geen bekertjes meer uitgedeeld worden. Allemaal voor het milieu maar men gaat er gemakshalve aan voorbij dat tienduizenden mensen het vliegtuig of de auto genomen hebben om er te raken.
Virtue-signaling of greenwashing noemen ze dat in het Engels.

Enfin een spons zou ik nog ergens in mijn hardloopbroekje kunnen steken...
pi_220657906
Sabastian Sawe _O_
pi_220657940
Sub 2 lopen bij je debuutmarathon en dan niet winnen. Haha wtf _O-
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220657981
Gelukkig was ik net op tijd terug van m'n eigen loopje om de finish van de vrouwen en daarna de mannen te zien. Bizarre tijden _O_ Ook bij de vrouwen de top 3 in 2:15, sick

En ja ergens vet kut voor die Kejelcha, loop je zo'n episch debut, alsnog geen winst en geen wereldrecord.
pi_220658050
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De loterij voor de Londen marathon is weer open, zie hier.

Morgen is de marathon zelf, en het is het eerste echt lekker warme weekend in het VK, zal dus zwaar worden voor velen.
Heb me weer aangemeld, maar ik ben bang dat de hype na vandaag alleen maar groter wordt. De upselling is ook weer next level, je kunt tussendoor als optie een startbewijs voor Frankfurt aan je inschrijven toevoegen :')
pi_220663884
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:30 schreef Tracksmith het volgende:
Die sponsen doen me denken aan de marathon van Parijs waar geen bekertjes meer uitgedeeld worden. Allemaal voor het milieu maar men gaat er gemakshalve aan voorbij dat tienduizenden mensen het vliegtuig of de auto genomen hebben om er te raken.
Virtue-signaling of greenwashing noemen ze dat in het Engels.

Enfin een spons zou ik nog ergens in mijn hardloopbroekje kunnen steken...
Zag laatst een of andere instagram post over een track in the middle of nowhere. Maar het was wel gemaakt van alleen maar lokale en organische materialen. Dat zal best, maar iedereen die er loopt moet ver reizen om er te komen, dat helpt dus geen ene reet dan.
pi_220663893
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 13:00 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Heb me weer aangemeld, maar ik ben bang dat de hype na vandaag alleen maar groter wordt. De upselling is ook weer next level, je kunt tussendoor als optie een startbewijs voor Frankfurt aan je inschrijven toevoegen :')
Ja, de kans is klein, ook omdat het gratis is om je er voor in te schrijven. Maar wie niet waagt, wie niet wint.
pi_220667778
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 13:00 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Uitslag van de loting pas begin juli. Als je dan bent uitgeloot is Parijs bijvoorbeeld al uitverkocht (waarschijnlijk). Ik snap niet waarom de uitslag pas zo laat is. Upselling heb ik een hekel aan. Het geld groeit me niet op de rug.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_220667923
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 20:48 schreef core2duo het volgende:

[..]
Uitslag van de loting pas begin juli. Als je dan bent uitgeloot is Parijs bijvoorbeeld al uitverkocht (waarschijnlijk). Ik snap niet waarom de uitslag pas zo laat is. Upselling heb ik een hekel aan. Het geld groeit me niet op de rug.
Alternatief is dat ik volgend jaar Rotterdam loop. Het NK is daar volgend jaar, dus dan is het niet zo lastig om binnen te geraken.
pi_220677313
intussen zijn in Antwerpen nog vier mannen bezig met de Legends Backyard Ultra, sinds zaterdag. Inmiddels al 98 uur (en dik 650 kilometer) aan de gang. Wat een bazen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_220677441
quote:
99s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:35 schreef mosselmossel het volgende:
intussen zijn in Antwerpen nog vier mannen bezig met de Legends Backyard Ultra, sinds zaterdag. Inmiddels al 98 uur (en dik 650 kilometer) aan de gang. Wat een bazen.
Bizar weer!
Eentje is makkelijk, 2 is makkelijk, maar het wordt voor een gewone loper al snel lastig volgens mij. Na 7 heb je ruim een marathon gelopen en ben je dus al 7 uur bezig.
pi_220677487
De laatste 4 zijn met ronde 100 begonnen.
Livestream: [youtube]https://www.youtube.com/live/nFaD-pGao4w?si=XdaldPrD-zL2u_Jb[/youtube]
  woensdag 29 april 2026 @ 13:21:44 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220677678
Ik vertrek binnenkort naar La Palm en rond dezelfde tijd vind de Transvulcania daar dan plaats.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220678077
https://www.parool.nl/ams(...)adscentrum~b0d5e477/

Opzich jammer maar snelheid >> bezienswaardigheden
pi_220678375
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:15 schreef Kwalberto het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)adscentrum~b0d5e477/

Opzich jammer maar snelheid >> bezienswaardigheden
Er staat juist helemaal niks over snelheid in dit verhaal. Het gaat om de veiligheid. Het is gewoon niet veilig om het te doen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 29 april 2026 @ 16:23:09 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220678764
Dat wordt dan vooral veel niet in Amsterdam lopen I guess en haalt de charme van dat loopje wel weg. Ik heb hem nog nooit gelopen, alleen twee keer de Dam tot Damloop (ook randje Amsterdam en de ringwegen).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220678878
Tsja niet verrassend, het centrum van Amsterdam is gewoon heel ongeschikt voor een groot hardloopevenement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')