Ik ben heel erg voor Greavesquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk toch dat ik meer ben voor Greaves, jongens
De dag is gekomenquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Uiteraard, al hou ik mij in, veel te duur geworden
Terechtquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Gurney dit wint om vervolgens van ‘cavia op zijn hoofd’ Rits te verliezen gooi ik met spullen
Gurney is dan ook niet meer dan okequote:Op vrijdag 19 december 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Callum has a wiggggquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Gurney dit wint om vervolgens van ‘cavia op zijn hoofd’ Rits te verliezen gooi ik met spullen
Ja lekker. Maar daar compenseer je geen falende modkwaliteiten mee.quote:
@Tjacka ook.quote:
Ik heb heywoodu hier het hele toernooi enkel vanmiddag gezien toen het over doping gingquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker. Maar daar compenseer je geen falende modkwaliteiten mee.
Hier niet modereren betekent dat je een uitstekende mod bentquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb heywoodu hier het hele toernooi enkel vanmiddag gezien toen het over doping ging
Oh okee. Heb je hem de groeten gedaan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb heywoodu hier het hele toernooi enkel vanmiddag gezien toen het over doping ging
Matig. Dat zou wel moeten betekenen dat er 9-darters vallen toch?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, al twee jaar niet meer gezien.
Over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker. Maar daar compenseer je geen falende modkwaliteiten mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |