érg jammerquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSVCL zorgt voor een koud bad.
Geen slapende honden wakkermakenquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest even opzoeken wie de moderators van dienst zijn en die zijn er beide niet
En is ook niet nodig
nee zijn er nooit. Meeste luisteren naar mij en ik luister naar Stijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest even opzoeken wie de moderators van dienst zijn en die zijn er beide niet
En is ook niet nodig
Laten we hem met het badwater weggooien.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Like Alert
19-12-2025 @ 21:51:10
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #44 - Beau kende melken"
We vullen het bad even opnieuw!quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laten we hem met het badwater weggooien.
Instructies van de geradicaliseerde baas?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
Niet modden op transfobie, wel modden op dat benoemen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Instructies van de geradicaliseerde baas?
Niet doen, heb er geen zin inquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Instructies van de geradicaliseerde baas?
Die heeft een pener hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:39 schreef PSVCL het volgende:
GreavesVan de 4 vrouwelijke darters op het WK de enige die mee kan met de mannen
Gohquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heeft een pener hoor.
@:zipportal
Niets, die posts bestaan niet meer dus er is niets gebeurd.quote:
Ik ben heel erg voor Greavesquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk toch dat ik meer ben voor Greaves, jongens
De dag is gekomenquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Uiteraard, al hou ik mij in, veel te duur geworden
Terechtquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Gurney dit wint om vervolgens van ‘cavia op zijn hoofd’ Rits te verliezen gooi ik met spullen
Gurney is dan ook niet meer dan okequote:Op vrijdag 19 december 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Callum has a wiggggquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Gurney dit wint om vervolgens van ‘cavia op zijn hoofd’ Rits te verliezen gooi ik met spullen
Ja lekker. Maar daar compenseer je geen falende modkwaliteiten mee.quote:
@Tjacka ook.quote:
Ik heb heywoodu hier het hele toernooi enkel vanmiddag gezien toen het over doping gingquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker. Maar daar compenseer je geen falende modkwaliteiten mee.
Hier niet modereren betekent dat je een uitstekende mod bentquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb heywoodu hier het hele toernooi enkel vanmiddag gezien toen het over doping ging
Oh okee. Heb je hem de groeten gedaan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb heywoodu hier het hele toernooi enkel vanmiddag gezien toen het over doping ging
Matig. Dat zou wel moeten betekenen dat er 9-darters vallen toch?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, al twee jaar niet meer gezien.
Over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker. Maar daar compenseer je geen falende modkwaliteiten mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |