SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
VOCHTIG POESJEquote:
* dud0r geeft kroketje.quote:
quote:
quote:
Heb jij je gedragen op de kerstborrelquote:
Tuurlijk. Echt zuipen doe ik alleen buiten het seizoen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij je gedragen op de kerstborrel
Goed zo. Braaf poesjequote:Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Echt zuipen doe ik alleen buiten het seizoen.
Nog leuke vrouwelijke collega’s?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Echt zuipen doe ik alleen buiten het seizoen.
Ik dacht dat vochtig poesje van de mannen was.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog leuke vrouwelijke collega’s?
quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat vochtig poesje van de mannen was.
Mooi. Dan hoef ik niet vandaag.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:35 schreef dud0r het volgende:
Oh @:bitterbal en @:luctor.et.emergo ik ben nu.
Mijn kat Sytse die houdt van gordijnen slopen. Bij die helpt de plantenspuit ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:16 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is Hedwig een volhouder. Mijn nieuwe kunstplant moet kapot, 500x nat gespoten worden door een plantenspuit boeit haar niks. Ze kan dit gerust een half uur volhouden elke keer.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Ik heb gisteren 8x positief getest en vanmorgen ook een knaltest
Die types hebben er doorgaans wel kijk op.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
En Hielke?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks Sytse in de reismand krijgen.
Dan is mijn vrouwtjes een mannetje gewordenquote:
Transkat!quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is mijn vrouwtjes een mannetje geworden
Dat denk ik.quote:
O, dat mag ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef ik niet vandaag.
Ja was ook geen waardeoordeel. Iedereen moet doen waar hij/zij zich fijn bij voeltquote:
Oh, maar @bitterbal gaat ook altijd voor mij, zodat ik niet hoef die dag.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt.
[..]
Ja was ook geen waardeoordeel. Iedereen moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt
Neequote:Op vrijdag 19 december 2025 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog leuke vrouwelijke collega’s?
Mijn beweging begint op gang te komenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Katten zijn geëvolueerd tot ze nu tegen water kunnen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn wel wat vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben we verplicht wat vrouwen aangenomen.
Uhhhh, watte? Belgenquote:Hallo Nattekat
De geadresseerde is niet bekend op het aangegeven bezorgadres.
Daarom is het teruggestuurd naar de partner
Dank je lieverdquote:
en je bent zelf nog zo jongquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn wel wat vrouwen
Eentje mag er wel zijn bedenk ik me, maar zij is flink wat jaartjes jonger.
Moet je nagaan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en je bent zelf nog zo jong
goed moment ook wel om dat te doenquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sfeer op de kerstborrel zal wel matigjes zijn aangezien we ook afscheid nemen van een aantal mensen
Oh.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, maar @:bitterbal gaat ook altijd voor mij, zodat ik niet hoef die dag.
Oh ook zin inquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:47 schreef Ama het volgende:
Vanmiddag eindelijk weer eens oliebollen halen.
veel bedrijven doen zoiets ja.. bij ons gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
kerstdiner en nieuwjaarsborrel toch normaal gezien?
nu al!?quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:47 schreef Ama het volgende:
Vanmiddag eindelijk weer eens oliebollen halen.
hoi haagsiepaagsiequote:
moin denk dat ze in de schilderswijk al begonnen zijn met vuurwerk en auto's in de brand steken en matten met de politie?quote:
Ja, eerder nu pasquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
de oliebollenkraam staat er al 2 maanden heur
Hellloquote:
AL vakantie, of werk je gewoon door tussen Kerst en oud en nieuw?quote:
Ik werk lekker vanuit huisquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL vakantie, of werk je gewoon door tussen Kerst en oud en nieuw?
Dat kan ook natuurlijkquote:
Ja, al de hele maand zowat. Dus is wel ff goedquote:
Scheelt je wel reistijd, weet niet of je ver moet reizen naar je werk?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, al de hele maand zowat. Dus is wel ff goed
een plant van ledlampjes. Das wel anders dan gewoon een lampjequote:Op vrijdag 19 december 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat denk ik.Zo'n gegniffel. Is toch naar dat er iemand neergeknuppeld wordt? Maar ja, als het om lampjes gaat, mag dat kennelijk.
Half uurtjequote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt je wel reistijd, weet niet of je ver moet reizen naar je werk?
ja dat is wel belangrijker.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een plant van ledlampjes. Das wel anders dan gewoon een lampje
nee ik ga straks badmintonnenquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is wel belangrijker.
ben je al geweest vandaag
als je in NL bent in januari, ga je dan een potje met lucky doen?quote:
hmm staat niet op de planningquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je in NL bent in januari, ga je dan een potje met lucky doen?
O, dat is makkelijk te doen. Beter als uren. En dan die filesquote:
Zijn er heel watquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk de boompjes![]()
worden morgen geplant. Is voor mijn buurvrouw en mij
[ afbeelding ]
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is makkelijk te doen. Beter als uren. En dan die files
Oeeeeehquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk de boompjes![]()
[ afbeelding ]
Denk je dat-ie de overtocht op de ferry overleeft?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een plant van ledlampjes. Das wel anders dan gewoon een lampje
Binnen hoeveel dagen zijn die bruin?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk de boompjes![]()
[ afbeelding ]
ja dat hoop ik reccequote:Op vrijdag 19 december 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat-ie de overtocht op de ferry overleeft?
nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnen hoeveel dagen zijn die bruin?
Tenzij je ze nooit water geeftquote:
Heb je een grote tuin?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die komen als afscheiding voor de tuinen
nou doe niet zo vervelend johquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeft maar even wat te waaien en de vissen hebben een mooie lampjesplant.
O, naar de parkeerplaats?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet echt en een groot deel gaat naar 2 parkeerplaatsen
Morguhquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
het gaat allemaal goedkomen met die plant![]()
met?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat die plant wel echt gaat helpen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
Het weer is zich al aan het voorbereiden op de komst van Bal:
[ afbeelding ]
er wonen twee motten in mijn oude huisquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
die mot facbeook groep![]()
[ afbeelding ]
denk dat ze gelukkig er zijn met een lampquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
er wonen twee motten in mijn oude huis
en die 2 motten voelen zich thuis
Er staat nooit een lampje aan
zet het eens op de planning danquote:
Geen idee. Dat zou raar zijnquote:
ik heb nog niet niet zulk lang haar, wacht nog evenquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond dat mn winterhoed er wel af mocht met deze temperaturen
wel onder de losse haartjes nu![]()
nee dit vergeet ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je het altijd vergeet? of ben jij niet zo?
was voor mij alweer maand of 4 geledenquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nog niet niet zulk lang haar, wacht nog even
same, daarom hang ik voor de helft hier.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me echt niet op m’n werk concentreren
Te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
same, daarom hang ik voor de helft hier.
het ligt eraan hoeveel ik te doen heb, momenteel is dat niet heel erg veel. Heb alle planningen voor de komende drie maanden er al uit gestuurd, rapportages zijn op 1 na klaar maar daar moet een collega nog wat aan doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te bizar voor woorden.
Ik heb dit nooit
maar is toch niet zo raar nu?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te bizar voor woorden.
Ik heb dit nooit
Lekker koud met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
Het weer is zich al aan het voorbereiden op de komst van Bal:
[ afbeelding ]
Zo snel al?quote:
Kut moet ook nog een rapportage maken. Bedankt voor de reminderquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ligt eraan hoeveel ik te doen heb, momenteel is dat niet heel erg veel. Heb alle planningen voor de komende drie maanden er al uit gestuurd, rapportages zijn op 1 na klaar maar daar moet een collega nog wat aan doen.
heb zo 1 overleg staan van 20 minuten en verder ben ik nu maar aan het kijken of ik een collega kan helpen
Hier zijn ze een hele kerstmarkt op aan het bouwen voor de kerstborrel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me echt niet op m’n werk concentreren
en dsn thuis beeldscherm staren?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 3 kwartier naar beeldscherm staren en dan afsluiten.
Ja oké. Maar ik leef hier al wel lang naar toe natuurlijk. Heel medisch traject dit datquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel meer dat je het pas net weet
Leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ze een hele kerstmarkt op aan het bouwen voor de kerstborrel.
ja dan is het toch super groot nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik leef hier al wel lang naar toe natuurlijk. Heel medisch traject dit dat
dat is wel een boel werk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kut moet ook nog een rapportage maken. Bedankt voor de reminder
Nou ik heb echt nog werk voor 38292 maanden
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan is het toch super groot nieuws
Doet Ambar ook cadeautje kopen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nog een kerstcadeau kopen voor mezelf en Âmbar?
Of slaan we dit jaar gewoon over?
Ambers aanwezigheid is elke dag een cadeautjequote:Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doet Ambar ook cadeautje kopen?
Er zijn überhaupt 10 kramen in Drenthe?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Oliebollenkraam bij die vriendin in de wijk heeft een 7 gekregen bij de oliebollentest, heeft de top 10 van Drenthe gehaald.Die in het centrum van Emmen staat zelfs op nummer 4.
Lijkt me sterk want we hebben er sowieso al 3 in Emmen die ik weet te vinden dus zijn er vast nog meer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt 10 kramen in Drenthe?
Daarom hebben ze de top 10 gehaald.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt 10 kramen in Drenthe?
Volgende week gaat het vriezenquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond dat mn winterhoed er wel af mocht met deze temperaturen
wel onder de losse haartjes nu![]()
En kom maar op met de sneeuw ook dan.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ambers aanwezigheid is elke dag een cadeautje
Hij legt elke dag een paar cadeautjes klaar buiten voor mijquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doet Ambar ook cadeautje kopen?
quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je gewoon kaal bent bespaar je toch al gauw 200 euro per jaar aan kapperskosten
Ik zou wat pluche beestjes bij de kringloop halen die hij in stukken kan scheurenquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nog een kerstcadeau kopen voor mezelf en Âmbar?
Of slaan we dit jaar gewoon over?
Hoort wel bij deze dagen he ik vind het ook niet erg. Zij het niet dat ik 2de Kerst in de avond een BBQ hebquote:
creatiefquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoort wel bij deze dagen he ik vind het ook niet erg. Zij het niet dat ik 2de Kerst in de avond een BBQ heb
Koud vooral lijkt mij. Maar goed we gaan het zien misschien valt het wel meequote:
Hij laat ze redelijk heel. Karton verscheurd hij graag dus hij krijgt wel een doosquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou wat pluche beestjes bij de kringloop halen die hij in stukken kan scheuren
Awhh, wat lief.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij legt elke dag een paar cadeautjes klaar buiten voor mij
Lekker genieten dus van je vrije tijdquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor weekend. Kerstvakantie. Nooit meer werken dit jaar.
gamen is ook werkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor weekend. Kerstvakantie. Nooit meer werken dit jaar.
huehuequote:Op vrijdag 19 december 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij laat ze redelijk heel. Karton verscheurd hij graag dus hij krijgt wel een doos
Je kan ze het beste omschrijven als geurbommen, handwerkers, bommen om naar enge mannen te gooien, dat soort dingenquote:
Werk je nu bij de post?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Voorlaatste pakketje is nu ook bezorgd
Het is nog nooit zo soepel gegaan voor kerst
Met de stapel pakketjes bij mij in huis zou je dat wel gaan denken.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
moin denk dat ze in de schilderswijk al begonnen zijn met vuurwerk en auto's in de brand steken en matten met de politie?
Echt zo'n blik van. "Ik doe toch niks"quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Heel onschuldig op het tafeltje gaan liggen.. alsof ze niet die plant kapot wil kauwen achter haar.
[ link | afbeelding ]
Je zou bijna geloven dat ze onschuldig is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt zo'n blik van. "Ik doe toch niks"
Ah....quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan ze het beste omschrijven als geurbommen, handwerkers, bommen om naar enge mannen te gooien, dat soort dingen
Ben je wat leuks aan het bouwen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met de stapel pakketjes bij mij in huis zou je dat wel gaan denken.
een dozenfort.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je wat leuks aan het bouwen dan?
quote:
Stille hintquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik word mijn kantoor uitgerookt door de BBQ.
Ja waar niet in Den Haagquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dacht dat daar altijd wel heibel was rond oud en nieuw?
Zo erg als in de jaren 70/80 is het allang niet meer.quote:
Het enige wat Haags tegenwoordig nog stuk maakt met oud en nieuw is de stucloper.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo erg als in de jaren 70/80 is het allang niet meer.
Moest lachenquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige wat Haags tegenwoordig nog stuk maakt met oud en nieuw is de stucloper.
Ik moest meteen aan Final Destination denken.quote:Een echtpaar in Tokyo is op gruwelijke wijze om het leven gekomen. Er ontstond brand in de sauna waar de man en vrouw in zaten en vluchten lukte niet. De politie in de Japanse hoofdstad onderzoekt of er mogelijk iets mis was met de deurhendel.
Nee nog niet. Weet nog niet wanneer. Heb vanmiddag/vanavond een kerstborrel dus ben laat thuis.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
RobGod al gezien?
Vond hem wat minder op de Tonny Eyk grappen na
Klinkt wel als iets dat in die reeks zou kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Final Destination denken.Ook al komt daar niet specifiek een sauna in voor (wel zonnebank).
ligt er aanquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar betaalt een stuk slechter.
euro truck? american truck?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien weer eens trucken in de vakantie.
Oh okee. Weet er weinig meer van eigenlijk. 2010 of 2011?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ang3l in GC / In memoriam #3
@:dr_flash
@:koen66
Die hebben wij nog gemeet bij die grote TAL meet
2010quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Weet er weinig meer van eigenlijk. 2010 of 2011?
ripquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Kut ik hoor geblaf. Het is gedaan met de rust.
bij mijn oude wijk niet echt heibelquote:
terugschreeuwenquote:
Cultureel erfgoed bij de unesco aanvragenquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Sommige tradities mogen best afgeschaft worden hoor.
Euro truck. Geen event.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
euro truck? american truck?
events?
ik wil nordic horizons, Louisiana en het winter event nog rijden, heb nog eff gelukkig maar dat zijn een hoop ritjes, misschien kan ik dit weekend begin makenquote:
Ik heb het op 9 maart voor het laatst gespeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil nordic horizons, Louisiana en het winter event nog rijden, heb nog eff gelukkig maar dat zijn een hoop ritjes, misschien kan ik dit weekend begin maken
quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het op 9 maart voor het laatst gespeeld.
Ah neequote:Op vrijdag 19 december 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kort daarna was PSV Feyenoord 10-0quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja 16 oktober 2010. Never forget.
Een fort van dozen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je wat leuks aan het bouwen dan?
Ga je Fortnite spelenquote:
@kwiwi?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik word mijn kantoor uitgerookt door de BBQ.
Dat zou ik alleen doen als ik door de bliksem getroffen word en op eens weer 14 ben.quote:
Jezus tering kut ik dacht dat @Ang3l overleden was.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus tering kut ik dacht dat @:ang3l overleden was.
Oww sorry, was niet mijn bedoeling dat je dat ging denkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zo las ik het eerst ook...quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed begin van het weekend.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
T geZ. Tompouce er bij.
3fm stream op de TV.
t kon minder iddquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed begin van het weekend.
Dit dacht ik ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent.quote:
Dan ga je zo voor de supermarkt bedelen of anderen voor je geen drank willen kopen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen doen als ik door de bliksem getroffen word en op eens weer 14 ben.
Moet toch iets als je niet meer aan de alcohol kan komen om de pijn te verzachten.
dat is meer jouw nivoquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga je zo voor de supermarkt bedelen of anderen voor je geen drank willen kopen.
ga je geld doneren?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
T geZ. Tompouce er bij.
3fm stream op de TV.
misschien dat ik via https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok wel een bijdrage doequote:
kleine bijdrage gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dat ik via https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok wel een bijdrage doe
Dat is nog dieper zinken dan Fortnite spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga je zo voor de supermarkt bedelen of anderen voor je geen drank willen kopen.
Ik weet tenminste hoe ik niveau spelquote:
Ja, had ik ook. Dat was wel ff schrikken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat het verwijst naar in een graf liggenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:57 schreef Karzai het volgende:
Zou onder een steen liggen ook een spreekwoord uit Drenthe zijn ivm met die hunebedden daar?
En alles wat gestolen wordt, wordt terug genomen, zoals hij nu ook bij Oekraïne doet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poetin
"Alles wat gestolen wordt, moet worden teruggegeven". Dat geldt vast niet voor hem.
t zou zomaar de broer van die taco kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poetin
"Alles wat gestolen wordt, moet worden teruggegeven". Dat geldt vast niet voor hem.
Maar Poetin steelt niet, hij neemt gewoon terug wat ooit van hem wasquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poetin
Dat oefende hij vast niet voor de spiegel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poetin
trek je ze ook regelmatig aan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch weer mysteryshirts ( + sjaal) besteld en nu wil ik echt wachten tot er een WK-actie komt, waarbij je een landenshirt als mysteryshirt kan bestellen.
[ afbeelding ]
klinkt goedquote:
geef oliebollenquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer thuis en ik heb oliebollen. 🙌🏼
waarom haal je er dan niet meerquote:
Ja gewoon, kan met oud en nieuw nog genoeg oliebollen vreten.quote:
Foqueville wordt plots opgeslokt door een wolk poedersuikerquote:
Hmmm ik heb wel eens thee met chilipeper erin gehad, is dat raar genoeg?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je nog rare T gedronken?
LIF / Wie van jullie heeft ooit écht rare thee gedronken?
geen idee of hofste dat bedoeldequote:Op vrijdag 19 december 2025 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm ik heb wel eens thee met chilipeper erin gehad, is dat raar genoeg?
beiden klinken best goorquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:18 schreef essnhills het volgende:
De hennepthee smaakte vooral.. grassig?
De paardebloem dan weer helemaal niet
Ohquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gewoon, kan met oud en nieuw nog genoeg oliebollen vreten.
Die paardebloem drink ik praktisch dagelijks. Een wat aparte smaak maar wel lekker.quote:
ja... you do youquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die paardebloem drink ik praktisch dagelijks. Een wat aparte smaak maar wel lekker.
Schoonzusje wil die ook altijd als ze hier is.
Ik heb ook een lading andere smaakjes voor als er iemand te gast isquote:
Ik hou niet van fruitig behalve citrusquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
ik ben een saaie Tdrinker. veilige smaakjes
Ben sowieso niet zo van de kruidensoorten T. Liever fruitig en zwart
Hier ook al mooie luchtenquote:
rooibos doe je mij ook geen plezier mee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou niet van fruitig behalve citrus
En geen rooibos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |