Dat is zeker waarquote:
Hoezo raar?quote:Op donderdag 18 december 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je dan zo raar lachen? Ghehehehe?
Poes maak je weer een kleine kitten ?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dank jejaaa. Wat zal ze blij zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 03:42 schreef bitterbal het volgende:
Ikea zou tussen 12 en 5 vandaag komen. Bellen ze om 0800 dat ze er al zijn![]()
dus ik onder douche gesprongen. Maar alles netjes gedaan, bank is ook in elkaar gezet. Was een erg sterke jongen. Weet niet waarom maar ze sturen altijd een vrouw en een man. En hij heeft nu alleen die bank (43 kilo ) omhoog getild. Vanmiddag ga ik de rest in elkaar zetten als de man van de zonnewering komt
Jaaaquote:Op vrijdag 19 december 2025 03:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Poes maak je weer een kleine kitten ?
Gefeliciteerd !!!
Ik las man van de samenzweringquote:Op vrijdag 19 december 2025 03:42 schreef bitterbal het volgende:
Ikea zou tussen 12 en 5 vandaag komen. Bellen ze om 0800 dat ze er al zijn![]()
dus ik onder douche gesprongen. Maar alles netjes gedaan, bank is ook in elkaar gezet. Was een erg sterke jongen. Weet niet waarom maar ze sturen altijd een vrouw en een man. En hij heeft nu alleen die bank (43 kilo ) omhoog getild. Vanmiddag ga ik de rest in elkaar zetten als de man van de zonnewering komt
Dat had ze dan waarschijnlijk in spoiler gezet.quote:
Dat is ook weer zo, haha!quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ze dan waarschijnlijk in spoiler gezet.
Dit jaquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaadank je. Kan het gewoon niet geloven. Was vandaag weer in staat te testen.
Ja ik wil morgen denk ik zo’n digitale doen.quote:
die zegt ja of nee?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik wil morgen denk ik zo’n digitale doen.
Ja of met hoeveel wekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |