Transkat!quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is mijn vrouwtjes een mannetje geworden
Dat denk ik.quote:
O, dat mag ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat vochtig poesje van de mannen was.
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef ik niet vandaag.
Ja was ook geen waardeoordeel. Iedereen moet doen waar hij/zij zich fijn bij voeltquote:
Oh, maar @bitterbal gaat ook altijd voor mij, zodat ik niet hoef die dag.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt.
[..]
Ja was ook geen waardeoordeel. Iedereen moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt
Neequote:Op vrijdag 19 december 2025 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog leuke vrouwelijke collega’s?
Mijn beweging begint op gang te komenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Katten zijn geëvolueerd tot ze nu tegen water kunnen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat vochtig poesje van de mannen was.
Er zijn wel wat vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben we verplicht wat vrouwen aangenomen.
Uhhhh, watte? Belgenquote:Hallo Nattekat
De geadresseerde is niet bekend op het aangegeven bezorgadres.
Daarom is het teruggestuurd naar de partner
Dank je lieverdquote:
en je bent zelf nog zo jongquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn wel wat vrouwen
Eentje mag er wel zijn bedenk ik me, maar zij is flink wat jaartjes jonger.
Moet je nagaan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en je bent zelf nog zo jong
goed moment ook wel om dat te doenquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sfeer op de kerstborrel zal wel matigjes zijn aangezien we ook afscheid nemen van een aantal mensen
Oh.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, maar @:bitterbal gaat ook altijd voor mij, zodat ik niet hoef die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |