SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
VOCHTIG POESJEquote:
* dud0r geeft kroketje.quote:
quote:
quote:
Heb jij je gedragen op de kerstborrelquote:
Tuurlijk. Echt zuipen doe ik alleen buiten het seizoen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij je gedragen op de kerstborrel
Goed zo. Braaf poesjequote:Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Echt zuipen doe ik alleen buiten het seizoen.
Nog leuke vrouwelijke collega’s?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Echt zuipen doe ik alleen buiten het seizoen.
Ik dacht dat vochtig poesje van de mannen was.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog leuke vrouwelijke collega’s?
quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat vochtig poesje van de mannen was.
Mooi. Dan hoef ik niet vandaag.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:35 schreef dud0r het volgende:
Oh @:bitterbal en @:luctor.et.emergo ik ben nu.
Mijn kat Sytse die houdt van gordijnen slopen. Bij die helpt de plantenspuit ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:16 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is Hedwig een volhouder. Mijn nieuwe kunstplant moet kapot, 500x nat gespoten worden door een plantenspuit boeit haar niks. Ze kan dit gerust een half uur volhouden elke keer.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Ik heb gisteren 8x positief getest en vanmorgen ook een knaltest
Die types hebben er doorgaans wel kijk op.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
En Hielke?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks Sytse in de reismand krijgen.
Dan is mijn vrouwtjes een mannetje gewordenquote:
Transkat!quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is mijn vrouwtjes een mannetje geworden
Dat denk ik.quote:
O, dat mag ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef ik niet vandaag.
Ja was ook geen waardeoordeel. Iedereen moet doen waar hij/zij zich fijn bij voeltquote:
Oh, maar @bitterbal gaat ook altijd voor mij, zodat ik niet hoef die dag.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt.
[..]
Ja was ook geen waardeoordeel. Iedereen moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt
Neequote:Op vrijdag 19 december 2025 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog leuke vrouwelijke collega’s?
Mijn beweging begint op gang te komenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Katten zijn geėvolueerd tot ze nu tegen water kunnen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn wel wat vrouwenquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben we verplicht wat vrouwen aangenomen.
Uhhhh, watte? Belgenquote:Hallo Nattekat
De geadresseerde is niet bekend op het aangegeven bezorgadres.
Daarom is het teruggestuurd naar de partner
Dank je lieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |