Geen idee. Dat zou raar zijnquote:
ik heb nog niet niet zulk lang haar, wacht nog evenquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond dat mn winterhoed er wel af mocht met deze temperaturen
wel onder de losse haartjes nu![]()
nee dit vergeet ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je het altijd vergeet? of ben jij niet zo?
was voor mij alweer maand of 4 geledenquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nog niet niet zulk lang haar, wacht nog even
same, daarom hang ik voor de helft hier.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me echt niet op m’n werk concentreren
Te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
same, daarom hang ik voor de helft hier.
het ligt eraan hoeveel ik te doen heb, momenteel is dat niet heel erg veel. Heb alle planningen voor de komende drie maanden er al uit gestuurd, rapportages zijn op 1 na klaar maar daar moet een collega nog wat aan doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te bizar voor woorden.
Ik heb dit nooit
maar is toch niet zo raar nu?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te bizar voor woorden.
Ik heb dit nooit
Lekker koud met oud en nieuw.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
Het weer is zich al aan het voorbereiden op de komst van Bal:
[ afbeelding ]
Zo snel al?quote:
Kut moet ook nog een rapportage maken. Bedankt voor de reminderquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ligt eraan hoeveel ik te doen heb, momenteel is dat niet heel erg veel. Heb alle planningen voor de komende drie maanden er al uit gestuurd, rapportages zijn op 1 na klaar maar daar moet een collega nog wat aan doen.
heb zo 1 overleg staan van 20 minuten en verder ben ik nu maar aan het kijken of ik een collega kan helpen
Hier zijn ze een hele kerstmarkt op aan het bouwen voor de kerstborrel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me echt niet op m’n werk concentreren
en dsn thuis beeldscherm staren?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 3 kwartier naar beeldscherm staren en dan afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |