ga je geld doneren?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
T geZ. Tompouce er bij.
3fm stream op de TV.
misschien dat ik via https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok wel een bijdrage doequote:
kleine bijdrage gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dat ik via https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok wel een bijdrage doe
Dat is nog dieper zinken dan Fortnite spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga je zo voor de supermarkt bedelen of anderen voor je geen drank willen kopen.
Ik weet tenminste hoe ik niveau spelquote:
Ja, had ik ook. Dat was wel ff schrikken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus tering kut ik dacht dat @:ang3l overleden was.
Ik denk dat het verwijst naar in een graf liggenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:57 schreef Karzai het volgende:
Zou onder een steen liggen ook een spreekwoord uit Drenthe zijn ivm met die hunebedden daar?
En alles wat gestolen wordt, wordt terug genomen, zoals hij nu ook bij Oekraïne doet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poetin
"Alles wat gestolen wordt, moet worden teruggegeven". Dat geldt vast niet voor hem.
t zou zomaar de broer van die taco kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poetin
"Alles wat gestolen wordt, moet worden teruggegeven". Dat geldt vast niet voor hem.
Maar Poetin steelt niet, hij neemt gewoon terug wat ooit van hem wasquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poetin
Dat oefende hij vast niet voor de spiegel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poetin
trek je ze ook regelmatig aan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch weer mysteryshirts ( + sjaal) besteld en nu wil ik echt wachten tot er een WK-actie komt, waarbij je een landenshirt als mysteryshirt kan bestellen.
[ afbeelding ]
klinkt goedquote:
geef oliebollenquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben weer thuis en ik heb oliebollen. 🙌🏼
waarom haal je er dan niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |