Ik zou wat pluche beestjes bij de kringloop halen die hij in stukken kan scheurenquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nog een kerstcadeau kopen voor mezelf en Âmbar?
Of slaan we dit jaar gewoon over?
Hoort wel bij deze dagen he ik vind het ook niet erg. Zij het niet dat ik 2de Kerst in de avond een BBQ hebquote:
creatiefquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoort wel bij deze dagen he ik vind het ook niet erg. Zij het niet dat ik 2de Kerst in de avond een BBQ heb
Koud vooral lijkt mij. Maar goed we gaan het zien misschien valt het wel meequote:
Hij laat ze redelijk heel. Karton verscheurd hij graag dus hij krijgt wel een doosquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou wat pluche beestjes bij de kringloop halen die hij in stukken kan scheuren
Awhh, wat lief.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij legt elke dag een paar cadeautjes klaar buiten voor mij
Lekker genieten dus van je vrije tijdquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor weekend. Kerstvakantie. Nooit meer werken dit jaar.
gamen is ook werkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor weekend. Kerstvakantie. Nooit meer werken dit jaar.
huehuequote:Op vrijdag 19 december 2025 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij laat ze redelijk heel. Karton verscheurd hij graag dus hij krijgt wel een doos
Je kan ze het beste omschrijven als geurbommen, handwerkers, bommen om naar enge mannen te gooien, dat soort dingenquote:
Werk je nu bij de post?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Voorlaatste pakketje is nu ook bezorgd
Het is nog nooit zo soepel gegaan voor kerst
Met de stapel pakketjes bij mij in huis zou je dat wel gaan denken.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
moin denk dat ze in de schilderswijk al begonnen zijn met vuurwerk en auto's in de brand steken en matten met de politie?
Echt zo'n blik van. "Ik doe toch niks"quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Heel onschuldig op het tafeltje gaan liggen.. alsof ze niet die plant kapot wil kauwen achter haar.
[ link | afbeelding ]
Je zou bijna geloven dat ze onschuldig is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt zo'n blik van. "Ik doe toch niks"
Ah....quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan ze het beste omschrijven als geurbommen, handwerkers, bommen om naar enge mannen te gooien, dat soort dingen
Ben je wat leuks aan het bouwen dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met de stapel pakketjes bij mij in huis zou je dat wel gaan denken.
een dozenfort.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je wat leuks aan het bouwen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |