SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Omdat ik ook wel zin in pizza heb maar geen zin heb om te bestellen.quote:
Oh. Dat is sipquote:Op woensdag 17 december 2025 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel zin in pizza heb maar geen zin heb om te bestellen.
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb maandag nog pizza laten komen..
Al die kaas zo over z'n hand laten spuitenquote:
Ik deel ditquote:
Had ik bij nader inzien ook moeten doenquote:
immer sipperdepipquote:
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroegquote:Op woensdag 17 december 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen mijn (foute) kerstrui van de Grinch aan op het werk
Goorgonzola met sliertjes en bonkjesquote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kijk je nooit meer hetzelfde naar 'mozzarella'.
buffelstierencumquote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kijk je nooit meer hetzelfde naar 'mozzarella'.
oh, dan heb ik gelukkig vrijquote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroeg
Goorlie de poorliequote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goorgonzola met sliertjes en bonkjes
Morgen kerstborrel op het werk, vandaarquote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroeg
Show offquote:Op woensdag 17 december 2025 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ga nu naar de sportschool.
Lekker dan. Schenk je nietsvermoedend een glas thee, spat het glas uit elkaar en kun je met een gezicht vol met scherven naar de spoedeisende hulpquote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
iemand theeglazen van Dille en Kamille gekocht?
[ afbeelding ]
drink gewoon uit een mokquote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna je hele gezicht in verband wikkelenquote:Op woensdag 17 december 2025 16:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Lekker dan. Schenk je nietsvermoedend een glas thee, spat het glas uit elkaar en kun je met een gezicht vol met scherven naar de spoedeisende hulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarna je hele gezicht in verband wikkelenDat is daarna wel nodig inderdaad... BloedbadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed dat je het post, bedenk me dat mijn T koud wordt.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel net T geZ
Maar niet in glazen van Dille en Kamille
IJsT?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed dat je het post, bedenk me dat mijn T koud wordt.
neu t was nog warm. zodra het voorbij lauw is hoeft het voor mij nietquote:
45 komkommers?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
Woah, ik heb net 45 op de bank gelegen zonder hoesten
Hopelijk vanavond lang genoeg om in slaap te vallen
45 haaknaaldenquote:
en dan kon je er zelf ook nog bij liggen?quote:
Ja zo groot zijn die haaknaalden nietquote:Op woensdag 17 december 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan kon je er zelf ook nog bij liggen?
Ik helaas niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier ook, geen zin om te koken.
Nee, want thee drink je niet uit een glas.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Oh taco's heb ik ook al te lang niet gehad.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar koken. Toch geen butter chicken maar taco;s met biefstuk.
Ook doe ik er pesto bij. Die maak ik zelf.
Hoe bevalt de auto?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
Aah 24 december tot 4 januari is de branderij dicht.
Oh thanks!quote:Op woensdag 17 december 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want thee drink je niet uit een glas.
Zolang Hedwig je maar herkentquote:Op woensdag 17 december 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Ik ga morgen denk ik een stuk van mijn haar laten knippen.
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zolang Hedwig je maar herkent
Sad. Dat wordt alleen stapjes dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, sportschool is t/m vandaag dicht
Net gelezenquote:Op woensdag 17 december 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de fans![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Victoriavlaai?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de fans![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Ja.. dacht al dat ik iets gemist had op de fotoquote:Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Victoriavlaai?lijkt gewoon kruimel....
@gianni61 of je ook nog even de vlaai kunt beoordelen.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De vlaaipolitie is gearriveerd.
met vlaai?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel echt naar de kerstvakantie af aan het tellen. Vrijdag kerstborrel en dan volgende week maandag + dinsdag nog even afremmen naar de kerstdagen.
Niet nog even een paniekprojectje tussendoor dat echt absoluut voor kerst klaar moet zijn?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel echt naar de kerstvakantie af aan het tellen. Vrijdag kerstborrel en dan volgende week maandag + dinsdag nog even afremmen naar de kerstdagen.
Ja dat.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Victoriavlaai?lijkt gewoon kruimel....
Gezapig einde van het jaar. Tijdens mijn eindejaarsgesprek ook meermaals ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet nog even een paniekprojectje tussendoor dat echt absoluut voor kerst klaar moet zijn?
Klinkt goed, zolang ze er geen lopend buffet van maken.quote:
Bohquote:
Kun je niet gaan roepen 'waar is de babi pangang'quote:Op woensdag 17 december 2025 19:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt goed, zolang ze er geen lopend buffet van maken.
Wij hebben morgen de kerstborrel, met thema Chinaen chinees eten dus..... Ik ga niet.
Bijzonder thema.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hebben morgen de kerstborrel, met thema Chinaen chinees eten dus..... Ik ga niet.
Babi Pambarquote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gaan roepen 'waar is de babi pangang'
Wij kregen voorheen op werk weleens een Victorientjequote:
Nee lijkt me niet. Ze vragen ook meestal om verkleed te komen.... hoe dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gaan roepen 'waar is de babi pangang'
klinkt goed.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijzonder thema.
Hier is het gewoon uitgebreide BBQ; daarna wat drinken en dan nog maar een keer de BBQ aan vermoed ik. Al ga ik braaf met de auto dus ga het niet al te gek maken.
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijzonder thema.
Hier is het gewoon uitgebreide BBQ; daarna wat drinken en dan nog maar een keer de BBQ aan vermoed ik. Al ga ik braaf met de auto dus ga het niet al te gek maken.
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:gianni61 of je ook nog even de vlaai kunt beoordelen.
dus ik vind het aannemelijk.quote:Victoriavlaai is een klassieke Limburgse vlaai met een zachte bodem (gistdeeg of kruimeldeeg), gevuld met gele room, stukjes appel en ananas, afgetopt met een royale laag slagroom, en bestrooid met geblakerd amandelschaafsel, soms met een vleugje advocaat.
Gaat die ook op de grill bij Mieke?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon een paar chopsticks meenemen en een kimono aantrekken en zeggen dat al die spleetoogjes toch hetzelfde zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef TaMieke het volgende:
Nee lijkt me niet. Ze vragen ook meestal om verkleed te komen.... hoe dan.
Kaaaaaaaaasquote:Op woensdag 17 december 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik vind andere dingen lekker
Die gaan alleen verkleed naar Castlefestquote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij ons in de gemiddelde werknemer te autistisch om iets van een themafeest te maken.
Oke omaquote:Op woensdag 17 december 2025 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag maar op tijd naar bed.![]()
Intensief dagje en ik voel m'n voeten/kuiten nog steeds.
Hier nog 2 dagen.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een foute ski pak.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja wij moesten ook gekleed gaan volgens thema want je kon een prijs winnen. Ik weet niet eens wat après ski gekleed gaan is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 17 december 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja wij moesten ook gekleed gaan volgens thema want je kon een prijs winnen. Ik weet niet eens wat après ski gekleed gaan is.
Beetje net als met carnaval alleen dan doe je er een skibril bij opquote:Op woensdag 17 december 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier wat inspiratie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
tijd om te scheren, epileren en laserenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik haar alles wat er après ski te maken heeft.
Ik neem morgen mijn kerstpakket in ontvangst, check of er iets fatsoenlijk te eten is en peer hem. Met een beetje mazzel ben ik 5 uur thuis
Ik vind wintersport geweldig, maar de après-ski vind ik niksquote:Op woensdag 17 december 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik neem morgen mijn kerstpakket in ontvangst, check of er iets fatsoenlijk te eten is en peer hem. Met een beetje mazzel ben ik 5 uur thuis
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die had waarschijnlijk helemaal geen zin om op te treden en gewoon een prijsje neergezet van 'nou ok voor dat bedrag wil ik nog wel even een uurtje komen jengelen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Vind de spijs in zulke stollen altijd maar smerigquote:
Hebben je collega’s tenminste ook een leuke dag.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet ook al wat er in zit, heb hem vandaag meegenomenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik weet al wat er in mijn kerstpakket zit![]()
we konden kiezen óf het pakket óf schenking aan goed doel, ik heb voor pakket gekozen.
Er zit wel verschil in de verschillende spijsen inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de spijs in zulke stollen altijd maar smerigGoede verse spijs is heerlijk, maar meestal is het niet te hachelen, dat probleem is er ook met gevulde koeken
Ik krijg hem morgen, maar ik wist het dus al ergens in septemberquote:Op woensdag 17 december 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet ook al wat er in zit, heb hem vandaag meegenomen
Neequote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Ja van die harde glazige is echt smerigquote:Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zit wel verschil in de verschillende spijsen inderdaad.
Vroeger moest ik de helft van de dingen die er in kwamen zelf ontwerpen en bestellen, dan is de verrassing er ook wel een beetje afquote:Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg hem morgen, maar ik wist het dus al ergens in september
Ja, dan is het inderdaad minder spann0nd en zoquote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger moest ik de helft van de dingen die er in kwamen zelf ontwerpen en bestellen, dan is de verrassing er ook wel een beetje af
Oh dat is wel lame haha.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger moest ik de helft van de dingen die er in kwamen zelf ontwerpen en bestellen, dan is de verrassing er ook wel een beetje af
En?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet ook al wat er in zit, heb hem vandaag meegenomen
Oh succes want die heb ik niet eens.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga heel je sokkenla volgieten met water![]()
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh succes want die heb ik niet eens.
Gevulde koeken van de bakkerquote:Op woensdag 17 december 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind de spijs in zulke stollen altijd maar smerigGoede verse spijs is heerlijk, maar meestal is het niet te hachelen, dat probleem is er ook met gevulde koeken
luiboeiquote:Op woensdag 17 december 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb een mandje op een plank staan in de kast.
BOSCHTIJGERINquote:Op woensdag 17 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
Bij het museum hadden we een tijdje dat we gevulde koeken 's ochtends afbakten, voor de verkoop de rest van de dag.
Bohhh dat rook altijd zo lekker.
En als ik ze dan nog warm aan het klaarleggen was dan "oeps" brak er wel eens eentje.
En weggooien is dan ook zonde natuurlijk. Dus dan maar kwaliteitscontrole door de kok en mij.
Dat zou echt gevaarlijk zijn voor mij want ik zou mijn eigen beste klant zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
Bij het museum hadden we een tijdje dat we gevulde koeken 's ochtends afbakten, voor de verkoop de rest van de dag.
En als ik ze dan nog warm aan het klaarleggen was dan "oeps" brak er wel eens eentje.
En weggooien is dan ook zonde natuurlijk. Dus dan maar kwaliteitscontrole door de kok en mij.
eten weggooien is sowieso zonde. Dan beter om ze even te testen inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
Boel met vreten, een partykookpan en een vvv-bonquote:
Die verse van de AH kunnen ook lekker zijn als ze ze niet te lang hebben gebakkenquote:
Etto Amaretto Parfetto!quote:
Ga jij met naakte voeten in je schoenen ????!!!!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh succes want die heb ik niet eens.
KIRBYquote:Op woensdag 17 december 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
Werkt ook goed hier in de Jumbo als ze net iets lekkers hebben afgebakken in de bakkerij en ik kom net binnen.
Heb het ook wel eens een collega zien doen met een punt appeltaart.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eten weggooien is sowieso zonde. Dan beter om ze even te testen inderdaad.
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ga jij met naakte voeten in je schoenen ????!!!!![]()
Dan moet je Ambar met je collega's delen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg natuurlijk een speciaal kerstpakket en die zit vol met spulletjes om van Ambar een kantoor hond te maken.
In mijn dromen
Had jij al gereageerd op de aanname dat jij het opwindend vindt om verbaal gekleineerd te worden?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verse van de AH kunnen ook lekker zijn als ze ze niet te lang hebben gebakken
Kantoorhondenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg natuurlijk een speciaal kerstpakket en die zit vol met spulletjes om van Ambar een kantoor hond te maken.
In mijn dromen
Heeft er iemand die aanname gedaan danquote:Op woensdag 17 december 2025 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had jij al gereageerd op de aanname dat jij het opwindend vindt om verbaal gekleineerd te worden?
Ja, hijquote:Op woensdag 17 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft er iemand die aanname gedaan dan
Rare snuiter dat het isquote:
Ik klopte enkel een voorzet van iemand anders in. Zeg ja, en je brengt de Kerst door met een gewillige vrouw (en hond). Verder verklap ik niet om wie het dan gaat.quote:
Zegquote:
Zegquote:
Ik zocht een vent voor muis, ik zie mezelf niet in die rolquote:Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik klopte enkel een voorzet van iemand anders in. Zeg ja, en je brengt de Kerst door met een gewillige vrouw (en hond). Verder verklap ik niet om wie het dan gaat.
Ik denk dat we geen keuze hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zocht een vent voor muis, ik zie mezelf niet in die rol
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik klopte enkel een voorzet van iemand anders in. Zeg ja, en je brengt de Kerst door met een gewillige vrouw (en hond). Verder verklap ik niet om wie het dan gaat.
"quote:
@essnhills, helpquote:Op woensdag 17 december 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen keuze hebben.
Sorry boze trekgeit !!!!!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus Kirby is toch geen Pokemon stomme mongool.
Bemoedigend dat essn deze post liked.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zocht een vent voor muis, ik zie mezelf niet in die rol
Ik onderschrijf dit. Jullie zijn meant to be.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
Blijf eens van mijn grmbl af
Die heb ik al gereserveerd
Denk dat jij je dan maar moet offeren aan muisquote:Op woensdag 17 december 2025 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik onderschrijf dit. Jullie zijn meant to be.
Neuh, onze kinks sluiten niet op elkaar aan. En ik ben een kattenmens.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij je dan maar moet offeren aan muis
Ja ik ben ook een kattenmens, maar denk dat we jou toch aan muis gaan aanbieden als trofeequote:Op woensdag 17 december 2025 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, onze kinks sluiten niet op elkaar aan. En ik ben een kattenmens.
We? Spreek je nu ook namens essn?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een kattenmens, maar denk dat we jou toch aan muis gaan aanbieden als trofee
Ja wij zijn een eenheidquote:Op woensdag 17 december 2025 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We? Spreek je nu ook namens essn?
Awwwwwquote:
Dus als ik je straks aanspreek als 'jullie' bedoel ik dus jou en muisquote:Op woensdag 17 december 2025 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We? Spreek je nu ook namens essn?
Dat is schattigquote:Op woensdag 17 december 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ik je straks aanspreek als 'jullie' bedoel ik dus jou en muisAirwiniemuis
gezouten cashewnootjes. Voor diner al friet opquote:Op woensdag 17 december 2025 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:DR_Flash wat hebben we vandaag te snacken bij het darten?
Een meter after eightquote:Op woensdag 17 december 2025 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:DR_Flash wat hebben we vandaag te snacken bij het darten?
Ik heb vorige week wel zo'n grote doos after eight meegenomen bij het kruidvatquote:
Je krijgt hem terug na kerstquote:Op woensdag 17 december 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
Na de pizza nog?quote:
Het resoneert wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ik je straks aanspreek als 'jullie' bedoel ik dus jou en muisAirwiniemuis
Ja is goed.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het resoneert wel.Zullen we dan maar @:ieniminimuis?
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je krijgt hem terug na kerst
Ja hoor. En heb jij een beetje goede tieten?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja is goed.
Kun je een beetje overweg met een stofzuiger?
Jeetjequote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor. En heb jij een beetje goede tieten?
Kan me ook niet voorstellen dat er nog plaats is naast Ambarquote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Het heeft alleen altijd weinig succes hier.
Als ik de verhalen mag geloven hier is dat ook zo.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat er nog plaats is naast Ambar
Straight to the pointquote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zelf straight!quote:
Waarom reageer je niet zo op die vraag over stofzuigen?quote:
Is toch best een goede vraag.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet zo op die vraag over stofzuigen?
Aan het werk zetten. Beetje opruimen, beetje schoonmaken.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat wil je met hem doen dan met Kerst
Nee en nu?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wil zij er een transactionele verstandhouding van maken. Dan leg ik ook nog een concrete eis op tafel.quote:
Geen kerstmaaltijd laten maken? Dat valt me van je tegen.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan het werk zetten. Beetje opruimen, beetje schoonmaken.
Oh nee kerst kan mij gestolen worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen kerstmaaltijd laten maken? Dat valt me van je tegen.
Ik denk dat het dan een eenzame Kerst wordt voor je.quote:
Je moet toch eten.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee kerst kan mij gestolen worden.
Hmmmquote:Op woensdag 17 december 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan het werk zetten. Beetje opruimen, beetje schoonmaken.
Ik heb geen eenzame Kerstdagen meer sinds ik die alleen hebquote:Op woensdag 17 december 2025 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan een eenzame Kerst wordt voor je.
Dat vind ik nou ook van mijn vraag.quote:
Je kan altijd mijn kat nog inhuren als je knuffels moet.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan een eenzame Kerst wordt voor je.
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen eenzame Kerstdagen meer sinds ik die alleen heb
Lief van je.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan altijd mijn kat nog inhuren als je knuffels moet.
Twee schapen in ruil voor een grmbl.quote:
Neequote:
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
Ach ik zal deze kerst ook voor het grootste deel alleen zijn. Maar ik heb jullie.![]()
Ohja top2000 is wel leukquote:Op woensdag 17 december 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
al zal ik hoofdzakelijk in het Top2000 topic zitten en de's van essie tellen
Ben toch wel wat meer waard hoop ikquote:Op woensdag 17 december 2025 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee schapen in ruil voor een grmbl.
Hangt er vanaf. Heb jij goede tetten?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben toch wel wat meer waard hoop ik
Drie kamelen?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben toch wel wat meer waard hoop ik
Daar ben ik meestal pas echt na kerstquote:Op woensdag 17 december 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
al zal ik hoofdzakelijk in het Top2000 topic zitten en de's van essie tellen
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
Nee niet echtquote:Op woensdag 17 december 2025 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Heb jij goede tetten?
Wanneer begint dat?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal pas echt na kerst
Ik ben er de eerste uren al bij.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal pas echt na kerst
Ik zag dat Living On My Own er uit isquote:Op woensdag 17 december 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er de eerste uren al bij.
Ik wil gewoon Queens Prophet's Song horen (tussen 3 en 4)
Daar zet jij en tig anderen eenbij. Maar ik vind het een
plaat
Wa voor?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:37 schreef gianni61 het volgende:
Ik moet misschien wel nog wat wat lego hebben voor de kerst
Dan slaap ik alquote:Op woensdag 17 december 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meteen 25 december om 0.00 uur
quote:
Geen idee. Er is op dit moment niet echt iets dat ik echt leuk vind.quote:
het scheelt dat de aynilslogan niet verplicht isquote:
De wat?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
het scheelt dat de aynilslogan niet verplicht is
all you need is love sloganquote:
Iets met niemand moet met kerst alleen zijn?quote:
jaquote:Op woensdag 17 december 2025 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iets met niemand moet met kerst alleen zijn?
Of juist welquote:Op woensdag 17 december 2025 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
als dat verplicht was lag je niet lekker in je bedje om 00.00
maar slaap je dan ook?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens een collega zien doen met een punt appeltaart.
Niks mis mee, en ze steekt er zo de taartschep in
"Oeps"
"Wil je ook een stukje?"
We zullen het nooit wetenquote:
EN GIZMOquote:Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
Ach ik zal deze kerst ook voor het grootste deel alleen zijn. Maar ik heb jullie.![]()
Nog heel eventjes hoorquote:Op woensdag 17 december 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
Goed plan. Laptop uit.
Gute Nacht Freunde
Ik zit nog ff te dampenquote:
Lucht dat een beetje op?quote:
Sommige sets vind ik echt akelig duur.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Er is op dit moment niet echt iets dat ik echt leuk vind.
Of het kost al 400 euro en dat vind ik dan weer veel te veel
Volgend jaar komen er wel weer allemaal leuke dingen.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, met kamille erin, lekker verzachtendquote:
Wat?!quote:Op woensdag 17 december 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag dat Living On My Own er uit is![]()
Kijk of je de Concorde nog ergens kunt scorenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wacht, klopt dit?quote:
quote:Living on My Own stond alleen in 2018 in de NPO Radio 2 Top 2000, op plek 1676.
Vind ik niet zo erg tbhquote:Op woensdag 17 december 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag dat Living On My Own er uit is![]()
Maar ik welquote:Op woensdag 17 december 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik niet zo erg tbh
Ik kan me vrij weinig van gisteren herinneren.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Hadden we het gisteren toch al over?
Wilde nacht gehad?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan me vrij weinig van gisteren herinneren.
Lekker dampenquote:
Hey ballie, alle bestellingen al zo'n beetje binnen voor je studio's en appartement?quote:
Morgen komen de eerste dingen van ikea zoals de matrassen. en vandaag zouden ook de boompjes geplant worden maar die persoon die het zou doen blijkt niet meer te kunnen dus nu zoeken ze iemand anders. Ik gok er nu op dat het na kerst klaar isquote:Op donderdag 18 december 2025 01:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey ballie, alle bestellingen al zo'n beetje binnen voor je studio's en appartement?
Wanneer is de grande opening?
Spannend hoorquote:Op donderdag 18 december 2025 01:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen komen de eerste dingen van ikea zoals de matrassen. en vandaag zouden ook de boompjes geplant worden maar die persoon die het zou doen blijkt niet meer te kunnen dus nu zoeken ze iemand anders. Ik gok er nu op dat het na kerst klaar is
Ja hoop het wel maar nu zag ik gisteren dat ze achter mij nu beginnen met 4 andere huizen te bouwen dus dat gaat veel overlast geven. Maar he gisteren ook mijn Thaise buurvrouw ontmoet die ook een huis heeft gebouwd voor verhuur en we denken dat we het dan maar met korting moeten aanbieden vanwege het geluidsoverlast.quote:Op donderdag 18 december 2025 01:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Spannend hoor![]()
Verwacht je dit jaar ook nog te verhuren?
Of komen er eerst bekenden in om proef te draaien zoals vaak in Ik Vertrek of Het Roer Om?
Hmm, das minder leuk ja. Met wat korting voor de overlast en zonder internet lukt het vast welquote:Op donderdag 18 december 2025 02:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoop het wel maar nu zag ik gisteren dat ze achter mij nu beginnen met 4 andere huizen te bouwen dus dat gaat veel overlast geven. Maar he gisteren ook mijn Thaise buurvrouw ontmoet die ook een huis heeft gebouwd voor verhuur en we denken dat we het dan maar met korting moeten aanbieden vanwege het geluidsoverlast.
Maar via via had ik al een verzoek voor iemand die een week zoekt vanaf 29 dec. Geloof ik
Hoop dat je lekker slaapt floryquote:Op donderdag 18 december 2025 02:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm, das minder leuk ja. Met wat korting voor de overlast en zonder internet lukt het vast wel![]()
Kunnen ze gelijk ook laten weten als ze nog iets missen of wat anders hadden gewild enzo.
Ik ga weer een poging doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |