Lekker dan. Schenk je nietsvermoedend een glas thee, spat het glas uit elkaar en kun je met een gezicht vol met scherven naar de spoedeisende hulpquote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
iemand theeglazen van Dille en Kamille gekocht?
[ afbeelding ]
drink gewoon uit een mokquote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna je hele gezicht in verband wikkelenquote:Op woensdag 17 december 2025 16:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Lekker dan. Schenk je nietsvermoedend een glas thee, spat het glas uit elkaar en kun je met een gezicht vol met scherven naar de spoedeisende hulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarna je hele gezicht in verband wikkelenDat is daarna wel nodig inderdaad... BloedbadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed dat je het post, bedenk me dat mijn T koud wordt.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel net T geZ
Maar niet in glazen van Dille en Kamille
IJsT?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed dat je het post, bedenk me dat mijn T koud wordt.
neu t was nog warm. zodra het voorbij lauw is hoeft het voor mij nietquote:
45 komkommers?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
Woah, ik heb net 45 op de bank gelegen zonder hoesten
Hopelijk vanavond lang genoeg om in slaap te vallen
45 haaknaaldenquote:
en dan kon je er zelf ook nog bij liggen?quote:
Ja zo groot zijn die haaknaalden nietquote:Op woensdag 17 december 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan kon je er zelf ook nog bij liggen?
Ik helaas niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier ook, geen zin om te koken.
Nee, want thee drink je niet uit een glas.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Oh taco's heb ik ook al te lang niet gehad.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar koken. Toch geen butter chicken maar taco;s met biefstuk.
Ook doe ik er pesto bij. Die maak ik zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |