SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Omdat ik ook wel zin in pizza heb maar geen zin heb om te bestellen.quote:
Oh. Dat is sipquote:Op woensdag 17 december 2025 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel zin in pizza heb maar geen zin heb om te bestellen.
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb maandag nog pizza laten komen..
Al die kaas zo over z'n hand laten spuitenquote:
Ik deel ditquote:
Had ik bij nader inzien ook moeten doenquote:
immer sipperdepipquote:
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroegquote:Op woensdag 17 december 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen mijn (foute) kerstrui van de Grinch aan op het werk
Goorgonzola met sliertjes en bonkjesquote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kijk je nooit meer hetzelfde naar 'mozzarella'.
buffelstierencumquote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kijk je nooit meer hetzelfde naar 'mozzarella'.
oh, dan heb ik gelukkig vrijquote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroeg
Goorlie de poorliequote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goorgonzola met sliertjes en bonkjes
Morgen kerstborrel op het werk, vandaarquote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroeg
Show offquote:Op woensdag 17 december 2025 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ga nu naar de sportschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |