SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Omdat ik ook wel zin in pizza heb maar geen zin heb om te bestellen.quote:
Oh. Dat is sipquote:Op woensdag 17 december 2025 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel zin in pizza heb maar geen zin heb om te bestellen.
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb maandag nog pizza laten komen..
Al die kaas zo over z'n hand laten spuitenquote:
Ik deel ditquote:
Had ik bij nader inzien ook moeten doenquote:
immer sipperdepipquote:
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroegquote:Op woensdag 17 december 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen mijn (foute) kerstrui van de Grinch aan op het werk
Goorgonzola met sliertjes en bonkjesquote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kijk je nooit meer hetzelfde naar 'mozzarella'.
buffelstierencumquote:Op woensdag 17 december 2025 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Zo kijk je nooit meer hetzelfde naar 'mozzarella'.
oh, dan heb ik gelukkig vrijquote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroeg
Goorlie de poorliequote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goorgonzola met sliertjes en bonkjes
Morgen kerstborrel op het werk, vandaarquote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag is pas foute kersttruiendag... je bent een dag te vroeg
Show offquote:Op woensdag 17 december 2025 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ga nu naar de sportschool.
Lekker dan. Schenk je nietsvermoedend een glas thee, spat het glas uit elkaar en kun je met een gezicht vol met scherven naar de spoedeisende hulpquote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
iemand theeglazen van Dille en Kamille gekocht?
[ afbeelding ]
drink gewoon uit een mokquote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna je hele gezicht in verband wikkelenquote:Op woensdag 17 december 2025 16:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Lekker dan. Schenk je nietsvermoedend een glas thee, spat het glas uit elkaar en kun je met een gezicht vol met scherven naar de spoedeisende hulp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarna je hele gezicht in verband wikkelenDat is daarna wel nodig inderdaad... BloedbadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed dat je het post, bedenk me dat mijn T koud wordt.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel net T geZ
Maar niet in glazen van Dille en Kamille
IJsT?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed dat je het post, bedenk me dat mijn T koud wordt.
neu t was nog warm. zodra het voorbij lauw is hoeft het voor mij nietquote:
45 komkommers?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
Woah, ik heb net 45 op de bank gelegen zonder hoesten
Hopelijk vanavond lang genoeg om in slaap te vallen
45 haaknaaldenquote:
en dan kon je er zelf ook nog bij liggen?quote:
Ja zo groot zijn die haaknaalden nietquote:Op woensdag 17 december 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan kon je er zelf ook nog bij liggen?
Ik helaas niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier ook, geen zin om te koken.
Nee, want thee drink je niet uit een glas.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Oh taco's heb ik ook al te lang niet gehad.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar koken. Toch geen butter chicken maar taco;s met biefstuk.
Ook doe ik er pesto bij. Die maak ik zelf.
Hoe bevalt de auto?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
Aah 24 december tot 4 januari is de branderij dicht.
Oh thanks!quote:Op woensdag 17 december 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want thee drink je niet uit een glas.
Zolang Hedwig je maar herkentquote:Op woensdag 17 december 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Ik ga morgen denk ik een stuk van mijn haar laten knippen.
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zolang Hedwig je maar herkent
Sad. Dat wordt alleen stapjes dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, sportschool is t/m vandaag dicht
Net gelezenquote:Op woensdag 17 december 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de fans![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Victoriavlaai?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de fans![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Ja.. dacht al dat ik iets gemist had op de fotoquote:Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Victoriavlaai?lijkt gewoon kruimel....
@gianni61 of je ook nog even de vlaai kunt beoordelen.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
De vlaaipolitie is gearriveerd.
met vlaai?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel echt naar de kerstvakantie af aan het tellen. Vrijdag kerstborrel en dan volgende week maandag + dinsdag nog even afremmen naar de kerstdagen.
Niet nog even een paniekprojectje tussendoor dat echt absoluut voor kerst klaar moet zijn?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel echt naar de kerstvakantie af aan het tellen. Vrijdag kerstborrel en dan volgende week maandag + dinsdag nog even afremmen naar de kerstdagen.
Ja dat.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Victoriavlaai?lijkt gewoon kruimel....
Gezapig einde van het jaar. Tijdens mijn eindejaarsgesprek ook meermaals ter sprake gekomen.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet nog even een paniekprojectje tussendoor dat echt absoluut voor kerst klaar moet zijn?
Klinkt goed, zolang ze er geen lopend buffet van maken.quote:
Bohquote:
Kun je niet gaan roepen 'waar is de babi pangang'quote:Op woensdag 17 december 2025 19:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt goed, zolang ze er geen lopend buffet van maken.
Wij hebben morgen de kerstborrel, met thema Chinaen chinees eten dus..... Ik ga niet.
Bijzonder thema.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hebben morgen de kerstborrel, met thema Chinaen chinees eten dus..... Ik ga niet.
Babi Pambarquote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gaan roepen 'waar is de babi pangang'
Wij kregen voorheen op werk weleens een Victorientjequote:
Nee lijkt me niet. Ze vragen ook meestal om verkleed te komen.... hoe dan.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gaan roepen 'waar is de babi pangang'
klinkt goed.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijzonder thema.
Hier is het gewoon uitgebreide BBQ; daarna wat drinken en dan nog maar een keer de BBQ aan vermoed ik. Al ga ik braaf met de auto dus ga het niet al te gek maken.
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijzonder thema.
Hier is het gewoon uitgebreide BBQ; daarna wat drinken en dan nog maar een keer de BBQ aan vermoed ik. Al ga ik braaf met de auto dus ga het niet al te gek maken.
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:gianni61 of je ook nog even de vlaai kunt beoordelen.
dus ik vind het aannemelijk.quote:Victoriavlaai is een klassieke Limburgse vlaai met een zachte bodem (gistdeeg of kruimeldeeg), gevuld met gele room, stukjes appel en ananas, afgetopt met een royale laag slagroom, en bestrooid met geblakerd amandelschaafsel, soms met een vleugje advocaat.
Gaat die ook op de grill bij Mieke?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |