Nee hier alleen goed volkquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hier dacht ik
ik kijk dann 2te lauf
Die is pas later ... 2 Kathas al DNFquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hier dacht ik
ik kijk dann 2te lauf
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is daar al een jury uitspraak over?
had ik geahntquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is pas later ... 2 Kathas al DNF
Die keek je zonder geluid?quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we dan toch oudjes gaan doen:
Bekijk deze YouTube-video
Nee?quote:
Hey Pullupquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
gev me weer einlass ,ik moet punten maken
quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:48 schreef chufi het volgende:
Trouwens ik moest de groeten van Herman hier doen.... bij deze dus...
Oh dat is leukquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:48 schreef chufi het volgende:
Trouwens ik moest de groeten van Herman hier doen.... bij deze dus...
En dat is een maand extra strafquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hey Marcquote:
Ik hoop dat je snel weer mee mag doen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
ik had bijna vandaag hier beginnen punten te telen
Ik ben daar geen mod Mario en bemoei mij daar ook niet mee. Kan er ook niets aan doen die knopjes heb ik niet En Deisyy wil niet dat wij het er hier over DTS hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hier niet zeuren over punten, vakantie en DTSquote:
nou, het herstellen van een monumentaal pand op last van een dwangsom na 20 jaar vind ik niet eens zo slechtquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:07 schreef pullup het volgende:
https://www.parool.nl/ned(...)7Qn5ItMfTdpt4X9fdPwQ
Beter doen ze wat nuttigs daar
Ik ben ook heel blijquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, het herstellen van een monumentaal pand op last van een dwangsom na 20 jaar vind ik niet eens zo slecht
Leuke video, vrolijk liedje jaquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lilly Allen is leuk
Die uitgerekte kont is helaas wel een soort schoonheid ideaal geworden.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
ik had bijna vandaag hier beginnen punten te telen
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie heeft er een tijdje terug lopen stampen in de Alpen?
Nou he
Zo bijzonder zijn die niet hoor ... 40 jaar geleden moest ik al met mn schoonvader mee naar een plek met van de voetafdrukken ...quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Nou he
Vies wijfquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Lilly Allen is leuk
Ik vind haar muziek leukquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vies wijfEn doet lacherig en heul stoer over gepleegde abortussen
. Plus ze stinkt for sure:|W
Tennis le gende R. Vogels?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Nou he
Mooi!quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:39 schreef mario390 het volgende:
we was 2 lost souls swimming in a fish bowl....![]()
wat?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:46 schreef RedShoe het volgende:
'67' uitgeroepen tot Kinderwoord van het Jaar 2025
Wist ik toch!quote:
'67' uitgeroepen tot Kinderwoord van het Jaar 2025quote:
Nee het zegt me even niets, maar vind het wel heel liefquote:
Goed jaarquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
'67' uitgeroepen tot Kinderwoord van het Jaar 2025
Ik las het.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist ik toch!
Lily is net van haar overspelige man af, dat levert wel weer leuke liedjes ook.
Ken je niet? Gebrek aan je opvoedingquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het zegt me even niets, maar vind het wel heel lief
Zo erg is ze toch niet?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik las het.
Was eigenlijk al ever verbaasd dat er ooit een kerel op die psycho gekropen is
Ik zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ken je niet? Gebrek aan je opvoeding
dat is WYWHquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het zegt me even niets, maar vind het wel heel lief
Echt wel. Niet overdreven, hoor. Zwaar tokkie-geval met zero geweten. DSM-5 all overrrrquote:
Jij ruikt ze van veraf hequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt wel. Niet overdreven, hoor. Zwaar tokkie-geval met zero geweten. DSM-5 all overrrr
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodra ik ook in het hiernamaals ben.
quote:
Pink Floydquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ... maar als je dat liedje hoort herken je het zeker wel.
Dat is dat liedjequote:Op dinsdag 16 december 2025 21:16 schreef mario390 het volgende:
dat is ook pink floyd
we was 2 lost souls swimming in a fish bowl....
Tuurlijk ken ik die.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ... maar als je dat liedje hoort herken je het zeker wel.
Ken je klassiekersquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #338 (16.12.2025)
I scored 631/1000🎟️🍿
1️⃣📍4.3K km - 🗓️0 yrs - 🥈127/200
2️⃣📍719 km - 🗓️60 yrs - 🥉78/200
3️⃣📍2.8K km - 🗓️0 yrs - 🥈142/200
4️⃣📍14.0 km - 🗓️1 yrs - 🥇198/200
5️⃣📍3.5K km - 🗓️21 yrs - 🥉86/200
https://movies.whentaken.com
Die derde herkende ik gelijk Ferris BuellerEén van mijn favoriete films, die lompe gozer achterin die cabrio
[ link | afbeelding ]
Wil je zo winnen dan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:56 schreef chufi het volgende:
Ik wacht in het vervolg wel tot een aantal antwoorden weggegeven worden 23:45 morgenavond
Nee, maar het is min of meer een hint om pas te wachten tot de na middernacht om er over te beginnen ...quote:
Heb je een punt en begreep ik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar het is min of meer een hint om pas te wachten tot de na middernacht om er over te beginnen ...
Ja jesus zeg, zijn er regels dan? Het is toch voor de lol.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:56 schreef chufi het volgende:
Ik wacht in het vervolg wel tot een aantal antwoorden weggegeven worden 23:45 morgenavond
Of spoilertags gebruiken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar het is min of meer een hint om pas te wachten tot de na middernacht om er over te beginnen ...
1986 en de plaats was ik wel wat uit de richtingquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je een punt en begreep ik.
Het is een kud waaif, maar denk dat ze het niet express deed.
Toch verdient ze een![]()
Is het allemaal zo serieus dan? Teringquote:
Neeeeee, jij was fout, meisjequote:Op dinsdag 16 december 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus zeg, zijn er regels dan? Het is toch voor de lol.
Nah...zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het allemaal zo serieus dan? Tering
Kut nummerquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nah...zo moeilijk is het niet.![]()
![]()
Dit komt allemaal in een lijstquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga je dan de boel niet meer verraden?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]Misschien toch maar een apart topic @:Puzzie
Ja weet ik , maar als ik bij Mathilda bv had aangegeven dat die film volgens mij toch echt in een ander tijdperk speelde dan het jaar dat ie gemaakt werd ...quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus zeg, zijn er regels dan? Het is toch voor de lol.
Verdikkemequote:Op dinsdag 16 december 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga je dan de boel niet meer verraden?
Ik heb het jaartal van Ferris ook opgezocht hoor, jaren tachtig maar welkequote:Op dinsdag 16 december 2025 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Als je vals wil spelen kan je dat toch wel met dit spel. Het is toch voor de leuk.
Keuze uit 10quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het jaartal van Ferris ook opgezocht hoor, jaren tachtig maar welke
Ik had er nog één goed (jaar) maar dat was dan weer puur gokwerk, anyway leuk om te doen.quote:
I know..quote:
Ach jesus gaat hij die hele zooi nu hier ophoesten. Haal die ONZ ban er even af modsquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:27 schreef chufi het volgende:
Oh ja het is weer topX000 muzieklijsten eind van het jaar ... Welk nummer luistert Mario
Zet er Girl voor en je weet het...quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:27 schreef chufi het volgende:
Oh ja het is weer topX000 muzieklijsten eind van het jaar ... Welk nummer luistert Mario
Oef spoiler alertquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:28 schreef RedShoe het volgende:
Ik zat er met een vraag wel ver naast. Ik dacht India, maar het was Mexico blijkbaar. Dat zijn nogal wat kilometers.
nee klopt nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zet er Girl voor en je weet het...
Ja eigenlijk welquote:
Dan weet ik het niet.quote:
Toffe docu over die lui gezien op Netflix. Zwaar triest verhaal eigenlijk, die éne gast woont hier in Nederland met zijn gezin.quote:
En badeendjes.quote:
Goeie tip.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe docu over die lui gezien op Netflix. Zwaar triest verhaal eigenlijk, die éne gast woont hier in Nederland met zijn gezin.
Keutelkoning, ga je nu niet weer hierow de hele tijd over alle klasseringen van elk nummer lopen blaten!?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:36 schreef mario390 het volgende:
het was b.adams hoor
milli vanilli is keutelpop
En die andere heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik weet dat ze zelf niet zongen. Dat was wel een rel toen.
Door deze sc!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die andere heeft zelfmoord gepleegd.
Nee Elton heeft één nummer gemaakt wat ik mooi vind en dat is "This is your song" Nou ja ik vind "I'm stil standing wel vrolijk" Voor de rest heb ik er helemaal niks mee. Dus Sorryquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat het je raakt in het diepste punt van je ziel?
Ja jonge jongens die eigenlijk gebruikt werden en zich héél wat voelde. Nu is het niet eens raar dat de meeste niet live zingen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik weet dat ze zelf niet zongen. Dat was wel een rel toen.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Keutelkoning, ga je nu niet weer hierow de hele tijd over alle klasseringen van elk nummer lopen blaten!?
Goffer.quote:
Ik vind alleen I'm still standing leuk van hem. Dus jij vind er al 1 meer leuk dan ik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Elton heeft één nummer gemaakt wat ik mooi vind en dat is "This is your song" Nou ja ik vind "I'm stil standing wel vrolijk" Voor de rest heb ik er helemaal niks mee. Dus Sorry
Ok op ignore, oh dat kan ik niet meerquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:43 schreef sly-nl het volgende:
Nog maar een keer voor Sourtjuh
Laten we allemaal meezingen met Sjon: als een zwakbegaafd gezin in warme kerstsferen![]()
What've I gotta do to make you love me?
What've I gotta do to make you care?
What do I do when lightning strikes me?
And I wake up and find that you're not there
What've I gotta do to make you want me?
Mmm hmm, what've I gotta do to be heard?
What do I say when it's all over?
And sorry seems to be a hardest word
It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's gettin' more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Ohh, it seems to me
That sorry seems to be the hardest word
It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's gettin' more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Ohh, it seems to me
That sorry seems to be the hardest word
What do I do to make you love me?
What have I got to do to be heard?
What do I do when lightning strikes me?
What have I got to do?
What have I got to do?
When sorry seems to be the hardest word
Ooh yeah, sorry seems to be the hardest w
Soms gaat het wel te ver hier met schunnigheden, afpersing en intimidatiequote:Op dinsdag 16 december 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Zo erg zijn we nou ook weer niet he.
Dat zijn juist de leuke dingen hier.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Soms gaat het wel te ver hier met schunnigheden, afpersing en intimidatie
Dan heb ik zeker wat gemist.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zijn juist de leuke dingen hier.
Wanneer mag je weer posten in DTT?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zei ik bedoelde b.adams
milli v.. word ik niks posten
Zijn de rayonhoofden al aan het prikken dan?quote:
Nee joh, ik lul gewoon dom mee met Sly. Alhoewel er af en toe wel schunnigheden voorkomen maar voor de rest heb ik geen afpersing of intimidatie gelezen hier.quote:
Schietpartij in het centrum vanavond.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn de rayonhoofden al aan het prikken dan?
Doe je m wel te kort, die ouwe dweepnicht, Sjokowz. Rocketman is toch echt wel top!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind alleen I'm still standing leuk van hem. Dus jij vind er al 1 meer leuk dan ik.
Ohw, dat is kut.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schietpartij in het centrum vanavond.
Omdat het ijs te dun was? Of ben je serieus?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook wel leuk maar de meeste nummers vind ik niet leuk van hem, hij zelf vind ik dan wel weer geinig. Vroeger dan tenminste.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je m wel te kort, die ouwe dweepnicht, Sjokowz. Rocketman is toch echt wel top!
We zijn tenslotte Coke hoofdstad van Nederlandquote:
Het was echt loos, las ik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn tenslotte Coke hoofdstad van Nederland.
Hier is het pas nieuws als er een weekje niet wordt geschoten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat het ijs te dun was? Of ben je serieus?
Ohw daarom woon je daar.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil ook niet meer tussen vuurwerk of echte schoten ..quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier is het pas nieuws als er een weekje niet wordt geschoten.
Het was in het nieuws dus nu krijg je die toerisme daarquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is net Amsterdam...quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al die boeren op hun trekkers naar Ljauwert "nah Mien, ik ga ock maar es kook prober'n"quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was in het nieuws dus nu krijg je die toerisme daar
Op de nieuwstad ook nog. Daar zullen veel camera's hangen.quote:
Je Engels is een stuk beter dan je Nederlands, ouwe copy-paste meisterquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:55 schreef mario390 het volgende:
Can you imagine when this race is won?
Turn our golden faces into the sun![]()
![]()
Powned was hier laatst om te kijken hoe snel ze een grammetje konden scoren. Dat lukte vrij snel. Maar je kon vrij duidelijk zien waar het vandaan kwam dus heeft de politie toch maar even een kijkje genomen en nu is het pand gesloten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was in het nieuws dus nu krijg je die toerisme daar
Moet ie misschien altijd in het Engels posten hier, begrijp ik hem misschien eindelijk beter.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je Engels is een stuk beter dan je Nederlands, ouwe copy-paste meister
Hij kent alleen songtekstenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet ie misschien altijd in het Engels posten hier, begrijp ik hem misschien eindelijk beter.
De dealers zijn nog een beetje dom dusquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Powned was hier laatst om te kijken hoe snel ze een grammetje konden scoren. Dat lukte vrij snel. Maar je kon vrij duidelijk zien waar het vandaan kwam dus heeft de politie toch maar even een kijkje genomen en nu is het pand gesloten.
Denk het ook wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op de nieuwstad ook nog. Daar zullen veel camera's hangen.
En Nederlandse sexsboekjes uit de jaren 70quote:
De Candy en de Tukquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En Nederlandse sexsboekjes uit de jaren 70
om dat me niemand verteld hoe werktquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom speel je dat movie-spel dan niet ..
It's a little bit funnyquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:03 schreef sly-nl het volgende:
Verhip, moet ook nog wat doen.
Nighty
Deze gaat ook nog wel, Chocowz. Kwam net langs..
Mazzel![]()
Was ook niet echt heel slim.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
De dealers zijn nog een beetje dom dus
De badminton boysquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En Nederlandse sexsboekjes uit de jaren 70
Deze gaat een beetje, shit, toch meer die ik wel geinig vind van Elton.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:03 schreef sly-nl het volgende:
Verhip, moet ook nog wat doen.
Nighty
Deze gaat ook nog wel, Chocowz. Kwam net langs..
Mazzel![]()
Dat kun je toch lezen in de spelregelsquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat me niemand verteld hoe werkt
Houd je rustagh hierquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze gaat een beetje, shit, toch meer die ik wel geinig vind van Elton.![]()
Laters.
Dat was die ander van de twee die ik noemde muts ..........quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Deze gaat een beetje, shit, toch meer die ik wel geinig vind van Elton.![]()
Laters.
Neuhquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut nummerquote:
Ohw, dat ken en zijn er nu dus 3 die ik wel aankan van hem.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was die ander van de twee die ik noemde muts ..........
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat ken en zijn er nu dus 3 die ik wel aankan van hem.
Verschrikkelijkquote:
quote:
Nou ja zeg.quote:
Ja phoepoe Diana huil huilquote:
ja maar dat is niet duitsquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je toch lezen in de spelregels
Je hoeft maar 2 keer te klikken, maar is niks voor jou denk ik. De filmkeuze die jij hebt komt niet aan bod.quote:
Dus als ze een porno versie hadden, had ie het wel gekend.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft maar 2 keer te klikken, maar is niks voor jou denk ik. De filmkeuze die jij hebt komt niet aan bod.
Dit topic trek ineens allemaal lui met een slechte muziek smaak.quote:
Je bent op dreef vanavond.quote:
Oh gelukkig, ik ben niet de enige die dat dus merkt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit topic trek ineens allemaal lui met een slechte muziek smaak.
Gaga is ook vreselijk, ik luister 's morgens altijd 538 en daar draaien ze haar hit van nu constant. Afstandsbediening ligt naast mequote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah kijk, sommige liedjes van Gaga vind ik dan weer wel leuk. Deze overigens niet. Van dat clipje met Elton.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaga is ook vreselijk, ik luister 's morgens altijd 538 en daar draaien ze haar hit van nu constant. Afstandsbediening ligt naast me
Clipjes kijk ik niet, maar sowieso heel weinig wat ik leuk vind wat nu "populair" is. Deze vind ik wel erg tof.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah kijk, sommige liedjes van Gaga vind ik dan weer wel leuk. Deze overigens niet. Van dat clipje met Elton.
maar hoe will je dat heruitvinden hoveel kilometer de bijquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht je kunt Engels lezen> Translate dan
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
maa
[..]
maar hoe will je dat heruitvinden hoveel kilometer de bij
filmdraaien benotigt hebben??
Je moet uitrekenen hoeveel kilometers aan film ze hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
maa
[..]
Dat gaat tegenwoordig toch digitaal ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet uitrekenen hoeveel kilometers aan film hebben gebruikt.
Ik kijk soms maar luister meer en gewone radio luister ik nog amper. Dus ben niet meer echt op de hoogte van de muziek van nu.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Clipjes kijk ik niet, maar sowieso heel weinig wat ik leuk vind wat nu "populair" is. Deze vind ik wel erg tof.
Gokken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
maa
[..]
Je moet gewoon aangeven op de kaart waar het abspielt .. Zie je Ferris Bueller dan ga je denken welke stad is dat en als je dat dan weet (of denkt te weten) klik je dat aan op de kaart en dan moet je nog het juiste jaartal raden ..quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:22 schreef mario390 het volgende:
maa
[..]
Er zitten ook 2 in mijn oude jas.quote:
Charlotte en Bas.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten ook 2 in mijn oude jas.
Ik haat dat nummerquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou vooruit, deze is ook geinig. En past goed bij ons oudjes.
Jij kent ze ook?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten ook 2 in mijn oude jas.
Geinig? Klassiekier.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou vooruit, deze is ook geinig. En past goed bij ons oudjes.
aso als je jarenzahl errat dann kreg de kilometer angegevenquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon aangeven op de kaart waar het abspielt .. Zie je Ferris Bueller dan ga je denken welke stad is dat en als je dat dan weet (of denkt te weten) klik je dat aan op de kaart en dan moet je nog het juiste jaartal raden ..
Tuurlijk.quote:
Nee moet je ook ratenquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
aso als je jarenzahl errat dann kreg de kilometer angegeven
Is het al donderdagquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
aso als je jarenzahl errat dann kreg de kilometer angegeven
Dat is een oud liedje van Dorus.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft de muis met bas te maken?
Bas Muijs. GTST.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat heeft de muis met bas te maken?
Ok!quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gouwe ouwe. En geinig ja, geen topper voor mij.
Nee. Mot.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de charlotte heet toch muis met achternaam
Ze is wat classy in haar kleding en optreden. Ze hoeft het niet te hebben van ordinair gedoe of jurken van biefstuk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk soms maar luister meer en gewone radio luister ik nog amper. Dus ben niet meer echt op de hoogte van de muziek van nu.
En dit liedje nu opstaan, ik heb hem nog niet weg geklikt dus is dan wel ok. Denk niet dat ik hem veel zal gaan luisteren.
Je enquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de utopia charlotte heet muis
Het ging niet over utopia.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de utopia charlotte heet muis
Mijn god stop ermee, dit is te erg.quote:
Lol. Ik vind sommige liedjes gewoon leuk om te luisteren, lekkere beat heeft ze met sommige. De rest boeit me niet zo. Ieder zijn ding als ik er maar vrolijk van wordt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is wat classy in haar kleding en optreden. Ze hoeft het niet te hebben van ordinair gedoe of jurken van biefstuk.
Ja precies en met deze gaat het volume wat harderquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol. Ik vind sommige liedjes gewoon leuk om te luisteren, lekkere beat heeft ze met sommige. De rest boeit me niet zo. Ieder zijn ding als ik er maar vrolijk van wordt.
Ok, ons smaak verschil is weer duidelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god stop ermee, dit is te erg.
Bij mij met gagaquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en met deze gaat het volume wat harder
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god stop ermee, dit is te erg.
Mute hierquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij met gaga
Papapapapapokerface
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de charlotte heet toch muis met achternaam
Hier ook.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hebben met ingeklemmte ballen gezongen![]()
Rod vermaakt zich nog prima. Ouwe taaiequote:Op dinsdag 16 december 2025 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk die vind ik heel leuk en staat in 1 van mijn lijsten die ik regelmatig luister.
Hij was laatst ook ergens in de Gall & Gall.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Rod vermaakt zich nog prima. Ouwe taaie [ link | afbeelding ]
Onwijs sympathieke gast die Barry Gibb. Ook daar heb ik een docu van gezienquote:
Ja dat zag ik in VIquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was laatst ook ergens in de Gall & Gall.
En een knapperd vroeger. Jij kijkt ook veel docu's over artiesten, ik ook, is vaak interessant, vind ik. Ik kijk sowieso veel docu's.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Onwijs sympathieke gast die Barry Gibb. Ook daar heb ik een docu van gezien.
Hij maakt zijn eigen Whiskyquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was laatst ook ergens in de Gall & Gall.
Trusten Choco.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik ga proberen te slapen. Laters mensjes.
Stokert.quote:
Er is een leuke serie op NPO gaande, ik viel er per ongeluk in. En heb een aantal jaren terug gekeken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En een knapperd vroeger. Jij kijkt ook veel docu's over artiesten, ik ook, is vaak interessant, vind ik. Ik kijk sowieso veel docu's.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik ga proberen te slapen. Laters mensjes.
Hier donderdag..quote:Op woensdag 17 december 2025 00:01 schreef mario390 het volgende:
in duitse tv is kerstaktie zitten ze in
glashuis
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Rod vermaakt zich nog prima. Ouwe taaie [ link | afbeelding ]
Ik trek dat niet die AI dame.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |