Oh ja, die is ook wel leuk maar de meeste nummers vind ik niet leuk van hem, hij zelf vind ik dan wel weer geinig. Vroeger dan tenminste.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je m wel te kort, die ouwe dweepnicht, Sjokowz. Rocketman is toch echt wel top!
Bekijk deze YouTube-video
We zijn tenslotte Coke hoofdstad van Nederlandquote:
Het was echt loos, las ik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn tenslotte Coke hoofdstad van Nederland.
Hier is het pas nieuws als er een weekje niet wordt geschoten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schietpartij in het centrum vanavond.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat het ijs te dun was? Of ben je serieus?
Ohw daarom woon je daar.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil ook niet meer tussen vuurwerk of echte schoten ..quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier is het pas nieuws als er een weekje niet wordt geschoten.
Het was in het nieuws dus nu krijg je die toerisme daarquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is net Amsterdam...quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schietpartij in het centrum vanavond.
Al die boeren op hun trekkers naar Ljauwert "nah Mien, ik ga ock maar es kook prober'n"quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was in het nieuws dus nu krijg je die toerisme daar
Op de nieuwstad ook nog. Daar zullen veel camera's hangen.quote:
Je Engels is een stuk beter dan je Nederlands, ouwe copy-paste meisterquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:55 schreef mario390 het volgende:
Can you imagine when this race is won?
Turn our golden faces into the sun![]()
![]()
Powned was hier laatst om te kijken hoe snel ze een grammetje konden scoren. Dat lukte vrij snel. Maar je kon vrij duidelijk zien waar het vandaan kwam dus heeft de politie toch maar even een kijkje genomen en nu is het pand gesloten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was in het nieuws dus nu krijg je die toerisme daar
Moet ie misschien altijd in het Engels posten hier, begrijp ik hem misschien eindelijk beter.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je Engels is een stuk beter dan je Nederlands, ouwe copy-paste meister
Hij kent alleen songtekstenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet ie misschien altijd in het Engels posten hier, begrijp ik hem misschien eindelijk beter.
De dealers zijn nog een beetje dom dusquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Powned was hier laatst om te kijken hoe snel ze een grammetje konden scoren. Dat lukte vrij snel. Maar je kon vrij duidelijk zien waar het vandaan kwam dus heeft de politie toch maar even een kijkje genomen en nu is het pand gesloten.
Denk het ook wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op de nieuwstad ook nog. Daar zullen veel camera's hangen.
En Nederlandse sexsboekjes uit de jaren 70quote:
De Candy en de Tukquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En Nederlandse sexsboekjes uit de jaren 70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |