Keutelkoning, ga je nu niet weer hierow de hele tijd over alle klasseringen van elk nummer lopen blaten!?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:36 schreef mario390 het volgende:
het was b.adams hoor
milli vanilli is keutelpop
En die andere heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik weet dat ze zelf niet zongen. Dat was wel een rel toen.
Door deze sc!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die andere heeft zelfmoord gepleegd.
Nee Elton heeft één nummer gemaakt wat ik mooi vind en dat is "This is your song" Nou ja ik vind "I'm stil standing wel vrolijk" Voor de rest heb ik er helemaal niks mee. Dus Sorryquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat het je raakt in het diepste punt van je ziel?
Ja jonge jongens die eigenlijk gebruikt werden en zich héél wat voelde. Nu is het niet eens raar dat de meeste niet live zingen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik weet dat ze zelf niet zongen. Dat was wel een rel toen.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Keutelkoning, ga je nu niet weer hierow de hele tijd over alle klasseringen van elk nummer lopen blaten!?
Goffer.quote:
Ik vind alleen I'm still standing leuk van hem. Dus jij vind er al 1 meer leuk dan ik.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Elton heeft één nummer gemaakt wat ik mooi vind en dat is "This is your song" Nou ja ik vind "I'm stil standing wel vrolijk" Voor de rest heb ik er helemaal niks mee. Dus Sorry
Ok op ignore, oh dat kan ik niet meerquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:43 schreef sly-nl het volgende:
Nog maar een keer voor Sourtjuh
Laten we allemaal meezingen met Sjon: als een zwakbegaafd gezin in warme kerstsferen![]()
Bekijk deze YouTube-video
What've I gotta do to make you love me?
What've I gotta do to make you care?
What do I do when lightning strikes me?
And I wake up and find that you're not there
What've I gotta do to make you want me?
Mmm hmm, what've I gotta do to be heard?
What do I say when it's all over?
And sorry seems to be a hardest word
It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's gettin' more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Ohh, it seems to me
That sorry seems to be the hardest word
It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's gettin' more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Ohh, it seems to me
That sorry seems to be the hardest word
What do I do to make you love me?
What have I got to do to be heard?
What do I do when lightning strikes me?
What have I got to do?
What have I got to do?
When sorry seems to be the hardest word
Ooh yeah, sorry seems to be the hardest w
Soms gaat het wel te ver hier met schunnigheden, afpersing en intimidatiequote:Op dinsdag 16 december 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Zo erg zijn we nou ook weer niet he.
Dat zijn juist de leuke dingen hier.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Soms gaat het wel te ver hier met schunnigheden, afpersing en intimidatie
Dan heb ik zeker wat gemist.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zijn juist de leuke dingen hier.
Wanneer mag je weer posten in DTT?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zei ik bedoelde b.adams
milli v.. word ik niks posten
Zijn de rayonhoofden al aan het prikken dan?quote:
Nee joh, ik lul gewoon dom mee met Sly. Alhoewel er af en toe wel schunnigheden voorkomen maar voor de rest heb ik geen afpersing of intimidatie gelezen hier.quote:
Schietpartij in het centrum vanavond.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn de rayonhoofden al aan het prikken dan?
Doe je m wel te kort, die ouwe dweepnicht, Sjokowz. Rocketman is toch echt wel top!quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind alleen I'm still standing leuk van hem. Dus jij vind er al 1 meer leuk dan ik.
Ohw, dat is kut.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schietpartij in het centrum vanavond.
Omdat het ijs te dun was? Of ben je serieus?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schietpartij in het centrum vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |