Verdikkemequote:Op dinsdag 16 december 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga je dan de boel niet meer verraden?
Ik heb het jaartal van Ferris ook opgezocht hoor, jaren tachtig maar welkequote:Op dinsdag 16 december 2025 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Als je vals wil spelen kan je dat toch wel met dit spel. Het is toch voor de leuk.
Keuze uit 10quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het jaartal van Ferris ook opgezocht hoor, jaren tachtig maar welke
Ik had er nog één goed (jaar) maar dat was dan weer puur gokwerk, anyway leuk om te doen.quote:
I know..quote:
Ach jesus gaat hij die hele zooi nu hier ophoesten. Haal die ONZ ban er even af modsquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:27 schreef chufi het volgende:
Oh ja het is weer topX000 muzieklijsten eind van het jaar ... Welk nummer luistert Mario
Zet er Girl voor en je weet het...quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:27 schreef chufi het volgende:
Oh ja het is weer topX000 muzieklijsten eind van het jaar ... Welk nummer luistert Mario
Oef spoiler alertquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:28 schreef RedShoe het volgende:
Ik zat er met een vraag wel ver naast. Ik dacht India, maar het was Mexico blijkbaar. Dat zijn nogal wat kilometers.
nee klopt nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zet er Girl voor en je weet het...
Ja eigenlijk welquote:
Dan weet ik het niet.quote:
Toffe docu over die lui gezien op Netflix. Zwaar triest verhaal eigenlijk, die éne gast woont hier in Nederland met zijn gezin.quote:
En badeendjes.quote:
Goeie tip.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe docu over die lui gezien op Netflix. Zwaar triest verhaal eigenlijk, die éne gast woont hier in Nederland met zijn gezin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |