Hier ook.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hebben met ingeklemmte ballen gezongen![]()
Rod vermaakt zich nog prima. Ouwe taaiequote:Op dinsdag 16 december 2025 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk die vind ik heel leuk en staat in 1 van mijn lijsten die ik regelmatig luister.
Hij was laatst ook ergens in de Gall & Gall.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Rod vermaakt zich nog prima. Ouwe taaie [ link | afbeelding ]
Onwijs sympathieke gast die Barry Gibb. Ook daar heb ik een docu van gezienquote:
Ja dat zag ik in VIquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was laatst ook ergens in de Gall & Gall.
En een knapperd vroeger. Jij kijkt ook veel docu's over artiesten, ik ook, is vaak interessant, vind ik. Ik kijk sowieso veel docu's.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Onwijs sympathieke gast die Barry Gibb. Ook daar heb ik een docu van gezien.
Hij maakt zijn eigen Whiskyquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was laatst ook ergens in de Gall & Gall.
Trusten Choco.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik ga proberen te slapen. Laters mensjes.
Stokert.quote:
Er is een leuke serie op NPO gaande, ik viel er per ongeluk in. En heb een aantal jaren terug gekeken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En een knapperd vroeger. Jij kijkt ook veel docu's over artiesten, ik ook, is vaak interessant, vind ik. Ik kijk sowieso veel docu's.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik ga proberen te slapen. Laters mensjes.
Hier donderdag..quote:Op woensdag 17 december 2025 00:01 schreef mario390 het volgende:
in duitse tv is kerstaktie zitten ze in
glashuis
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 december 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Rod vermaakt zich nog prima. Ouwe taaie [ link | afbeelding ]
Ik trek dat niet die AI dame.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |