Daar zou ik me NOOIT schuldig aan maken.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien is je opmerking grappig bedoeld, maar stellen dat users ALWEER liegen vind ik stemmingmakerij.
Gewoon in dit topicquote:Ik weet niet in welk topic hij dat zegt, maar ik heb wel her en der opmerkingen over off-topic gemaakt.
Las het net.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar zou ik me NOOIT schuldig aan maken.
[..]
Gewoon in dit topic.
Nee, en dit soort vragen/opmerkingen graag in Feedback NWS. Want wij zijn hier behoorlijk off-topic aan het gaan.quote:
dat doe ik nooitquote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt dat @:jippie of is deze user ALWEER glashard aan het LIEGEN???
Liverpool police operation concludesquote:A police operation at George Street, Liverpool, in Sydney’s southwest has concluded.
Tactical Operations police responded to information received that a violent act was possibly being planned.
Police subsequently intercepted two cars as part of the investigation.
As investigations continue, seven men are assisting police with their inquiries.
At this point in time, police have not identified any connection to the current police investigation of the Bondi terror attack.
xoxoquote:Op donderdag 18 december 2025 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weet ik toch het was een grapje maat
waterboarden maarquote:
https://nos.nl/artikel/25(...)lijke-geweldsplannenquote:Op donderdag 18 december 2025 13:56 schreef Red_85 het volgende:
Overigens op geen enkele NL'se website een nieuwsbericht hierover.
Niks.
8 uur na het feit.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)lijke-geweldsplannen
In het bericht dat ik plaatste was het al duidelijk dat de antiterreur eenheden 2 auto's van de weg hadden gereden en ze met automatische wapens dwongen om knielen.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet. Ik denk dat het wel volkomen logisch is om even te wachten op wat de autortiteiten te melden hebben.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het bericht dat ik plaatste was het al duidelijk dat de antiterreur eenheden 2 auto's van de weg hadden gereden en ze met automatische wapens dwongen om knielen.
Het bericht van de autoriteiten dat er ook toen al bijstond was dat deze mannen op weg naar Bondi Beach waren om 'an act of violence' te plegen.
Daarmee is het niet 100% bewezen dat het terroristen op weg naar een aanslag was, maar is het wel volkomen logisch om dat te vermoeden.
En hou je verdere ongefundeerde beschuldigingen over mij maar voor je.
Huh? Ik heb jou helemaal nergens gefundeerd of ongefundeerd van beschuldigd.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het bericht dat ik plaatste was het al duidelijk dat de antiterreur eenheden 2 auto's van de weg hadden gereden en ze met automatische wapens dwongen om knielen.
Het bericht van de autoriteiten dat er ook toen al bijstond was dat deze mannen op weg naar Bondi Beach waren om 'an act of violence' te plegen.
Daarmee is het niet 100% bewezen dat het terroristen op weg naar een aanslag was, maar is het wel volkomen logisch om dat te vermoeden.
En hou je verdere ongefundeerde beschuldigingen over mij maar voor je.
We leven inmiddels met schorpioenen, gifslangen en hyena's in Europa.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Hearhear
https://www.instagram.com/reel/DSWG1ujD59V/
Joh, heb een massa aan vrienden en kennissen uit Marokko, Iran, Syrië, Irak...quote:Op donderdag 18 december 2025 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Hearhear
https://www.instagram.com/reel/DSWG1ujD59V/
Het ging over een post van mij en jij reageerde met:quote:Op donderdag 18 december 2025 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh? Ik heb jou helemaal nergens gefundeerd of ongefundeerd van beschuldigd.
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de stelling van flipsie die iets over jippie zei.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het ging over een post van mij en jij reageerde met:
[..]
Dus flippingcoin is een notoire leugenaar, als ik het correct begrijp?quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de stelling van flipsie die iets over jippie zei.
Laten we zeggen dat ik hem weleens iets heb zien posten dat een beetje bezijden de waarheid was. Maar ik houd nog steeds van hem hoorquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus flippingcoin is een notoire leugenaar, als ik het correct begrijp?
Ah, ok. Excuses dat ik dacht dat het over mij ging.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik hem weleens iets heb zien posten dat een beetje bezijden de waarheid was. Maar ik houd nog steeds van hem hoor.
Als die gasten neergeschoten waren door burgers was dan dit de response geweest denk? Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 02:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Net zo'n Labour cuck als Starmer
Tienduizenden op zijn minst… en elke dag meerquote:Op donderdag 18 december 2025 12:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hoopt oprecht dat deze arrestatie een grote fout is.... dit zijn er weer 7... hoeveel van deze gekken lopen er rond in onze samenleving(en)? Bizar.
Yep, een van onze beste vrienden is een Libanese christelijke Palestijn. Die heeft zijn land zien veranderen van het Parijs van de Levant in whatever the freak het nu is. Die was het ergens kort na 7 oktober voor het eens van zijn leven eens met een andere vriend van ons, een Syrische moslim: "jullie hebben geen idee waar dit naartoe gaat en dat moet wel want het is bijna te laat".quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, heb een massa aan vrienden en kennissen uit Marokko, Iran, Syrië, Irak...
Ze zeggen allemaal hetzelfde: wat zijn we hier ontiegelijk naïef
Voor hen is het het ergste, want niet alleen hebben ze die primitiviteit ontvlucht, ze zijn als afvalligen nog als eerst de lul ook.
quote:Op donderdag 18 december 2025 17:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn nooit weg geweest. Het is ook geen club waar je lid van wordt he. Het is gewoon het gedachtengoed wat zo hardnekkig blijft hangen.
Ik hoor Iraniërs in Nederland zich hardop afvragen waar ze binnenkort naartoe moeten vluchten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, heb een massa aan vrienden en kennissen uit Marokko, Iran, Syrië, Irak...
Ze zeggen allemaal hetzelfde: wat zijn we hier ontiegelijk naïef
Voor hen is het het ergste, want niet alleen hebben ze die primitiviteit ontvlucht, ze zijn als afvalligen nog als eerst de lul ook.
Oew, in NL zou zo'n arrestatie op strafvermindering kunnen rekenen.quote:
Nee hoor, als in Nl echte terroristische dreiging is dan hebben wij ook keiharde diensten hoor die geweld mogen en zullen gebruiken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oew, in NL zou zo'n arrestatie op strafvermindering kunnen rekenen.
Zijn wij ff blij dat die minwezens in 'Straya zijn opgepakt.
Wat is dat voor debiele trend om wat er gezegd wordt in lompe gekleurde chocoladeletters pontificaal in beeld te zetten. Is de doelgroep te debiel om te luisteren met hun oortjes?quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze Texaanse politicus gaat wel wat verder
https://www.instagram.com/reel/DSbJuTNkTfG/
Ten eerste dat zijn die nieuwe richtlijnen voor slechthorenden enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dat voor debiele trend om wat er gezegd wordt in lompe gekleurde chocoladeletters pontificaal in beeld te zetten. Is de doelgroep te debiel om te luisteren met hun oortjes?
En wat heeft een schreeuwlelijk die iets roept over Somaliërs in Texas nou weer met dit toppa te maken?
Dacht ik al jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
heeft er eigenlijk niks mee van doen,
En ook rechters die meegaan in 'het was te hard mimiimmi'. Die hebben we ook hier.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, als in Nl echte terroristische dreiging is dan hebben wij ook keiharde diensten hoor die geweld mogen en zullen gebruiken.
Het haakt natuurlijk in op een breder probleem: migratie & Islamisering. Dat heeft namelijk ook voor deze aanslag in Sydney gezorgd. De daders waren namelijk moslims met een migratieachtergrond. Het Westen trekt allerlei middelen uit om mensen uit zulke landen op te vangen en om de zoveel tijd wordt er weer een aanslag gepleegd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dat voor debiele trend om wat er gezegd wordt in lompe gekleurde chocoladeletters pontificaal in beeld te zetten. Is de doelgroep te debiel om te luisteren met hun oortjes?
En wat heeft een schreeuwlelijk die iets roept over Somaliërs in Texas nou weer met dit toppa te maken?
Ze heeft 100% gelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze Texaanse politicus gaat wel wat verder
https://www.instagram.com/reel/DSbJuTNkTfG/
Wel vanuit hun standpunt, wij moeten namelijk ook islamitisch worden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het haakt natuurlijk in op een breder probleem: migratie & Islamisering. Dat heeft namelijk ook voor deze aanslag in Sydney gezorgd. De daders waren namelijk moslims met een migratieachtergrond. Het Westen trekt allerlei middelen uit om mensen uit zulke landen op te vangen en om de zoveel tijd wordt er weer een aanslag gepleegd.
Het Westen zou zulke mensen simpelweg niet moeten opvangen, het risico is helaas te groot. Moslims hebben 50+ landen in de wereld, laat het ze lekker daar uitzoeken. Er is totaal geen reden waarom miljoenen hun onderkomen in het Westen zouden moeten zoeken.
Het zou goed zijn als meer mensen dit inzien.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel vanuit hun standpunt, wij moeten namelijk ook islamitisch worden.
Dat zullen vast en zeker genoeg moslims wel willen, maar ik denk niet dat Westerse politici en beleidsmakers die hier het beleid uitstippelen zulke mensen toegang geven dit ook willen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel vanuit hun standpunt, wij moeten namelijk ook islamitisch worden.
Onzin.quote:
Ze zijn alweer vrij gelaten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeven verdachten Sydney hebben mogelijk zelfde ideologie als Bondi-schutters
goh
Dat is niet Israël haten, dat is kritiek op het leger en de vreselijke genocide politiek van Nethanyahu.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Noem in een linkse kring het IDF eens.
Welke genocide?quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet Israël haten, dat is kritiek op het leger en de vreselijke genocide politiek van Nethanyahu.
Ik ben zelf altijd al een joodse linksstemmer geweest, maar haat het land Israël absoluut niet.
Diversiteit is helemaal geen kracht, het wakkert alleen maar polarisatie aan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:47 schreef Ali_boo het volgende:
Diversiteit is onze grootste kracht![]()
Celebrities & Media Personalities get put on display - to tell Australians that Diversity is their greatest strength and it’s time to stand up to hate.
https://x.com/BGatesIsaPyscho/status/2001898940082667766082667766
Plus die van van de kliek van Nethanyahu.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:11 schreef Red_85 het volgende:
Welke genocide?
De volkerenmoord en misdaden tegen de menselijkheid van wat hamas uitspookt? Bedoel je die?
Dat is dan de enige genocide in de menselijke geschiedenis waarbij de bevolking niet drastisch krimpt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus die van van de kliek van Nethanyahu.
dat zelfde valt te zeggen over die genocide die Hamas aanricht dus dan kan het niet meer de enige in de geschiedenis zijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is dan de enige genocide in de menselijke geschiedenis waarbij de bevolking niet drastisch krimpt.
De muzelmannen zijn het er weer eens niet mee eens...quote:Bondi hero Ahmed al-Ahmed branded a ‘traitor’ for saving Jewish lives
Ahmed al-Ahmed faces accusations of treason from Palestinians after his heroic actions saved Jewish lives at Bondi.
Ahmed al-Ahmed, the Syrian Australian hero who tackled a terrorist gunman and saved the lives of Jews at Bondi, is being attacked in the Arab world as a traitor and a mercenary.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |