Misschien is je opmerking grappig bedoeld, maar stellen dat users ALWEER liegen vind ik stemmingmakerij.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt dat @:jippie of is deze user ALWEER glashard aan het LIEGEN???
Daar zou ik me NOOIT schuldig aan maken.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien is je opmerking grappig bedoeld, maar stellen dat users ALWEER liegen vind ik stemmingmakerij.
Gewoon in dit topicquote:Ik weet niet in welk topic hij dat zegt, maar ik heb wel her en der opmerkingen over off-topic gemaakt.
Las het net.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar zou ik me NOOIT schuldig aan maken.
[..]
Gewoon in dit topic.
Nee, en dit soort vragen/opmerkingen graag in Feedback NWS. Want wij zijn hier behoorlijk off-topic aan het gaan.quote:
dat doe ik nooitquote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liverpool police operation concludesquote:A police operation at George Street, Liverpool, in Sydney’s southwest has concluded.
Tactical Operations police responded to information received that a violent act was possibly being planned.
Police subsequently intercepted two cars as part of the investigation.
As investigations continue, seven men are assisting police with their inquiries.
At this point in time, police have not identified any connection to the current police investigation of the Bondi terror attack.
xoxoquote:Op donderdag 18 december 2025 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weet ik toch het was een grapje maat
waterboarden maarquote:
https://nos.nl/artikel/25(...)lijke-geweldsplannenquote:Op donderdag 18 december 2025 13:56 schreef Red_85 het volgende:
Overigens op geen enkele NL'se website een nieuwsbericht hierover.
Niks.
8 uur na het feit.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)lijke-geweldsplannen
In het bericht dat ik plaatste was het al duidelijk dat de antiterreur eenheden 2 auto's van de weg hadden gereden en ze met automatische wapens dwongen om knielen.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet. Ik denk dat het wel volkomen logisch is om even te wachten op wat de autortiteiten te melden hebben.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het bericht dat ik plaatste was het al duidelijk dat de antiterreur eenheden 2 auto's van de weg hadden gereden en ze met automatische wapens dwongen om knielen.
Het bericht van de autoriteiten dat er ook toen al bijstond was dat deze mannen op weg naar Bondi Beach waren om 'an act of violence' te plegen.
Daarmee is het niet 100% bewezen dat het terroristen op weg naar een aanslag was, maar is het wel volkomen logisch om dat te vermoeden.
En hou je verdere ongefundeerde beschuldigingen over mij maar voor je.
Huh? Ik heb jou helemaal nergens gefundeerd of ongefundeerd van beschuldigd.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het bericht dat ik plaatste was het al duidelijk dat de antiterreur eenheden 2 auto's van de weg hadden gereden en ze met automatische wapens dwongen om knielen.
Het bericht van de autoriteiten dat er ook toen al bijstond was dat deze mannen op weg naar Bondi Beach waren om 'an act of violence' te plegen.
Daarmee is het niet 100% bewezen dat het terroristen op weg naar een aanslag was, maar is het wel volkomen logisch om dat te vermoeden.
En hou je verdere ongefundeerde beschuldigingen over mij maar voor je.
We leven inmiddels met schorpioenen, gifslangen en hyena's in Europa.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Hearhear
https://www.instagram.com/reel/DSWG1ujD59V/
Joh, heb een massa aan vrienden en kennissen uit Marokko, Iran, Syrië, Irak...quote:Op donderdag 18 december 2025 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Hearhear
https://www.instagram.com/reel/DSWG1ujD59V/
Het ging over een post van mij en jij reageerde met:quote:Op donderdag 18 december 2025 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh? Ik heb jou helemaal nergens gefundeerd of ongefundeerd van beschuldigd.
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de stelling van flipsie die iets over jippie zei.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het ging over een post van mij en jij reageerde met:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |