SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben vooralsnog geen keus. Er is geen 'misleiding'. Iedereen weet dat Maga-Amerika niets gaat doen voor Oekraine. Maar we hebben ze nodig. Al is het maar op papier.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:25 schreef Perrin het volgende:
Russen én Oekraïners geloven niet dat 'het Westen' ooit oorlog zal voeren om Oekraïne te verdedigen, welk goudgerand papiertje ook wordt ondertekend.
Zonder Westerse troepen is er ook geen geloofwaardige afschrikking. De enige échte, geloofwaardige garantie op duurzame vrede is een sterk Oekraïens leger dat in staat is Oekraïne te verdedigen tegen Russische verovering.
Politieke praatjes over veiligheidsgaranties zijn een doorzichtige poging om het gat, dat is ontstaan door westerse inactie, gebrek aan moed en voorbereiding, te bedekken met papierwerk.
Wie proberen we hier eigenlijk te misleiden, behalve onszelf?
[ x ]
Het is de VS niet te verwijten, dat zij zouden willen vechten voor Oekraïne. En dat is echt voor hun op een compleet ander werelddeel, en er is nu ook geen ideologische doelstelling, zoals met de Korea-oorlog en de Vietnamoorlog toen het communisme zogenaamd een halt moest worden toegeroepen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:25 schreef Perrin het volgende:
Russen én Oekraïners geloven niet dat 'het Westen' ooit oorlog zal voeren om Oekraïne te verdedigen, welk goudgerand papiertje ook wordt ondertekend.
Zonder Westerse troepen is er ook geen geloofwaardige afschrikking. De enige échte, geloofwaardige garantie op duurzame vrede is een sterk Oekraïens leger dat in staat is Oekraïne te verdedigen tegen Russische verovering.
Politieke praatjes over veiligheidsgaranties zijn een doorzichtige poging om het gat, ontstaan door westerse inactie, gebrek aan moed en voorbereiding, te bedekken met papierwerk.
Wie proberen we hier eigenlijk te misleiden, behalve onszelf?
[ x ]
Het fvdwappie-vak blijft zeker leeg?quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:49 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)lensky-aan-nederland
Zo Zelensky live in tweede kamer
Alle lui op de Russische loonlijst of gewillig afnemer van Russische propaganda idd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het fvdwappie-vak blijft zeker leeg?
Handig, vervoer en eten in één.quote:
Waar hebben we ze per se voor nodig denk je?quote:
Klinkt fantastisch.quote:
Kan prima, het besef moet nog een beetje indalen maar Europa kan Oekraïne verdedigen als we echt willen en all in gaan.quote:
Maar dat willen we niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan prima, het besef moet nog een beetje indalen maar Europa kan Oekraïne verdedigen als we echt willen en all in gaan.
Ja, ik mis de Willy Brandten ook.quote:Op maandag 15 december 2025 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de wereld er een stuk beter had uitgezien met veel minder doden zonder de meeste leiders die 70+ zijn op dit moment.
Je bedoelt het anti-hypocrietenvak.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het fvdwappie-vak blijft zeker leeg?
Nou, dat niet zozeer, ik heb meer angst voor het scenario van mijn vorige post.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dat willen we niet. En beloftes dat we dat in de toekomst heus wel, echt, pinky promise, gaan doen geloof geen hond meer.
Nee, het pro-putin vak.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je bedoelt het anti-hypocrietenvak.
Heel veel. Zelensky zal ook nooit zonder beveiliging kunnen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:40 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel benieuwd, stel dat er echt vrede komt, hoeveel afrekeningen er nog gaan komen aan beide kanten.
Met name piloten en bevelhebbers binnen de VKS zullen de rest van hun leven achterom moeten kijken.
Terecht natuurlijk, miljarden verspilt en verduisterd met zijn vrienden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heel veel. Zelensky zal ook nooit zonder beveiliging kunnen.
Ja andersom ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heel veel. Zelensky zal ook nooit zonder beveiliging kunnen.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, miljarden verspilt en verduisterd met zijn vrienden.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, en dat vindt rus zo erg, dat ze dat niet over hun kant kunnen laten gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
De bereidheid van de VS om de veiligheid van Oekraïne te helpen verdedigen is volledig afhankelijk van de politieke wind die er op dat moment waait en welke president er op dat moment de macht heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is de VS niet te verwijten, dat zij zouden willen vechten voor Oekraïne. En dat is echt voor hun op een compleet ander werelddeel, en er is nu ook geen ideologische doelstelling, zoals met de Korea-oorlog en de Vietnamoorlog toen het communisme zogenaamd een halt moest worden toegeroepen.
Een ander voorbeeld.
Ik was in Canada in 1991, toen de Joegoslavië-oorlog uitbrak in eerst Slovenië. Dat was inderdaad het hoofdnieuws die eerste dag. Maar daarna was ik eigenlijk de enige die benieuwd was naar het vervolg, maar het televisienieuws in Canada besteedde er vanaf dag twee geen enkele aandacht meer aan.
++++++++++++++++++++++++++++
Wat of wie is de VKS?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:40 schreef skysherrif het volgende:
Ben wel benieuwd, stel dat er echt vrede komt, hoeveel afrekeningen er nog gaan komen aan beide kanten.
Met name piloten en bevelhebbers binnen de VKS zullen de rest van hun leven achterom moeten kijken.
Lijkt me vrij sterk gezien het grote aantal peacekeepers die ze die kant hebben gestuurd (en helaas ook vrij veel slachtoffers)quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is de VS niet te verwijten, dat zij zouden willen vechten voor Oekraïne. En dat is echt voor hun op een compleet ander werelddeel, en er is nu ook geen ideologische doelstelling, zoals met de Korea-oorlog en de Vietnamoorlog toen het communisme zogenaamd een halt moest worden toegeroepen.
Een ander voorbeeld.
Ik was in Canada in 1991, toen de Joegoslavië-oorlog uitbrak in eerst Slovenië. Dat was inderdaad het hoofdnieuws die eerste dag. Maar daarna was ik eigenlijk de enige die benieuwd was naar het vervolg, maar het televisienieuws in Canada besteedde er vanaf dag twee geen enkele aandacht meer aan.
++++++++++++++++++++++++++++
Trouwens ik denk dat hier in Europa bijna ook nog nooit iemand geweest is in de Donbas.
Hij was dus toch wel mis, dat is wel balen. Je zag aan de explosie al dat het een grond explosie was.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:48 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor, na.
Gezien hoe erg de pier zelfs beschadigd is denk ik dat die onderzeeër aardig wat schade heeft opgeloepn
Mis?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:15 schreef ach het volgende:
[..]
Hij was dus toch wel mis, dat is wel balen. Je zag aan de explosie al dat het een grond explosie was.
Rusland's belangen voorop bij die lui.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Zelensky spreekt de Tweede Kamer toe en de hedendaagse NSB -FvD- blijft wegstelletje putinpijpers
Ja ik zocht het op, maar toen kwam "Patiëntenvereniging voor Stofwisselingsziektes" bovendrijven.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kon je dat maar opzoeken he?
Ow, wacht.
FvD kun je gemakkelijk vergelijken met de NSB voordat de Nazi's Nederland binnenvielen. Het wordt tijd passende maatregelen te nemen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
Zelensky spreekt de Tweede Kamer toe en de hedendaagse NSB -FvD- blijft wegstelletje putinpijpers
Natuurlijk zijn die laffe herders er niet, maar het gaat me wel te ver om ze met de nsb te vergelijken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:18 schreef TLC het volgende:
waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die laffe herders er niet, maar het gaat me wel te ver om ze met de nsb te vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom?
stel puur hypotetisch, de russen vallen hier binnen, en nemen het over (alah 40-45)
Wie van de mensen die nu in de tweedekamer zitten zal er actief meewerken aan de onderwerping van het Nederlandse volk? en waarom kiest iedereen nu voor de FvD fractie?Ongetwijfeld, maar er is wel meer dan zo'n verband nodig om ze met de nsb te vergelijken. Er zitten nog wat tredes tussen zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
dus ook jij verwacht dat ze actief met de vijandige bezetter zullen meewerken, met wat die ook van plan zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar er is wel meer dan zo'n verband nodig om ze met de nsb te vergelijken. Er zitten nog wat tredes tussen zeg maar.
Russen vieren Kerst dan ook op 7 januari.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:51 schreef skysherrif het volgende:
Russen verwerpen een kerstmis bestand, helaas.
Precies. Hierbij inderdaad niet vergeten dus.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Russen vieren Kerst dan ook op 7 januari.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |