"De afgelopen dagen zijn twee Turkse vrachtschepen geraakt bij wat volgens Kyiv aanvallen op Russische doelen waren."quote:Op maandag 15 december 2025 21:01 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)denis/113600547.html
[ afbeelding ]
[..]
Piloten moeten niet klagen en gewoon een aspirine nemen.quote:
Die twee piloten schijnen nooit meer een asprine te kunnen nemen.quote:Op maandag 15 december 2025 21:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Piloten moeten niet klagen en gewoon een aspirine nemen.
Dat ook, maar het schreeuwt ai.quote:Op maandag 15 december 2025 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit filmpje vrijgegeven? Daarom geloof ik het niet
Het ziet er overduidelijk uit als AI.quote:Op maandag 15 december 2025 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit filmpje vrijgegeven? Daarom geloof ik het niet
Rusland zal dit wel weer afwijzen.quote:Europe presents security guarantee plan for Ukraine
The plan includes 6 key points:
🔹Continuous military support for Ukraine
The Armed Forces of Ukraine should remain at the level of up to 800 thousand troops in peacetime to deter aggression and protect the territory.
🔹"Multinational Force Ukraine" led by Europe
Formed within the framework of the Coalition of the Resolute with the support of the US - to restore the Armed Forces of Ukraine, protect the sky and security at sea, with possible actions inside Ukraine.
🔹Ceasefire monitoring mechanism
US-led monitoring with international participation - for early warning of attacks, recording violations and responding to them.
🔹Legally binding security guarantees
In the event of a new attack - the obligation to respond by military, intelligence, economic and diplomatic means.
🔹Investing in Ukraine's reconstruction
Financing reconstruction, trade deals and compensation for losses from Russia. Russian assets in the EU remain frozen.
🔹Supporting Ukraine's accession to the EU
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2000657450584711280
Denk dat de wereld er een stuk beter had uitgezien met veel minder doden zonder de meeste leiders die 70+ zijn op dit moment.quote:Op maandag 15 december 2025 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-voortouw~aa688eaa/
Mooi wat Duitsland momenteel probeert.
Wat ik me afvraag, om een echt groot politicus te zijn moet je dan oud zijn? De grote namen in de geschiedenis waren vaak 65+ en ook 70+
Degenen die nu het voortouw geven zijn allemaal 70+ Trump, Poetin, Merz.
100%, Rusland wil geen Europese soldaten in Oekraïne.quote:Op maandag 15 december 2025 22:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Rusland zal dit wel weer afwijzen.
is weer een trolpoging denk ikquote:Op maandag 15 december 2025 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de wereld er een stuk beter had uitgezien met veel minder doden zonder de meeste leiders die 70+ zijn op dit moment.
Die gaan dit niet accepteren inderdaad. Net als de Amerikanen…quote:Op maandag 15 december 2025 22:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Rusland zal dit wel weer afwijzen.
Trump is bijna exit, zelfs Maga supporters hebben nu moeite met hem. En de populariteit cijfers dalen tot 34% en dalende. De tussentijdse verkiezingen zullen de macht alweer wat afbrokkelen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die gaan dit niet accepteren inderdaad. Net als de Amerikanen…
Nee, want er zitten geen miljarden deals in voor trump z'n vriendjes.quote:
Eens. Er is gewoon weer een ouderwetse havik nodig, kaliber cheney of bolton. Mss dat de democraten die ook nog wel ergens op de plank hebben liggen, mss.quote:Op maandag 15 december 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
De grootste vraag is nu, wat komt er na Trump, de democraten hebben niks, een degelijke republikein zal ook goed zijn. (Niet Vance!)
Ik hoor niks over goede kandidaten.quote:Op maandag 15 december 2025 23:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens. Er is gewoon weer een ouderwetse havik nodig, kaliber cheney of bolton. Mss dat de democraten die ook nog wel ergens op de plank hebben liggen, mss.
Klopt, ik ook niet, maar dat slaat feitelijk meer op welk verhaal de democraten hebben mbt binnenland beleid. Hebben ze niet, anders dan "wij zijn niet trump".quote:Op maandag 15 december 2025 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoor niks over goede kandidaten.
Merz doet geen ruk, Trump is een seniele idioot en Poetin stuurt zijn volk in de meatgrinder en richting armoede.quote:Op maandag 15 december 2025 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-voortouw~aa688eaa/
Mooi wat Duitsland momenteel probeert.
Wat ik me afvraag, om een echt groot politicus te zijn moet je dan oud zijn? De grote namen in de geschiedenis waren vaak 65+ en ook 70+
Degenen die nu het voortouw geven zijn allemaal 70+ Trump, Poetin, Merz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |